Skip to main content

Ilmainen Ruutu+ palvelu aktivointi

  • November 15, 2025
  • 8 kommenttia
  • 101 katselukerrat

Ilmainen kokeilu Ruutu+ palveluun ei toimi. Minulla on aktiivinen Sanoma-tili mutta niillä tunnuksilla kun kirjautuu Ruutuun, ei plus-ominaisuudet ei toimi. Jouduin tilaamaan Sanoman oman Ruutu+ viikon ilmaisjakson. 

 

8 kommenttia

tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • November 16, 2025

Niin ei se tilaamatta toimi.

Muista myös heti irtisanoa se josset ajatellut sitä ilmaisen jakson jälkeen enää käyttäväsi, muuten jatkuu automaattisesti maksullisena.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • November 16, 2025

Sain liittymätarjouksen ohessa 1kk ilmaisen Ruutu+ kokeilun. Se ei nyt ole aktivoitunut vaan voidakseni katsoa Ruutu+ ohjelmia tilasin Sanoman OMAN 1 viikon kokeilujakson. Eli en ole saanut 1kk kokeilua käyttööni ja nyt huolestuttaa että pyöriikö se jossain taustalla ja kuukauden päästä alkaa tippia laskuja. 

 

Voisiko joku Elisan ihminem vastata? 


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • November 16, 2025

Sain liittymätarjouksen ohessa 1kk ilmaisen Ruutu+ kokeilun. Se ei nyt ole aktivoitunut vaan voidakseni katsoa Ruutu+ ohjelmia tilasin Sanoman OMAN 1 viikon kokeilujakson. Eli en ole saanut 1kk kokeilua käyttööni ja nyt huolestuttaa että pyöriikö se jossain taustalla ja kuukauden päästä alkaa tippia laskuja. 

 

Voisiko joku Elisan ihminem vastata? 

Aivan, et maininnut kyseessä olevan tuo liittymätilausjakso. Viikonloppuisin ei taida elisan väkeä olla linjoilla.


Anspandeemus
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • November 17, 2025

Olitko ​@Escape Elisan kautta tilatun Ruutu+ -palvelun myös vahvistanut sähköpostissa tulleiden ohjeiden mukaisesti? Jos palvelu on aktiivisena, se näkyy sinulla OmaElisassa tai elisaviihde.fi -sivustolla.

Tervetuloa OmaYhteisöön ​@Escape !


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • November 17, 2025

Aktivointiviestissä sanottiin että jos on Sanoma-tili Ruutu+ aktivoituu automaattosesti. Muuta aktivointilinkkiä ei ole tullut, ei edes roskapostiin. 

 


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • November 18, 2025

Aivan tuossa tilanteessa tulisi tarkistaa sitten mikä sähköpostiosoite on tilaukselle annettu. 🤔 Erikseen ei Ruutu+ tilausta tosiaan voi edes aktivoida vaan se menee tilaushetkellä ilmoitetun sähköpostiosoitteen mukaan. Tuo on helposti tarkistettavissa ja korjattavissa, kun otat yhteyden asiakaspalveluumme: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ . 🤗

Tervetuloa mukaan OmaYhteisöön ​@Escape ! 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • November 18, 2025

@Burnett  onko elisan aspalla jotain viesti-kanavaa? En ehdi soitella. 

Liittymätarjoukseen sisältyi myös katsomo, viaplay ja elisaviihde. Näiden aktivointiohjeet saapuivat sähköpostiini kuten kuuluikin. Miten ruutu+ menisi johonkin muuhun osoitteeseen? 

 


Jaakop
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • November 19, 2025

On viestikanavia asiakaspalveluun, täällä ketjussa aiheesta. Yhteystiedot kootusti omilla sivuillamme.