Onko nyt niin että mtv3 pitää ottaa suoraan televisioon ? Jos tulee boksin kautta niin blokataan.
ykkönen ja kakkonen näkyvät ja ava sekä sub mutta mtv3 ottaa signaalin väkisin viihteen kautta. Omituista meininkiä !
Onko nyt niin että mtv3 pitää ottaa suoraan televisioon ? Jos tulee boksin kautta niin blokataan.
ykkönen ja kakkonen näkyvät ja ava sekä sub mutta mtv3 ottaa signaalin väkisin viihteen kautta. Omituista meininkiä !
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi PasiTH
Komento takaisin… Minulla olikin antennissa häikkää jolloin 1, 2 ja 3 kanavapaketin signaali oli liian heikko. Nyt taas pelittää.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi