Skip to main content
Kysymys

Tää on ihan hanurista olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun monena päivänä ei pääse läpi

  • June 21, 2026
  • 1 kommentti
  • 39 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen

Chatissä es pekka kyselee tyhmiä ja seillä kun päässyt ihmiselle kysyyn kolme kertaa tippunut kesken pois keskutelusta elikä kestulle päättynyt yllättäin. Kun vähän olisin tiedusttelut määräaiaksista sopimuksista kun alentunut taso niin paljon ja ei kai tuo enään nykypäivää ole boxin elisa viihde kanssa saa jatkuvasta ottaa virtajohdon posi et netti palaa siihen.

 

EDIT: 21.6.2026 // Tarkennettu hieman otsikkoa. -eepuska

1 kommentti

  • OmaYhteisön luottojäsen
  • June 21, 2026

Voihan kysellä asiakaspalvelusta, vaikka somessa, (jos mahdollista.)

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

OmaElisa, oiva kanava yhteydenottoon asiakaspalveluun:

Omaelisa  Klikkaa nimipallukan vieressä kolmea viivaa>Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit