Skip to main content
Vastattu

Elisa Viihde sopimuksessa epäselvyyttä

  • 21. marraskuuta 2022
  • 1 kommentti
  • 106 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+3

Menin Hyvinkään Elisa myymälään, koska tallennuksen fontti on ohuempaa, kuin alkuperäinen, myyjä arveli olevan syynä vanhempi digiboxi. Hän antoi uuden digiboxin ja kysyi haluanko pitää vanhan boxin toista tv:tä varten. Hän teki uuden liittymä sopimuksen, minä kysymään mikä tulee kuukausiveloitus, hän, 14,90. Tilaukseen on kuitenkin lisätty Premium sopimus, mistä ei myymälässä ollut mitään puhetta ja laitettu vieläpä määräaikaiseksi, jota ei ollut edellisen sopimuksen aikana. Sähköpostissa näkyy sopimus, jossa on summa 19,90 eikä mitään erittelyä muista, mm, premium sopimuksesta. Nyt veloitus on 24 ja risat,vuoden päästä nousee lähelle 40 euroa.

Soitin torstaina Elisalle, kuulemma eivät voi tehdä mitään, pitäisi käydä myymälässä, se ei nyt käy. 

Jättivät myymälään soittopyynnön, kukaan ei vielä ole ottanu yhteyttä.

On se kumma, että Elisalla ei voi tehdä mitään, onkos nämä myyjät edes Elisalla töissä ja lisäävät asiakkaille lisäpalveluja, provision toivossa, asiakkaan huijaamista.

EDIT: 22.11.2022 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Snouppi

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi

Moikka @Vanha Monttoori!

Ikävä kuulla, että tästä on syntynyt epäselvyyttä. Laitatko vielä @OmaYhteisö-tiimi:lle viestiä, niin katsotaan missä mennään asian osalta. 🙏

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

1 kommentti

Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • 1324 kommenttia
  • Vastaus
  • 22. marraskuuta 2022

Moikka @Vanha Monttoori!

Ikävä kuulla, että tästä on syntynyt epäselvyyttä. Laitatko vielä @OmaYhteisö-tiimi:lle viestiä, niin katsotaan missä mennään asian osalta. 🙏