Skip to main content
Vastattu

MTV Katsomo sisäänkirjautuminen ei toimi?

  • 10. marraskuuta 2023
  • 7 kommenttia
  • 8871 katselukerrat

Olen tässä käymässä vanhempieni luona ja he tuskailevat MTV katsomon sisäänkirjautumisen kanssa. Heillä on käytössä kaksi Elisa Viihteen digiboksia, eikä kummassakaan onnistu kirjautuminen Katsomo sovellukseen. Kyseessä siis Katsomon omat tunnukset, eikä mikään operaattoritunnus. Sovellus väittää, että sähköposti tai salasana on väärin, vaikka ne ovat varmasti oikein. Onko sisäänkirjautumisessa jotain yleistä ongelmaa? 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen

Jos MTV Katsomon sisäänkirjautuminen ei toimi uudella MTV Katsomo -sovelluksella, löydät apua sisäänkirjautumiseen MTV:n Apua kirjautumiseen -ohjeesta!

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

7 kommenttia

  • 4627 kommenttia
  • 10. marraskuuta 2023
HTK1988 kirjoitti:

Olen tässä käymässä vanhempieni luona ja he tuskailevat MTV katsomon sisäänkirjautumisen kanssa. Heillä on käytössä kaksi Elisa Viihteen digiboksia, eikä kummassakaan onnistu kirjautuminen Katsomo sovellukseen. Kyseessä siis Katsomon omat tunnukset, eikä mikään operaattoritunnus. Sovellus väittää, että sähköposti tai salasana on väärin, vaikka ne ovat varmasti oikein. Onko sisäänkirjautumisessa jotain yleistä ongelmaa? 

Kokeilkaa selaimen kautta kirjautumista, esim. tietokoneella, jos toimii, niin

koettakaa Digiboksin uudelleenkäynnistystä/tehdasastetusten palautusta,

ja muutenkin.

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/tv-palvelut/viihde-laitteiden-uudelleenkaynnistys/

 

Jos ei toimi selaimessakaan eli ongelma laitteesta riippumatta, niin

voi vaikka tehdä vika/häiriöilmoituksen:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin. (Nopein vaihtoehto)

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan loppuun asti)

OmaElisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

Uusi viesti>Häiriöilmoitukset

 

 

 

 

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 10. marraskuuta 2023
Kimblez kirjoitti:
HTK1988 kirjoitti:

Olen tässä käymässä vanhempieni luona ja he tuskailevat MTV katsomon sisäänkirjautumisen kanssa. Heillä on käytössä kaksi Elisa Viihteen digiboksia, eikä kummassakaan onnistu kirjautuminen Katsomo sovellukseen. Kyseessä siis Katsomon omat tunnukset, eikä mikään operaattoritunnus. Sovellus väittää, että sähköposti tai salasana on väärin, vaikka ne ovat varmasti oikein. Onko sisäänkirjautumisessa jotain yleistä ongelmaa? 

Kokeilkaa selaimen kautta kirjautumista, esim. tietokoneella, jos toimii, niin

koettakaa Digiboksin uudelleenkäynnistystä/tehdasastetusten palautusta,

ja muutenkin.

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/tv-palvelut/viihde-laitteiden-uudelleenkaynnistys/

 

Jos ei toimi selaimessakaan eli ongelma laitteesta riippumatta, niin

voi vaikka tehdä vika/häiriöilmoituksen:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin. (Nopein vaihtoehto)

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan loppuun asti)

OmaElisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

Uusi viesti>Häiriöilmoitukset

 

 

 

 

 

Kaikki peruskonstit yritetty. Ei auta digiboksin uudelleen käynnistys, virrattomana käyttö, eikä tehdasasetusten palauttaminen. Valittaa vaan, että sähköpostiosoite tai salasana virheellinen. Katsomoon kirjautuminen toimii normaalisti tietokoneen selaimen ja puhelimen sovelluksen kautta. 


  • 4627 kommenttia
  • 11. marraskuuta 2023
HTK1988 kirjoitti:
Kimblez kirjoitti:
HTK1988 kirjoitti:

Olen tässä käymässä vanhempieni luona ja he tuskailevat MTV katsomon sisäänkirjautumisen kanssa. Heillä on käytössä kaksi Elisa Viihteen digiboksia, eikä kummassakaan onnistu kirjautuminen Katsomo sovellukseen. Kyseessä siis Katsomon omat tunnukset, eikä mikään operaattoritunnus. Sovellus väittää, että sähköposti tai salasana on väärin, vaikka ne ovat varmasti oikein. Onko sisäänkirjautumisessa jotain yleistä ongelmaa? 

Kokeilkaa selaimen kautta kirjautumista, esim. tietokoneella, jos toimii, niin

koettakaa Digiboksin uudelleenkäynnistystä/tehdasastetusten palautusta,

ja muutenkin.

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/tv-palvelut/viihde-laitteiden-uudelleenkaynnistys/

 

Jos ei toimi selaimessakaan eli ongelma laitteesta riippumatta, niin

voi vaikka tehdä vika/häiriöilmoituksen:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin. (Nopein vaihtoehto)

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan loppuun asti)

OmaElisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

Uusi viesti>Häiriöilmoitukset

 

 

 

 

 

Kaikki peruskonstit yritetty. Ei auta digiboksin uudelleen käynnistys, virrattomana käyttö, eikä tehdasasetusten palauttaminen. Valittaa vaan, että sähköpostiosoite tai salasana virheellinen. Katsomoon kirjautuminen toimii normaalisti tietokoneen selaimen ja puhelimen sovelluksen kautta. 

Kannattaa käynnistellä Digibokseja uudelleen(tuuletella virtajohtoa) aika-ajoin, jos vaikka onkin katsomossa jonkinlaista yleisempää vaivaa.

(Kun ei toimi kummassakaan).

Alkaa sitten jonkun uudelleenkäynnistyksen jälkeen toimimaan.


Anspandeemus
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 544 kommenttia
  • 13. marraskuuta 2023

@HTK1988 Kyselin tuosta tarkemmin ja siinä on huomattu jonkin näköistä ongelmatilannetta, joka vaikuttaa osaan käyttäjistä. Tätä selvitellään tarkemmin tällä hetkellä. Pahoittelut ongelmasta! 🙏

EDIT: 11.1.2024 // Uusi TVM Katsomo sovellus tullut joulukuussa ja tämä vika poistunut. Ohjeita MTV Katsomoa varten löytyy täältä.
Muokattu tietoa ajantasaiseksi - Ilponen

Tervetuloa myös OmaYhteisöön @HTK1988 ! 😁


  • Avulias
  • 1 kommentti
  • 13. marraskuuta 2023

Sama ongelma.

MTV:n asiakaspalvelun chatissä kyselin.
Eka kaveri totesi ettei tunnukseni ollut rekisteröitynyt vanhaan systeemiin.
Hän laittoi sen sinne ja uuden salasanan. 
Kirjautuminen meni läpi, mutta en saanut ehtoja hyväksyttyä.
Nyt sovellus aukeaa ja pöllö iskee silmää ja muuta ei sitten tapahdu.

Viimeisin viesti, kun vielä kyselin:

Pahoittelut, että jouduit odottamaan. Valitettavasti se Elisa Viihteen boksilla oleva sovellus on vanha ja ei välttämättä toimi oikein. Emme valitettavasti voi tehdä vanhalle sovellukselle enää mitään korjauksia, joten katseluun tulisi käyttää nyt jotain toista laitetta, jolle on tuki: https://www.mtv.fi/asiakaspalvelu#/Katselutavat

Uskoisin että uusi sovellus tulee myös Elisa Viihteen bokseille, mutta tästä ei ole vielä mitään varmaa tietoa.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 13. marraskuuta 2023
Anspandeemus kirjoitti:

@HTK1988 Kyselin tuosta tarkemmin ja siinä on huomattu jonkin näköistä ongelmatilannetta, joka vaikuttaa osaan käyttäjistä. Tätä selvitellään tarkemmin tällä hetkellä. Pahoittelut ongelmasta! 🙏


Tervetuloa myös OmaYhteisöön @HTK1988 ! 😁

Ok. Kiitos tiedosta. 


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2412 kommenttia
  • Vastaus
  • 21. helmikuuta 2024

Jos MTV Katsomon sisäänkirjautuminen ei toimi uudella MTV Katsomo -sovelluksella, löydät apua sisäänkirjautumiseen MTV:n Apua kirjautumiseen -ohjeesta!


Osallistu keskusteluun