Skip to main content
Vastattu

Ruutu+ tilaus ei toimi

  • 6 August 2024
  • 1 kommentti
  • 144 katselukerrat

Tilasin Ruutu+ palvelun. Tänään tuli ilmoitus että tilaus valmis. Kirjauduin Sanoma- tunnuksillani, mutta silti en pääse katsomaan mitään plussan takaa? 
Mitähän vielä pitäisi kokeilla, vai perunko tilauksen kun en viitsi tyhjästä maksaa.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Miiamummi kirjoitti:

Tilasin Ruutu+ palvelun. Tänään tuli ilmoitus että tilaus valmis. Kirjauduin Sanoma- tunnuksillani, mutta silti en pääse katsomaan mitään plussan takaa? 
Mitähän vielä pitäisi kokeilla, vai perunko tilauksen kun en viitsi tyhjästä maksaa.

Onko tunnukset vahvistettu?

Tuolla ohjetta:

Ruutu-palvelun käyttöönotto ja Ruutu+-tilaus Elisa Viihteessä

Esim.

Onko sinulla uusi Ruutu+-tilaus? Saat tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteesen viestin tunnusten vahvistamisesta. Tunnusten vahvistamisen jälkeen pääset katsomaan sisältöjä Ruutu+-tilauksellasi.

 

Mikäli olet tilannut Ruutu+-palvelun Elisan kautta, voit olla

tilaukseen liittyvissä asioissa yhteydessä Elisan asiakaspalveluun

En pääse kirjautumaan Ruutu -palveluun Sanoma tilläni, mitä teen?

Tarkista, että olet syöttänyt tunnuksesi ja salasanasi oikein. Voit vaihtaa salasanasi painamalla "Unohditko salasanasi?" -painiketta. 

Sanoma-tilin (Ruutu-tilin) salasanan vaihtaminen

Kysäise asiakaspalvelusta, niin eiköhän lutviudu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

1 kommentti

  • 4287 kommenttia
  • Vastaus
  • 6. elokuuta 2024
Miiamummi kirjoitti:

Tilasin Ruutu+ palvelun. Tänään tuli ilmoitus että tilaus valmis. Kirjauduin Sanoma- tunnuksillani, mutta silti en pääse katsomaan mitään plussan takaa? 
Mitähän vielä pitäisi kokeilla, vai perunko tilauksen kun en viitsi tyhjästä maksaa.

Onko tunnukset vahvistettu?

Tuolla ohjetta:

Ruutu-palvelun käyttöönotto ja Ruutu+-tilaus Elisa Viihteessä

Esim.

Onko sinulla uusi Ruutu+-tilaus? Saat tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteesen viestin tunnusten vahvistamisesta. Tunnusten vahvistamisen jälkeen pääset katsomaan sisältöjä Ruutu+-tilauksellasi.

 

Mikäli olet tilannut Ruutu+-palvelun Elisan kautta, voit olla

tilaukseen liittyvissä asioissa yhteydessä Elisan asiakaspalveluun

En pääse kirjautumaan Ruutu -palveluun Sanoma tilläni, mitä teen?

Tarkista, että olet syöttänyt tunnuksesi ja salasanasi oikein. Voit vaihtaa salasanasi painamalla "Unohditko salasanasi?" -painiketta. 

Sanoma-tilin (Ruutu-tilin) salasanan vaihtaminen

Kysäise asiakaspalvelusta, niin eiköhän lutviudu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.


Osallistu keskusteluun