Skip to main content
Vastattu

Elisa Viihde ViaPlay ei avaa maksukanavia

  • 27. elokuuta 2022
  • 6 kommenttia
  • 302 katselukerrat

Hei,

Elisa Viihde  Vsport kanavat eivät näy digiboksin kautta. Lukee vaan ruudulla että "odota hetki, päivitetään kanavapaketin käyttöoikeutta". Vilauttaa hetken  kyseistä kanavaa ja palaa taas tuohon päivitys-tekstiin. Boxista on otettu virrat pois, välimuisti tyhjennetty ja kanavat on haettu uudestaan. Kanavat näkyy hyvin, jos kirjautuu kannettavalla ViaPlay-tunnuksilla sisään. Mitä vielä voisi tehdä ? 
On muuten tosi surkeaa palvelua se, että Elisan asiakaspalvelu ei ole tavoitettavissa viikonloppuisin !

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi KaJuPul

Soitin Elisan tekniseen tukeen ja selvittivät vikaa oman aikansa, mutta syytä ei löytynyt. Ohjeistivat tekemään Elisan digiboxille tehdasasetusten palautuksen, joka sitten korjasi tilanteen. Nyt ViaPlay ja muukin toimii normaalisti.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

JV0600
Forum|alt.badge.img+17
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 1040 kommenttia
  • 27. elokuuta 2022

@KaJuPul  Pikkuvinkki: minulle kävi tässä yksi päivä tällä viikolla niin että Viihteen boksissa maksukanavat ei näkyneet ja tuli koko ajan tuo “päivitetään kanavapaketin katseluoikeutta”, kunnes tein niin että pidin boksissa virran päällä, nappasin kesken kaiken virtalähteen irti ja laitoin takaisin, teksti hävisi ja maksukanavat alkoi taas näkyä niinkuin pitääkin. Eli sinunkin kannattanee tehdä noin.


sakarialanne
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+24
  • Elisalainen
  • 3831 kommenttia
  • 27. elokuuta 2022
KaJuPul kirjoitti:


On muuten tosi surkeaa palvelua se, että Elisan asiakaspalvelu ei ole tavoitettavissa viikonloppuisin !

Häiriöilmoituksia voi jättää ympäri vuorokauden.


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 2 kommenttia
  • 27. elokuuta 2022

Voi jättää, mutta mitä hyötyä siitä on viikonloppuna kun kukaan ei selvitä silloin vikaa. Yksi ilmoitus asiasta tehtiin perjantaina ja sieltä tuli kysymys ’mikä on TV:n merkki ja malli’. Mitä ihmettä sillä on vian kanssa tekemistä, kun TV on pelkkä boxin ’näyttölaite’. Eri asia olisi, jos käyttäisi TV:n Elisa Viihde sovellusta.


tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2099 kommenttia
  • 28. elokuuta 2022
sakarialanne kirjoitti:
KaJuPul kirjoitti:


On muuten tosi surkeaa palvelua se, että Elisan asiakaspalvelu ei ole tavoitettavissa viikonloppuisin !

Häiriöilmoituksia voi jättää ympäri vuorokauden.

“talk to the hand”


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • 1324 kommenttia
  • 30. elokuuta 2022
KaJuPul kirjoitti:

Voi jättää, mutta mitä hyötyä siitä on viikonloppuna kun kukaan ei selvitä silloin vikaa. Yksi ilmoitus asiasta tehtiin perjantaina ja sieltä tuli kysymys ’mikä on TV:n merkki ja malli’. Mitä ihmettä sillä on vian kanssa tekemistä, kun TV on pelkkä boxin ’näyttölaite’. Eri asia olisi, jos käyttäisi TV:n Elisa Viihde sovellusta.

@KaJuPul Vikaa selvitetään samalla kun otat sinne yhteyttä. Voi olla, että kyseessä on yleinen vikatilanne ja suorilta henkilö luurin päässä ei sinulle korjausta saa, mutta tietoa saadaan jaetuksi. Usein toki tilanne on sellainen, että yllättyy positiivisesti ja asia ratkeaakin avun kanssa suoraan puhelimitse. Lämpimästi siis suosittelen soittamaan vikojen ilmetessä.


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 2 kommenttia
  • Vastaus
  • 30. elokuuta 2022

Soitin Elisan tekniseen tukeen ja selvittivät vikaa oman aikansa, mutta syytä ei löytynyt. Ohjeistivat tekemään Elisan digiboxille tehdasasetusten palautuksen, joka sitten korjasi tilanteen. Nyt ViaPlay ja muukin toimii normaalisti.