Skip to main content

Viaplay:n tilauksen epäselvyys

  • December 4, 2025
  • 5 kommenttia
  • 83 katselukerrat

Olipa suuri k**etus Elisalta!!!

Ei muistanut puhelinliittymän kauppaaja mainita alkuvuodesta, että tulen kuukauden kuluttua aloittamaan SEKÄ Viaplaystä ETTÄ Elisa Viihteestä kuukausimaksamisen!

Nyt asia tuli vahingossa ilmi kun kaupattiin puhelimessa taas jotain Elisan tuotetta!

Varokaa näitä kytkykauppoja, tarkistakaa aina laskut (itse en tarkistanut, koska en mitään ylimääräistä mielestäni ollut tilannut!)!!!

Ja onpa jännää, että mitään suoraa palautteenantolinkkiä en Elisan sivuilta löydä…!

On kyllä röyhkeää, täytyy sanoa!

EDIT: 4.12.2025 // Muokattu otsikkoa. -eepuska

5 kommenttia

  • December 4, 2025

On hyvä aina tarkistaa tilausvahvistus sähköpostista, tai OmaElisasta etusivulta:

Uusimmat asiakaskirjeet/Kaikki Asiakaskirjeet

Ota asiakaspalveluun yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

OmaElisa, erinomaisen hyvä vaihtoehto palautteellekin:

Omaelisa  Klikkaa nimipallukan vieressä kolmea viivaa>Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • December 4, 2025

Kylläpä on helppoa jälkikäteen näin ohjeistaa… mutta minusta hyvään ja rehelliseen kaupantekoon kuuluu avata koko paketti selkeästi ja yksityiskohtaisesti ostohetkellä. Ja sitä eivät nämä Elisan myyntitykki- pojat todellakaan tee! Päinvastoin! Eli uskon heidän tekevän tämän verhotun kytkykaupan ihan ohjeiden mukaisesti, mikä on täysin moraalitonta ja epärehellistä Elisan taholta! Hyi!


Forum|alt.badge.img+8
  • OmaYhteisön moderaattori
  • December 4, 2025

Hei ​@Miima ja tervetuloa osaksi yhteisöä! 💙 Täällä pääset keskustelemaan mm. Elisan tuotteista ja palveluista muiden asiakkaiden ja Elisan henkilökunnan kanssa.😊

Kaikki työntekijämme myyjistä asiakaspalvelijoihin ovat alansa ammattilaisia ja noudattavat Elisan annettuja ohjeistuksia myyntitilanteisiin liittyen. Minkäänlainen asiakkaan hämääminen tai muukaan filunkipeli ei ole Elisan arvojen tai ohjeistusten mukaista eikä hyväksyttävää. Tämän vuoksi onkin erittäin tärkeää olla vastaavista tapauksissa aina yhteydessä meidän asiakaspalveluun, jonka kautta tilanne saadaan käytyä läpi, sopimusasiat kuntoon ja palaute ohjattu oikealle henkilölle (tässä tapauksessa myynnin tehneelle henkilölle). Olen kanssani täysin samaa mieltä siitä, että tilatut palvelut tulee aina käydä läpi asiakkaan kanssa selkeästi ja tämän lisäksi asiakkaan tulee aina tarkastaa sähköpostitse saamansa tilausvahvistus ja olla meihin kohtuullisessa ajassa yhteydessä, mikäli havaitsee siinä minkäänlaisia virheitä tai tilauksesta herää kysymyksiä.

Palautteen Elisalla vastaanottaa asiakaspalvelun. Näin ollen oikea yhteydeottotapa palautteen antamiseen on mikä tahansa Elisan asiakaspalvelun yhteydenottokanava.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • December 4, 2025

Hei!

Tämäpä juuri tässä on, kun ei ole selkeää Asiakaspalvelukanavaa, johon voisi reklamoida! Tuosta antamastasi linkistä pääsee tasan näille keskustelupalstoille! Jos on sähköpostiosoite, johon voin asian ilmiantaa, vinkkaa ihmeessä! Mielelläni pyydän oikaisemaan tapahtuneen vilungin, kiitos!


Sokrates
  • December 4, 2025

Hei!

Tämäpä juuri tässä on, kun ei ole selkeää Asiakaspalvelukanavaa, johon voisi reklamoida! Tuosta antamastasi linkistä pääsee tasan näille keskustelupalstoille! Jos on sähköpostiosoite, johon voin asian ilmiantaa, vinkkaa ihmeessä! Mielelläni pyydän oikaisemaan tapahtuneen vilungin, kiitos!

Kokeilepa vaikka tätä nettilomaketta. Se toimii lähes kuin sähköposti.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

PS. Löytyy kyllä tuolta ​@eepuska :n linkkaamalta asiakaspalvelun sivulta.