Skip to main content
Vastaus

Ruutu+ ei aktivoidu

  • December 15, 2024
  • 12 kommenttia
  • 480 katselukerrat

Mt Jaarli
Forum|alt.badge.img+5

Tilasin Ruutu+ palvelun Elisan kautta mutta kun yrtitän katsoa ohjelmaa niin tulee maksukortti kysely ja en pääse katsomaan ohjelmaa :( 

Aiemmin tuo onnistui mutta ei nyt …. missä ongelma

Palvelu Ruutu+ ilman mainoksia

Tilausvahvistus kyllä tuli.



EDIT: 16.12.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Error404

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi error404

Tilaus on voinut mennä jollekin eri sähköpostille, kuin millä olet kirjautuneena Ruutuun. On myös mahdollista, että jostain syystä käsky katseluoikeudesta ei ole mennyt Ruudulle asti. Tämä saadaan kyllä korjattua asiakaspalvelusta 👍

 

Pahoittelut kuitenkin, ettei katselu ole nyt onnistunut heti! 😬

 

Kerrothan ​@Mt Jaarli vielä, että saithan Ruudun toimimaan asiakaspalvelun kautta? 

12 kommenttia

  • December 15, 2024

Tilasin Ruutu+ palvelun Elisan kautta mutta kun yrtitän katsoa ohjelmaa niin tulee maksukortti kysely ja en pääse katsomaan ohjelmaa :( 

Aiemmin tuo onnistui mutta ei nyt …. missä ongelma

Palvelu Ruutu+ ilman mainoksia

Tilausvahvistus kyllä tuli.

 

Voisikohan kyse olla tuosta:

https://asiakastuki.ruutu.fi/article/143-ruutu-sisalto-ei-aukea-vaikka-minulla-on-tilaus

 “ Mikäli sinulla on Ruutu+-tilaus ja törmäät maksumuuriin tai ilmoitukseen, että "sinulla ei ole tuotetta", niin kokeile kirjautua uudelleen Ruutuun tunnuksillasi. Joillain käyttäjillä on ollut Ruutu+-tunnistautumisessa on ongelmia, mutta uudelleenkirjautuminen on ratkaissut asian.”


Mt Jaarli
Forum|alt.badge.img+5
  • Keskustelun aloittaja
  • Oppinut
  • December 15, 2024

Olen tehnyt noinkin mutta ei auta.  Nään omat suosikit mutta kun koitan uusia + palvelun leffoja esim katsoa niin tulee se maksukortti sivu eteen.

 


  • December 15, 2024

Olen tehnyt noinkin mutta ei auta.  Nään omat suosikit mutta kun koitan uusia + palvelun leffoja esim katsoa niin tulee se maksukortti sivu eteen.

 

Asiakaspalvelustahan voisi kysäistä, niin varmaan selviää:

https://nelonen.fi/palaute/ruutu


Mt Jaarli
Forum|alt.badge.img+5
  • Keskustelun aloittaja
  • Oppinut
  • December 16, 2024

No nii ruutu asiakaspalvelusta tuli jo pian vastaus ….

Antamallasi sähköpostiosoitteella ei löytynyt Ruutu+ tilausta.
Suosittelen olemaan yhteydessä Elisan asiakaspalveluun ja selvittämään mille sähköpostiosoitteelle tilaus on aktivoitu.

että  tollee oikee hienoa

 

Meneee hermot taas


error404
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • December 16, 2024

Tilaus on voinut mennä jollekin eri sähköpostille, kuin millä olet kirjautuneena Ruutuun. On myös mahdollista, että jostain syystä käsky katseluoikeudesta ei ole mennyt Ruudulle asti. Tämä saadaan kyllä korjattua asiakaspalvelusta 👍

 

Pahoittelut kuitenkin, ettei katselu ole nyt onnistunut heti! 😬

 

Kerrothan ​@Mt Jaarli vielä, että saithan Ruudun toimimaan asiakaspalvelun kautta? 


Mt Jaarli
Forum|alt.badge.img+5
  • Keskustelun aloittaja
  • Oppinut
  • December 16, 2024

Viellä ei mikään toimi … odotellaan.


Mt Jaarli
Forum|alt.badge.img+5
  • Keskustelun aloittaja
  • Oppinut
  • December 16, 2024

Tietenkin kaikilla kuten Ruutu+/Nelonen asikaspalvelulla kiirusta ja samaa Elisan  missään ei mitään tapahdu.  Peruin sen ruutu+ palvelun loppuu 13.1 varmaan joudun maksaa siihen asti ilman että näkisin mitään. huonoa palvelua

 

EDIT: 17.12.2024 // Korjattu ruma sana pois -Snouppi


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • December 17, 2024

Tottahan toki korjaamme virheen, mikäli siitä on kiinni. Vastausaika on tavallista korkeampi juuri tällä hetkellä ja pahoittelut siitä. Tehdään parhaamme, että saisimme asiasi käsiteltyä pikaisesti. ❤️


Hei, minulla on tismalleen sama ongelma kuin Mt Jaarlilla. Voisiko joku auttaa minua? 


  • November 8, 2025

Hei, minulla on tismalleen sama ongelma kuin Mt Jaarlilla. Voisiko joku auttaa minua? 

Ota yhteyttä asiakaspalveluun vaikka somessa, (jos mahdollista.)

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Omaelisa, hyvä vaihtoehto:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

Vastaus tulee parissa päivässä.


Kimlez, kiitos että yritit auttaa. Harmillisesti en käytä sosiaalista mediaa. Voisin toki yrittää vielä uudelleen omaelisan kautta. Tämä sama ongelma oli minulla kaksi vuotta sitten ja silloin käänsin kaikki kivet eikä ongelma ratkennut. Ajattelin nyt antaa tilaukselle uuden mahdollisuuden mutta harmillisesti samaan ongelmaan ei ole löytynyt yksinkertaista vastausta/ratkaisua. Olen käyttänyt liki kaksi tuntia tämän asian selvittämiseen. Me, joiden kapasiteetti ei riitä teknisten ongelmien selvittelyyn, jäämme vaille toivomaamme palvelua. Taitaa olla minun aikani luovuttaa.


  • November 8, 2025

Kimlez, kiitos että yritit auttaa. Harmillisesti en käytä sosiaalista mediaa. Voisin toki yrittää vielä uudelleen omaelisan kautta. Tämä sama ongelma oli minulla kaksi vuotta sitten ja silloin käänsin kaikki kivet eikä ongelma ratkennut. Ajattelin nyt antaa tilaukselle uuden mahdollisuuden mutta harmillisesti samaan ongelmaan ei ole löytynyt yksinkertaista vastausta/ratkaisua. Olen käyttänyt liki kaksi tuntia tämän asian selvittämiseen. Me, joiden kapasiteetti ei riitä teknisten ongelmien selvittelyyn, jäämme vaille toivomaamme palvelua. Taitaa olla minun aikani luovuttaa.

Laita vaan OmaElisan kautta viestiä, niin voi vaikka selvitäkin.