MTV3 on ollut nyt aika kauan poissa käytöstä. Kilpailu- ja kuluttajavirasto on todennut että tämä oikeuttaa irtisanomiseen tai alennukseen. Mutta Elisa ei reagoi eikä vastaa kysymyksiin. Kun soitin ja kerroin että tämän lisäksi tallennusominaisuus ei ole mun laitteessa (N-7950) koskaan toiminut sain kehoituksen soittaa Omagurun. No niin, eli vastuta ei ota edes toimimattomista laitteista vaan pitäisi soittaa maksunumeroon. Sekin on sopimusrikkomus muiden sellaisten lisäksi. Olen jo irtisanonut kaikki muut Elisa-liittymät. Enkä meinaa tästä toimimattomasta maksaa vuoden verran lisää. Se on täysin kohtuutonta kun Elisa ei välitä platina-asiakkaistaan (nyt entinen) yhtään.
Ei jääkiekkoa, ei futista, ei MTV:tä. Ehkä riittää.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
