Skip to main content
Vastattu

Viaplay-suoratoistopalvelun irtisanominen ja laskutus

  • 6. joulukuuta 2022
  • 5 kommenttia
  • 255 katselukerrat

Peruutin viaplayn 6.12. kun tupsahti 17€ lasku. viaplay maksettu 31.12 asti mutta katkasivat välittömästi käytön. Muissa palveluissa saa katsoa sinne asti minne maksanut. Saakohan ees rahoja takas???????????? ja kyllä oli hankalaksi tehty peruutuskin!

EDIT: 7.12.2022 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Snouppi

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi

Moi @everock ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Ikävä kuulla, että mutkia on matkassa. Laitatko viestiä vielä @OmaYhteisö-tiimi:lle, niin kurkataan tätä tarkemmin. 🙏

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

5 kommenttia

Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • 1327 kommenttia
  • Vastaus
  • 7. joulukuuta 2022

Moi @everock ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Ikävä kuulla, että mutkia on matkassa. Laitatko viestiä vielä @OmaYhteisö-tiimi:lle, niin kurkataan tätä tarkemmin. 🙏


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 7. joulukuuta 2022

Hei snouppi asiaa on hoidettu chatissa kohta 20 tuntia. Hoituuko sinun kautta nopeammin?


Burnett
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+15
  • Elisalainen
  • 1978 kommenttia
  • 8. joulukuuta 2022
everock kirjoitti:

Hei snouppi asiaa on hoidettu chatissa kohta 20 tuntia. Hoituuko sinun kautta nopeammin?

Laita yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi , että päästään tekemään asialle jotain. 😁


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 8. joulukuuta 2022

Hei pitkän vääntämisen jälkeen selvisi että työntekijä mokannut ja katkaissut käytön välittömästi. Jos en olisi pitänyt huolta olisin menettänyt kuukauden verran maksettuja rahoja. Harmi ettei kukaan edes pahoitellut tätä ja varmaan 4 työntekijää selvitti Mukamas asiaa yli vuorokauden 😂 joka väliin kyllä tuputettiin lisäpalveluja mutta itse asiaa ei kukaan hoitanut.


Burnett
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+15
  • Elisalainen
  • 1978 kommenttia
  • 8. joulukuuta 2022
everock kirjoitti:

Hei pitkän vääntämisen jälkeen selvisi että työntekijä mokannut ja katkaissut käytön välittömästi. Jos en olisi pitänyt huolta olisin menettänyt kuukauden verran maksettuja rahoja. Harmi ettei kukaan edes pahoitellut tätä ja varmaan 4 työntekijää selvitti Mukamas asiaa yli vuorokauden 😂 joka väliin kyllä tuputettiin lisäpalveluja mutta itse asiaa ei kukaan hoitanut.

Kiva kuulla, että asia on ratkaistu. 😊 Pyydän anteeksi tapahtunutta. 😣


Osallistu keskusteluun