Tilasin Ruutu+ palvelun. Tänään tuli ilmoitus että tilaus valmis. Kirjauduin Sanoma- tunnuksillani, mutta silti en pääse katsomaan mitään plussan takaa?
Mitähän vielä pitäisi kokeilla, vai perunko tilauksen kun en viitsi tyhjästä maksaa.
Ruutu+ tilaus ei toimi
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Tilasin Ruutu+ palvelun. Tänään tuli ilmoitus että tilaus valmis. Kirjauduin Sanoma- tunnuksillani, mutta silti en pääse katsomaan mitään plussan takaa?
Mitähän vielä pitäisi kokeilla, vai perunko tilauksen kun en viitsi tyhjästä maksaa.
Onko tunnukset vahvistettu?
Tuolla ohjetta:
Ruutu-palvelun käyttöönotto ja Ruutu+-tilaus Elisa Viihteessä
Esim.
Onko sinulla uusi Ruutu+-tilaus? Saat tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteesen viestin tunnusten vahvistamisesta. Tunnusten vahvistamisen jälkeen pääset katsomaan sisältöjä Ruutu+-tilauksellasi.
Mikäli olet tilannut Ruutu+-palvelun Elisan kautta, voit olla
tilaukseen liittyvissä asioissa yhteydessä Elisan asiakaspalveluun.
En pääse kirjautumaan Ruutu -palveluun Sanoma tilläni, mitä teen?
Tarkista, että olet syöttänyt tunnuksesi ja salasanasi oikein. Voit vaihtaa salasanasi painamalla "Unohditko salasanasi?" -painiketta.
Sanoma-tilin (Ruutu-tilin) salasanan vaihtaminen
Kysäise asiakaspalvelusta, niin eiköhän lutviudu:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi