Skip to main content
Vastaus

Ruutu+ Premium toimimattomuus

  • December 2, 2025
  • 6 kommenttia
  • 91 katselukerrat

Sain eilen tekstiviestin, jossa tarjottiin ruutu+premiumia 6kk puoleen hintaan. Tartuin siihen, ja tänään sain vahvistuksen että suoratoistopalvelu on nyt katsottavissa. Sähköpostiin tuli tilausvahvistus. 

Ei toimi. Plussaohjemia avatessa tulee vain herja että tilaus kuuluu maksulliseen palveluun, haluatko tilata sen nyt? Asiakaspalvelussa ei ole soittoaikoja tarjolla ja chattibotti voivottelee vaan että oletko unohtanut salasanasi? En. OIen kirjautunut sanoma-tililläni.

 

EDIT: 2.12.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Jaakop

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi eepuska

Jos sopimus vaan on aktiivinen (näkyy OmaElisassa Elisa Viihde Onlinen alla) niin pitäis kyllä toimia. 🤨 Käyttäjätunnuksena on sähköpostiosoite mikä meillekin on annettu ja samat tunnukset käy jos entuudestaan sille tunnarit on tehty. Muussa tapauksessa sähköpostiin tulee vielä viimeistelyviesti sen osalta. 

Semmonen ehto toimivuudelle kyllä on, että samalle sähköpostiosoitteelle ei saa olla aktiivista tilausta mitään muuta kautta.


Mikäli samalla sanomatunnuksella ei ole toista aktiivista tilausta toisen palveluntarjoajan tai suoraan Ruudun kautta kannattaa aina olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun itselleen sopivimman yhteydenottoväylän kautta.😊 Tarkistetaan tilauksen tiedot ja tarvittaessa tehdään tilaus uudelleen, mikä yleensä korjaa tilanteen ellei kyse ole siitä, että samalla tunnuksella on toinen aktiivinen tilaus. Mikäli käyttö tapahtuu selaimella niin kannattaa myös kertaalleen kirjautua ulos Ruudun sivuilta, tyhjentää sivuhistoria, kirjautua uudelleen sisään ja kokeilla sisältöjen avaamista uudelleen.😊

6 kommenttia

  • Tulokas
  • December 2, 2025

Täällä sama ongelma. Ei toimi.


Ihaa-na
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+10
  • OmaYhteisön moderaattori
  • December 3, 2025

Jos sopimus vaan on aktiivinen (näkyy OmaElisassa Elisa Viihde Onlinen alla) niin pitäis kyllä toimia. 🤨 Käyttäjätunnuksena on sähköpostiosoite mikä meillekin on annettu ja samat tunnukset käy jos entuudestaan sille tunnarit on tehty. Muussa tapauksessa sähköpostiin tulee vielä viimeistelyviesti sen osalta. 

Semmonen ehto toimivuudelle kyllä on, että samalle sähköpostiosoitteelle ei saa olla aktiivista tilausta mitään muuta kautta.


  • Tulokas
  • December 3, 2025

Sama ongelma täällä Ruutu+ Premiumin kanssa. Elisan chattiin olisin mennyt asiasta valittamaan, mutta sinne ei pääse ”ruuhkan” takia eikä minulle vastata myöskään Facebook messengerin kautta. Voisitteko korjata kyseisen ongelman, maksan kuitenkin kyseisestä palvelusta ja tällä menolla vaihtuu koko operaattori kohta.

 

Kiitos


  • Tulokas
  • December 4, 2025

Kannattaa soittaa asiakaspalveluun, jos joutuu asentamaan tilauksen / palvelun uudestaan.


Forum|alt.badge.img+8
  • OmaYhteisön moderaattori
  • December 4, 2025

Sama ongelma täällä Ruutu+ Premiumin kanssa. Elisan chattiin olisin mennyt asiasta valittamaan, mutta sinne ei pääse ”ruuhkan” takia eikä minulle vastata myöskään Facebook messengerin kautta. Voisitteko korjata kyseisen ongelman, maksan kuitenkin kyseisestä palvelusta ja tällä menolla vaihtuu koko operaattori kohta.

 

Kiitos

Ymmärrän harmituksen, mutta 99% ajan kyse ei ole tilanteesta, jota voidaan korjata ilman erillistä yhteydenottoa, koska tuon toimimattomuuden voi aiheuttaa kaikki virheellisestä sähköpostista toiseen aktiiviseen tilaukseen esim. suoraan Ruudun kautta.😊 Facebookin kautta meille viestittely ei ole ns. live-chat eli vastausviive siellä on pieni, mutta kannattaa ehdottomasti olla jotain meidän asiakaspalvelukanavaa pitkin yhteydessä, jotta tilanne saadaan tarkistettua ja homma toimimaan!👍


Forum|alt.badge.img+8
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • December 4, 2025

Jos sopimus vaan on aktiivinen (näkyy OmaElisassa Elisa Viihde Onlinen alla) niin pitäis kyllä toimia. 🤨 Käyttäjätunnuksena on sähköpostiosoite mikä meillekin on annettu ja samat tunnukset käy jos entuudestaan sille tunnarit on tehty. Muussa tapauksessa sähköpostiin tulee vielä viimeistelyviesti sen osalta. 

Semmonen ehto toimivuudelle kyllä on, että samalle sähköpostiosoitteelle ei saa olla aktiivista tilausta mitään muuta kautta.


Mikäli samalla sanomatunnuksella ei ole toista aktiivista tilausta toisen palveluntarjoajan tai suoraan Ruudun kautta kannattaa aina olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun itselleen sopivimman yhteydenottoväylän kautta.😊 Tarkistetaan tilauksen tiedot ja tarvittaessa tehdään tilaus uudelleen, mikä yleensä korjaa tilanteen ellei kyse ole siitä, että samalla tunnuksella on toinen aktiivinen tilaus. Mikäli käyttö tapahtuu selaimella niin kannattaa myös kertaalleen kirjautua ulos Ruudun sivuilta, tyhjentää sivuhistoria, kirjautua uudelleen sisään ja kokeilla sisältöjen avaamista uudelleen.😊