-
Viaplay-tunnuksen aktivointi käyttöön
Hei,
Aktivoin huhtikuun lopussa Elisa Viihde Premium + V Premium pakettiin kuuluneet Viaplay-tunnukset jo olemassa olleisiin Viaplay-tunnuksiin. Viaplay-tunnukseni on eri kuin Elisa-tunnukseni. Tänään Viaplay lakkasi toimimasta kokonaan, koska alkuperäinen Viaplay Total-tilaukseni päättyi ja väittää ettei minulla ole aktiivista tilausta. Mikä avuksi?
Varmaan hoituu ottamalla yhteyttä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Esim:
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Lähetä viesti Facebookissa
Lähetä viesti Twitterissä
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.