Minun VPremium tilaus ja sen mukana ollut Viaplay Total päättyi eilen kun kahden vuoden sopimus päättyi. Ei hätää, Elisan puhelinmyyjä soitti sopivasti eilen, ja tarjosi sopimusta pelkästä Viaplay Totalista, hinta 34,99 € / kk ja sopimuskausi 12 kk. Kertoi myös, että tarjous on 11 € / kk halvempi kuin suoraan Viaplayltä, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa koska Viaplayn hinta on 37,99 € / kk vuoden sopimuksella. Mitä niistä pienistä yksityiskohdista, tartuin tarjoukseen lähinnä sen vuoksi, että Viaplayn lasku on Elisan laskun osana.
Tärkeinpänä oli kuitenkin, että tilaus jatkuu katkeamatta eli tänään näkisi futista. Ei tarvittaisi aktivointikoodeja tai mitään muutakaan. Noh, yllätys yllätys, aamulla ei sitten Viaplay toimikkaan. Ei ole aktiivista tilausta ja ainoa konkreettinen todiste on pari tekstiviestiä, jossa hyväksyin sopimuksen ehdot ja vaikka sitä ei tekstiviestissä luekaan, myyjä moneen kertaan lupasi, että tilaus jatkuu ilman katkoksia. Koska minulla ei ole mitään muuta tilausvahvistusta eikä OmaElisassa koko asiasta ole tavuakaan, ei pysty perumaan tilausta (eikä sitä muutenkaan voisi tehdä koska näissä kaupoissa ei käsittääkseni ole 14 vuorokauden aikaa perumiselle), jolloin voisi tilata palvelun suoraan Viaplayltä ilman riskiä joutua maksamaan kahta kertaa samaa tuotetta.
