Vastattu

Viaplay toistuvasti pyytää Android TV:llä kirjautumaan uudestaan sisään


Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +2

Miksi Elisa Viihde Viaplay Andoid TV sovelluksen kirjauminen pitää nykyään aina tehdä puhelimella viaplay.fi/activate kautta? Ko sovellus on ollut jo pari vuotta käytössä.



EDIT 9.12.2022 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki 9 December 2022, 18:49

Katso alkuperäinen viesti

12 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +6

Jostain syystä Elisa viihde Viaplay on alkanut viime viikkojen aikana toistuvasti pyytää Android TV:n sovelluksessa uutta kirjautumista joko tunnuksilla tai activate-koodilla.

 

Tätä samaa ongelmaa esiintyi viime keväänä hetkellisesti mutta se korjaantui jonkun päivityksen yhteydessä.

 

Mistäköhän nyt kiikastaa?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Nyt on tosiaan @Dsl69 ja @nettiukko Elisa Viihde Viaplayn äly-TV-sovelluksessa joillain käyttäjillä ja joillain TV-malleilla tullut vastaan sitä, että sovellukseen pitää kirjautua aina uudestaan mikä on kyllä tosissaan vika eikä ominaisuus. 🤔

Tämä oli meillä onneksi jo tiedossa ja korjauksessa, ja ei koske ainoastaan Suomessa toimivaa Viaplayta, isolla prioriteetilla siis mennään että saataisiin tämä kuntoon mahdollisimman pian. Pahoittelut ylimääräisestä harmista ja vaivasta, mitä tuo ylimääräinen sisäänkirjautumisaskel teettää! 🙏🏼

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +6

@draakki Hyvä tietää, että ongelma on tiedostettu ja sen korjaus on käynnissä. 👏

Tosiaankin pieni asia kokonaisuudessa mutta varsin ärsyttävä vika! Tämähän tulee vastaan aina silloin, kun ajatteli nopeasti katsoa jotain palvelusta...

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +6

Tässä meni viikon verran jo mukavasti, Elisa Viihde Viaplay ei heittänyt kertaakaan pihalle mutta tänään ilmiö taas toistui.

Ei taida siis ongelma olla vielä selätetty?

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +2

Sama täällä, toimi vähän aikaa mutta taas vaatii joka kerta sisäänkirjautumisen...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Mulla tulee välillä se kehoitus mennä osoitteeseen viaplay.fi/activate syöttämään kirjautumiskoodi.

Meillä tuo on kotona itseaiheutettua, kun niin monella eri laitteilla katsotaan. Ei siis vikatilanne, jollaista kyllä oli kuukausia taaksepäin.

Android TV-laitteina uusin Chromecast HD Google TV -tikku, sitten on yksi Sonyn Android TV ja lisäksi yksi Xiaomin MiTV-tikku.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

Android TV-laitteina uusin Chromecast HD Google TV -tikku,

Tuo tikku kyselee pari kertaa viikossa kirjautumista, vaikkei käytä sovellusta edes muilla laitteilla. Peruin jo Viaplayn on niin ärsyttävää touhua. En tosin ole muutenkaan mikään kestotilaaja, kuukauden pari on vuodessa tilaus aina voimassa, siinä kerkeää katsomaan tarpeelliset ja sitten tilaukseen joku toinen suoratoisto.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Vika näyttää olevan vielä avoinna ja selvityksessä. Pahoittelut aiheutuneesta vaivasta.

Samaa ongelmaa ollut täälläkin. Eikä ole viaplaytä käytetty kuin androitv:ssä. On aika ärsyttävä ominaisuus.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

Vähän ennen joulua tullut päivitys saattoi korjata tämän ongelman, nyt ei ole ainakaan joulunaikana kirjautumista kysellyt.

Minä törmäsin tähän ongelmaan ensimmäisen kerran pari viikkoa sitten. Nyt pitää käytännössä joka päivä kirjautua ainakin kerran.

Viaplay ollut käytössä ilman vastaavaa ongelmaa jo useamman vuoden.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Morjes @Jubington ja tervetuloa OmaYhteisöön vielä omasta puolestani! 😊 

Kurja kuulla, että olet törmännyt vastaavaan ongelmaan 😥 tarkistin että tuo viime vuoden loppupuolella kiusannut vika oltiin saatu korjattua, joten tätä pitäisi tutkia kyllä sitten enemmän ja mahdollisesti avata uusi vikailmoitus tekniselle tuelle. Olikos sinulla Viaplay käytössä kuinka monella eri laitteella? 🤔

Osallistu keskusteluun