Skip to main content
Vastattu

En saa tilaukseeni liittyvää ruutu plussaa toimimaan?

  • June 19, 2025
  • 3 kommenttia
  • 223 katselukerrat

Miten saan Elisa viihde pakettiini kuuluvan ruutu plus palvelun käyttööni? Minulla on jo ennestään ruutu plus palvelu ja tunnukset. Ruudun kautta otettu tilaus on nyt irtisanottu, mutta uusi palvelu ohjautuu joka kerta samalle tilille ja näyttää ettei tilausta ole. En saa yhteyttä asiakaspalveluun, tietenkään koska juhannus..Oma Elissa tilaus on näkyvissä ok. Johtuuko tämä nyt vanhasta tunnuksesta? Elisan kautta he ovat ohjanneet tilaukseni yhdelle vanhoista tunnuksistani. Liian vaikeaa minulle. Olen jo valmis irtisanomaan koko p..kan.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi ilponen

Voi olla että meidän kautta tehty tilaus on tehty eri sähköpostiosoitteella kuin millä Sanoma-tili on rekisteröity. 🤔 Tuo selviää kun ottaa meidän asiakaspalveluun yhteyttä. 

Tervetuloa myös mukaan tänne OmaYhteisöön ​@MarLa75! 😊

3 kommenttia

  • June 19, 2025

Miten saan Elisa viihde pakettiini kuuluvan ruutu plus palvelun käyttööni? Minulla on jo ennestään ruutu plus palvelu ja tunnukset. Ruudun kautta otettu tilaus on nyt irtisanottu, mutta uusi palvelu ohjautuu joka kerta samalle tilille ja näyttää ettei tilausta ole. En saa yhteyttä asiakaspalveluun, tietenkään koska juhannus..Oma Elissa tilaus on näkyvissä ok. Johtuuko tämä nyt vanhasta tunnuksesta? Elisan kautta he ovat ohjanneet tilaukseni yhdelle vanhoista tunnuksistani. Liian vaikeaa minulle. Olen jo valmis irtisanomaan koko p..kan.

Sometiimiltä (jos mahdollista) voi kysäistä Juhannuksenakin.

https://verkkoasiointi.elisa.fi/asiakastuki

Kysy sometiimiltä

Sometiimimme palvelee arkisin 8-21 ja viikonloppuisin sekä arkipyhinä 9-21.

Lähetä yksityisviesti Facebookissa

Lähetä yksityisviesti X-palvelussa

Omaelisassa voi laittaa viestiä, niin maanantaina voi tulla vastauskin:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


ilponen
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • June 23, 2025

Voi olla että meidän kautta tehty tilaus on tehty eri sähköpostiosoitteella kuin millä Sanoma-tili on rekisteröity. 🤔 Tuo selviää kun ottaa meidän asiakaspalveluun yhteyttä. 

Tervetuloa myös mukaan tänne OmaYhteisöön ​@MarLa75! 😊


  • Tulokas
  • July 7, 2025

Oletko saanut Ruutu+ näkymään? Itsellä sama ongelma🤔