Vastattu

Viaplay-tunnuksen aktivointi käyttöön

  • 9 May 2023
  • 1 kommentti
  • 68 katselukerrat

-

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 9 May 2023, 20:59

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7

Hei,

 

Aktivoin huhtikuun lopussa Elisa Viihde Premium + V Premium pakettiin kuuluneet Viaplay-tunnukset jo olemassa olleisiin Viaplay-tunnuksiin. Viaplay-tunnukseni on eri kuin Elisa-tunnukseni. Tänään Viaplay lakkasi toimimasta kokonaan, koska alkuperäinen Viaplay Total-tilaukseni päättyi ja väittää ettei minulla ole aktiivista tilausta. Mikä avuksi?

Varmaan hoituu ottamalla yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Esim:

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Chattaa Omaelisassa

Soittakaa minulle

 Lähetä viesti Facebookissa 
 Lähetä viesti Twitterissä

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Osallistu keskusteluun