Tilasin Elisalta Mtv Katsomo + viihde ja urheilu paketin. Yritin aktivoida sitä tuloksetta. Otin yhteyttä Katsomon asiakaspalveluun ja kysyin syytä. Vastaukseksi sain että Elisa ei ole aktivoinut kanavapaketin tilausta. Soitin Elisan asiakaspalveluun, ja sieltä selvisi että näin olikin. Paketti päivitettiin, mutta Liigapeliä ei vieläkään päässyt katsomaan. Asiakaspalvelija neuvoi koko ajan puhelimessa mitä pitää tehdä, mutta lopputulos aina sama. Asiakaspalvelija oli sitä mieltä että vika onkin Katsomon puolella ja kehoitti ottamaan sinne uudelleen yhteyttä. Siinä vaiheessa olin jo niin kypsynyt tilanteeseen ( aikaa oli tilauksesta kulunut jo pari tuntia) että päätin irtisanoa tilaukseni saman tien. Asiakaspalvelija tosin väitti että " ollaanhan tässä päästy jo eteenpäin". Miten muka? Tilaamani tuote ei toiminut. Eikö myyjä ole vastuussa myymänsä tuotteen toimivuudesta? Nyt pitää kerätä voimia että jaksaa riitauttaa laskusta, luulen että yrittävät laskuttaa kuitenkin kuukaudelta. No, onneksi on kuluttajansuojalaki olemassa, ja ainakin omien sanojensa mukaan nauhoittavat kaikki puhelut.
EDIT: 13.2.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett