Skip to main content
Vastattu

Ruutu+ ei aktivoidu

  • 15. joulukuuta 2024
  • 8 kommenttia
  • 189 katselukerrat

Mt Jaarli
Forum|alt.badge.img+5

Tilasin Ruutu+ palvelun Elisan kautta mutta kun yrtitän katsoa ohjelmaa niin tulee maksukortti kysely ja en pääse katsomaan ohjelmaa :( 

Aiemmin tuo onnistui mutta ei nyt …. missä ongelma

Palvelu Ruutu+ ilman mainoksia

Tilausvahvistus kyllä tuli.



EDIT: 16.12.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Error404

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi error404

Tilaus on voinut mennä jollekin eri sähköpostille, kuin millä olet kirjautuneena Ruutuun. On myös mahdollista, että jostain syystä käsky katseluoikeudesta ei ole mennyt Ruudulle asti. Tämä saadaan kyllä korjattua asiakaspalvelusta 👍

 

Pahoittelut kuitenkin, ettei katselu ole nyt onnistunut heti! 😬

 

Kerrothan ​@Mt Jaarli vielä, että saithan Ruudun toimimaan asiakaspalvelun kautta? 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

8 kommenttia

  • 4622 kommenttia
  • 15. joulukuuta 2024
Mt Jaarli kirjoitti:

Tilasin Ruutu+ palvelun Elisan kautta mutta kun yrtitän katsoa ohjelmaa niin tulee maksukortti kysely ja en pääse katsomaan ohjelmaa :( 

Aiemmin tuo onnistui mutta ei nyt …. missä ongelma

Palvelu Ruutu+ ilman mainoksia

Tilausvahvistus kyllä tuli.

 

Voisikohan kyse olla tuosta:

https://asiakastuki.ruutu.fi/article/143-ruutu-sisalto-ei-aukea-vaikka-minulla-on-tilaus

 “ Mikäli sinulla on Ruutu+-tilaus ja törmäät maksumuuriin tai ilmoitukseen, että "sinulla ei ole tuotetta", niin kokeile kirjautua uudelleen Ruutuun tunnuksillasi. Joillain käyttäjillä on ollut Ruutu+-tunnistautumisessa on ongelmia, mutta uudelleenkirjautuminen on ratkaissut asian.”


Mt Jaarli
Forum|alt.badge.img+5
  • Keskustelun aloittaja
  • Oppinut
  • 47 kommenttia
  • 15. joulukuuta 2024

Olen tehnyt noinkin mutta ei auta.  Nään omat suosikit mutta kun koitan uusia + palvelun leffoja esim katsoa niin tulee se maksukortti sivu eteen.

 


  • 4622 kommenttia
  • 15. joulukuuta 2024
Mt Jaarli kirjoitti:

Olen tehnyt noinkin mutta ei auta.  Nään omat suosikit mutta kun koitan uusia + palvelun leffoja esim katsoa niin tulee se maksukortti sivu eteen.

 

Asiakaspalvelustahan voisi kysäistä, niin varmaan selviää:

https://nelonen.fi/palaute/ruutu


Mt Jaarli
Forum|alt.badge.img+5
  • Keskustelun aloittaja
  • Oppinut
  • 47 kommenttia
  • 16. joulukuuta 2024

No nii ruutu asiakaspalvelusta tuli jo pian vastaus ….

Antamallasi sähköpostiosoitteella ei löytynyt Ruutu+ tilausta.
Suosittelen olemaan yhteydessä Elisan asiakaspalveluun ja selvittämään mille sähköpostiosoitteelle tilaus on aktivoitu.

että  tollee oikee hienoa

 

Meneee hermot taas


error404
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 380 kommenttia
  • Vastaus
  • 16. joulukuuta 2024

Tilaus on voinut mennä jollekin eri sähköpostille, kuin millä olet kirjautuneena Ruutuun. On myös mahdollista, että jostain syystä käsky katseluoikeudesta ei ole mennyt Ruudulle asti. Tämä saadaan kyllä korjattua asiakaspalvelusta 👍

 

Pahoittelut kuitenkin, ettei katselu ole nyt onnistunut heti! 😬

 

Kerrothan ​@Mt Jaarli vielä, että saithan Ruudun toimimaan asiakaspalvelun kautta? 


Mt Jaarli
Forum|alt.badge.img+5
  • Keskustelun aloittaja
  • Oppinut
  • 47 kommenttia
  • 16. joulukuuta 2024

Viellä ei mikään toimi … odotellaan.


Mt Jaarli
Forum|alt.badge.img+5
  • Keskustelun aloittaja
  • Oppinut
  • 47 kommenttia
  • 16. joulukuuta 2024

Tietenkin kaikilla kuten Ruutu+/Nelonen asikaspalvelulla kiirusta ja samaa Elisan  missään ei mitään tapahdu.  Peruin sen ruutu+ palvelun loppuu 13.1 varmaan joudun maksaa siihen asti ilman että näkisin mitään. huonoa palvelua

 

EDIT: 17.12.2024 // Korjattu ruma sana pois -Snouppi


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • 1318 kommenttia
  • 17. joulukuuta 2024

Tottahan toki korjaamme virheen, mikäli siitä on kiinni. Vastausaika on tavallista korkeampi juuri tällä hetkellä ja pahoittelut siitä. Tehdään parhaamme, että saisimme asiasi käsiteltyä pikaisesti. ❤️


Osallistu keskusteluun