Skip to main content

Ei jääkiekkoa, ei futista, ei MTV:tä. Ehkä riittää.

  • June 26, 2026
  • 0 kommenttia
  • 14 katselukerrat

MTV3 on ollut nyt aika kauan poissa käytöstä. Kilpailu- ja kuluttajavirasto on todennut että tämä oikeuttaa irtisanomiseen tai alennukseen. Mutta Elisa ei reagoi eikä vastaa kysymyksiin. Kun soitin ja kerroin että tämän lisäksi tallennusominaisuus ei ole mun laitteessa (N-7950) koskaan toiminut sain kehoituksen soittaa Omagurun. No niin, eli vastuta ei ota edes toimimattomista laitteista vaan pitäisi soittaa maksunumeroon. Sekin on sopimusrikkomus muiden sellaisten lisäksi. Olen jo irtisanonut kaikki muut Elisa-liittymät. Enkä meinaa tästä toimimattomasta maksaa vuoden verran lisää. Se on täysin kohtuutonta kun Elisa ei välitä platina-asiakkaistaan (nyt entinen) yhtään.