Virheilmoitus 1002 näyttää viittaavan
jossakin ainakin päivitys/käyttöoikeusongelmiin.
Kokeile sen Viaplay- sovelluksen poistoa
ja uudelleenasennusta.
Vähän samantapaiseen vaivaan
löytyy toisaalta tuollaistakin ohjetta:
“Kannattaa kokeilla vielä sellaista, että ottaa televisiosta / laitteesta millä viaplayta käyttää töpselin kokonaan irti seinästä ja pitää laitteen virrattomana esim. 5min ja kokeilee tämän jälkeen uudestaan. Joillain asiakkailla tällainen “syväboottaus” ja virrattomana pitäminen on auttanut tuon sovelluksen uudelleenasentamisen lisäksi.”
Elisa viihteen kautta kirjautuessa Viaplay-tunnuksilla tulee herja ”Sinut kirjattiin ulos. kirjaudu uudestaan sisään (Virheilmoitus 1002) . Uudelleen kirjautuminen ei vaan onnistu.
EDIT 16.2.2023 // Siirretty oikealle foorumille ja muokattu otsikkoa lyhyemmäksi. -Anspandeemus
Moikka @Peevee22 ja tervetuloa OmaYhteisöön!
Saitko ongelman jo ratkaistua?
Ongelma ratkaistu. Koko setti buutattu…reititin ja boxi.
Sama ongelma virhekoodi 1002, buuttaminen ei auttanut.
Viaplay suoratoisto ei näy elisa viihteen kakkos digiboxissa. Näkyi ennen nyt lopetti ja herjaa koodia 1002. Jos syötän salasanan vastaa, että sinut kirjattiin ulos. Vaihdoin reitittimen, ei auta. Muut suoratoistopalvelut näkyy ihan OK.
EDIT 14.6.2023 // Siirretty olemassa olevaan ketjuun. -Burnett
Viaplay suoratoisto ei näy elisa viihteen kakkos digiboxissa. Näkyi ennen nyt lopetti ja herjaa koodia 1002. Jos syötän salasanan vastaa, että sinut kirjattiin ulos. Vaihdoin reitittimen, ei auta. Muut suoratoistopalvelut näkyy ihan OK.
EDIT 14.6.2023 // Siirretty olemassa olevaan ketjuun. -Burnett
Kannattaa kokeilla @draakki jakamaa ohjetta vielä.
Tervetuloa OmaYhteisöön @virineto !
Draakin neuvo auttoi. Nyt näkyy Viaplayn suoratoisto kakkos boksissa.