Miten saan Elisa viihde pakettiini kuuluvan ruutu plus palvelun käyttööni? Minulla on jo ennestään ruutu plus palvelu ja tunnukset. Ruudun kautta otettu tilaus on nyt irtisanottu, mutta uusi palvelu ohjautuu joka kerta samalle tilille ja näyttää ettei tilausta ole. En saa yhteyttä asiakaspalveluun, tietenkään koska juhannus..Oma Elissa tilaus on näkyvissä ok. Johtuuko tämä nyt vanhasta tunnuksesta? Elisan kautta he ovat ohjanneet tilaukseni yhdelle vanhoista tunnuksistani. Liian vaikeaa minulle. Olen jo valmis irtisanomaan koko p..kan.
Vastattu
En saa tilaukseeni liittyvää ruutu plussaa toimimaan?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi ilponen
Voi olla että meidän kautta tehty tilaus on tehty eri sähköpostiosoitteella kuin millä Sanoma-tili on rekisteröity. 🤔 Tuo selviää kun ottaa meidän asiakaspalveluun yhteyttä.
Tervetuloa myös mukaan tänne OmaYhteisöön
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

