Skip to main content

Yritin lähettää viestin Elisan asiakaspalveluuun, mutta sain alla olevan viestin. Kyseessä on ihan asiallinen/kautta vastaus asiakaspalvelun esittämään kysynykseen. Mistähän ko. spämmiherja/ongelma johtuu? Onko muut törmänneet tällaiseen ?

Viestiä ei voitu lähettää seuraaville vastaanottajille: a"asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi" <asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi>](550 - 550 5.7.1 Content is suspected spam
)


EDIT 17.10.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Error404

Kannattaa laittaa OmaElisan kautta viestiä sähköpostin sijaan.

Spam-tulkinnasta en osaa sanoa mitään.


Tuolla vanhassa ketjussa vähän samanolisesta vaivasta:

sähköpostin kanssa ongelmia

 Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin hoituu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


Saitko lähetettyä viestiä Omaelisan kautta @John_Ex_Sample? Suosittelemme viestin lähetystä aina sitä kautta 👍

 

Itse tuosta spam-herjasta en osaa sanoa, mutta tarvittaessa saadaan sitä kyllä tutkittua asiakaspalvelun kautta myös.


Saitko lähetettyä viestiä Omaelisan kautta @John_Ex_Sample? Suosittelemme viestin lähetystä aina sitä kautta 👍

 

Itse tuosta spam-herjasta en osaa sanoa, mutta tarvittaessa saadaan sitä kyllä tutkittua asiakaspalvelun kautta myös.

Miksi Elisalle ei saa lähettää asiakaspalveluun sähköpostia? Muille operaattoreille kyllä saa!


Lähetin viestin nyt omaElisan kautta. Kyseessä on useamman mailin kirjeenvaihto asiakaspalvelun kanssa. nyt vaan viimeisi ei onnistunutkaan. En kyllä ymmärrä,mikä laukaisee tuon spämmiherjan. Yritin kokeeksi lähettää sana mailin vaimolleni, mutta eihän sekään onnistunut, vaan sain saman spämmiherjan.


Lähetin viestin nyt omaElisan kautta. Kyseessä on useamman mailin kirjeenvaihto asiakaspalvelun kanssa. nyt vaan viimeisi ei onnistunutkaan. En kyllä ymmärrä,mikä laukaisee tuon spämmiherjan. Yritin kokeeksi lähettää sana mailin vaimolleni, mutta eihän sekään onnistunut, vaan sain saman spämmiherjan.

Hmmmm…

Taitaa olla niin , että Elisa on taas viritellyt spammifiltteriään ja kyse ei ole siitä , että aspalle ei voi lähettää sähköpostia ollenkaan.

Ei olisi esimmäinen kerta , kun Elisan filtteri blokkaa asialliset viestit ja päästää spammit läpi.


Osallistu keskusteluun