Skip to main content
Vastaus

Viaplay Total ei toimi

  • October 25, 2025
  • 7 kommenttia
  • 182 katselukerrat

Forum|alt.badge.img

Minun VPremium tilaus ja sen mukana ollut Viaplay Total päättyi eilen kun kahden vuoden sopimus päättyi. Ei hätää, Elisan puhelinmyyjä soitti sopivasti eilen, ja tarjosi sopimusta pelkästä Viaplay Totalista, hinta 34,99 € / kk ja sopimuskausi 12 kk. Kertoi myös, että tarjous on 11 € / kk halvempi kuin suoraan Viaplayltä, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa koska Viaplayn hinta on 37,99 € / kk vuoden sopimuksella. Mitä niistä pienistä yksityiskohdista, tartuin tarjoukseen lähinnä sen vuoksi, että Viaplayn lasku on Elisan laskun osana.

Tärkeinpänä oli kuitenkin, että tilaus jatkuu katkeamatta eli tänään näkisi futista. Ei tarvittaisi aktivointikoodeja tai mitään muutakaan. Noh, yllätys yllätys, aamulla ei sitten Viaplay toimikkaan. Ei ole aktiivista tilausta ja ainoa konkreettinen todiste on pari tekstiviestiä, jossa hyväksyin sopimuksen ehdot ja vaikka sitä ei tekstiviestissä luekaan, myyjä moneen kertaan lupasi, että tilaus jatkuu ilman katkoksia. Koska minulla ei ole mitään muuta tilausvahvistusta eikä OmaElisassa koko asiasta ole tavuakaan, ei pysty perumaan tilausta (eikä sitä muutenkaan voisi tehdä koska näissä kaupoissa ei käsittääkseni ole 14 vuorokauden aikaa perumiselle), jolloin voisi tilata palvelun suoraan Viaplayltä ilman riskiä joutua maksamaan kahta kertaa samaa tuotetta.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi damoma

Homma hoitui lopulta Messengerin kautta. Sain vielä paremman hinnan ja Viaplay Total toimii taas. OmaElisassa tosin näkyy väärä hinta mutta siellä on myös oikea kampanjahinta, joten korjautan laskun oikeaan muotoon maanantaina.

7 kommenttia

  • October 25, 2025

Kysäise tuolta Chatissa oikealta alhaalta. Siellä on asiakaspalvelija nytkin tavoitettavissa.

https://elisaviihde.fi

Soita – tai kysy lisää chatissa

Palvelemme maksuttomassa numerossa 0800 464646. Tavoitat asiantuntijamme myös sivun alakulman chatista.

Arkisin klo 8–22 ja viikonloppuisin klo 9–21

 

 

 


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • October 25, 2025

Kysäise tuolta Chatissa oikealta alhaalta. Siellä on asiakaspalvelija nytkin tavoitettavissa.

https://elisaviihde.fi/

Soita – tai kysy lisää chatissa

Palvelemme maksuttomassa numerossa 0800 464646. Tavoitat asiantuntijamme myös sivun alakulman chatista.

Arkisin klo 8–22 ja viikonloppuisin klo 9–21

 

Ei ollut apua. Eilen tehtyä tilausta ei näy missään ja ei voitu taata, etten maksaisi kahta Totalin tilausta seuraavan vuoden. Hah, hyvä Elisa.


  • October 25, 2025

Kysäise tuolta Chatissa oikealta alhaalta. Siellä on asiakaspalvelija nytkin tavoitettavissa.

https://elisaviihde.fi/

Soita – tai kysy lisää chatissa

Palvelemme maksuttomassa numerossa 0800 464646. Tavoitat asiantuntijamme myös sivun alakulman chatista.

Arkisin klo 8–22 ja viikonloppuisin klo 9–21

 

Ei ollut apua. Eilen tehtyä tilausta ei näy missään ja ei voitu taata, etten maksaisi kahta Totalin tilausta seuraavan vuoden. Hah, hyvä Elisa.

Saisikohan tuolta asiakaspalvelusta parempaa vastausta:

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 


Forum|alt.badge.img+2
  • Aktiivinen keskustelija
  • October 25, 2025

Valitettavan usein Elisan "myyjien” puheet ja lupaukset ovat katteettomia.


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • October 25, 2025

Valitettavan usein Elisan "myyjien” puheet ja lupaukset ovat katteettomia.

Ja juuri tämän takia en halua tehdä tällä kohtaa diiliä suoraan Viaplayn kautta koska ei voi tietää, aktivoituuko sopimus vai ei. Ja kohta mulla on kaksi Viaplay Totalin tilausta...


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • Vastaus
  • October 25, 2025

Homma hoitui lopulta Messengerin kautta. Sain vielä paremman hinnan ja Viaplay Total toimii taas. OmaElisassa tosin näkyy väärä hinta mutta siellä on myös oikea kampanjahinta, joten korjautan laskun oikeaan muotoon maanantaina.


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • October 25, 2025

Homma hoitui lopulta Messengerin kautta. Sain vielä paremman hinnan ja Viaplay Total toimii taas. OmaElisassa tosin näkyy väärä hinta mutta siellä on myös oikea kampanjahinta, joten korjautan laskun oikeaan muotoon maanantaina.

Ja nyt on laskukin kunnossa. Todella hyvää toimintaa loppujen lopuksi.