Vastattu

Ruutu+ lasku tuli vaikka ilmainen kokeilu

  • 9 December 2023
  • 5 kommenttia
  • 232 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia

Miksi sain laskun ruutuplussasta viikon käytön jälkeen vaikka oiti olla ilmainen kuukausi?

 

EDIT: 13.2.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarialanne 9 December 2023, 16:17

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Ole halutessasi yhteydessä asiakaspalveluun. Välillä noita kampanjoita lisätään pienellä viiveellä ja saattaa käydä niin, että lasku ehtii muodostua normaalihinnalla, riippuen missä laskutuserässä asiakas on.

Laskutuseriä on useita olemassa.

Laskutus oikaistuu kyllä seuraavalle laskulle, jos tuollaisesta on kyse.

Kannattaa myös laskuerittelystä katsoa, miltä ajanjaksolta veloitus on muodostunut.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

Koska siitä on pitkään ollut vain viikon kokeilu voimissaan. Mainoksissa omassaelisassa/nettisivuilla on/oli pitkään ilmaisen kuukauden mainosta, mutta kun meni tilaamaan, se olikin enää viikon jakso. Oikeasti tuo kuukausi loppui joskus aikoja sitten.

Tilausvahvistuksesta näkyy mikä oli aika.

Ei näistä virheistä jaksa aina raportoida, kun ei edes tiedä mihin ilmottaisi että siitä mitäön hyötyä olisi.

Nyt asianvierestä, niin onkohan jotain yleistä vikaa tässä kirjautumisessa. Nyt on paripäivää joutunut kirjautumaan foorumille joka kerta uudelleen kun täällä käy (mobiili chrome käytössä). Eli kirjautuminen on ehkä 2h muistissa ja sitten joutuu kirjautumaan uudelleen?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Ei näistä virheistä jaksa aina raportoida, kun ei edes tiedä mihin ilmottaisi että siitä mitäön hyötyä olisi.

Jos kokee, että laskutuksessa on jotain eri lailla kuin on sovittu, aina voi olla asiakaspalveluun yhteydessä.

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

Ei näistä virheistä jaksa aina raportoida, kun ei edes tiedä mihin ilmottaisi että siitä mitään hyötyä olisi.

Jos kokee, että laskutuksessa on jotain eri lailla kuin on sovittu, aina voi olla asiakaspalveluun yhteydessä.

 

Ei kyse ollut siitä, vaan virheellisestä mainoksesta.

Niissä osassa luki ainakin viimeviikkoon asti että ruutu+ "kuukauden kokeilulla" ja kun meni tekemään sitä, se muuttuikin viikon kokeiluksi. Pari kertaa koitin tehdä klikkaamalla kuukauden kokeilua ja aina olisi lopulta saanut vain sen viikon ilmaiseksi, kun luki pienellä präntättyja ehtoja.

Se kuukauden kokeilu poistui oikeasti jo silloin kun Elisan alkuperäissarjat siirtyi ruutu+:saan ja siitähän on aikaa. Silti ne virheelliset mainokset pyöri viikkotolkulla omaelisassa. Juuri tähän on melko varmaan ketjunaloittaja haksahtanut.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

Tarkistin vielä ja 24.11 Yritin viimeisen kerran ottaa sitä kuukauden ilmaisjaksoa kun sellainen mainos oli omaelisassa vielä tarjolla. Ei onnistunut.

Silloin (24.11) oli tarjous ruutu+:sta, että 4 kk -50%. Otin sen, mutta Elisa voisi kyllä parantaa myös näitä tilausvahvistuksiaan. Miten tästä käy ilmi, että tilaus on tuo 4kk -50%? Itse voisin tulkita tuon niin, että 4kk on 0 euroa!:

 

RUUTU+ TILAUSVAHVISTUS 24.11.2023
Tämä tilausvahvistus sisältää tietoa tilaamastasi suoratoistopalvelusta.
Tilauksen yhteenveto
Palvelu: Ruutu+ ilman mainoksia
Asiakasnumero: xxxxxx
Tilausnumero: xxxxxxx
Tilauspäivämäärä: 24.11.2023


Maksut:
Etujakson aikana
Ruutu+ ilman mainoksia 0.00 EUR / kk
Kampanjakausi: 4 kk
Etujakson jälkeen
12.99 EUR / kk


Jos tilauksesi on määräaikainen, tilausta ei voi päättää ennen määräajan päättymistä. Määräajan jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti toistaiseksi voimassa olevana hinnaston mukaisella hinnalla.

Osallistu keskusteluun