Viaplayn aktivointikoodi saamatta tai Aition aktivointi ei onnistu? Toimi näin!



Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

214 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

Kaikella kunnoituksella vaan mitähän pelleilyä tää on, kun on se koodi ties missä. Ja ollu tää häiriö monella jo ammoin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Tsekkasit @wesson kaikki roskapostit yms läpi eikä missään?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

Ei näy ku tilaisuvahvistus. Siinä mitään koodia ole. En edes tiedä millä lähettäjän osoitteella laitettu. katsoin elisa.fi läheteyt. Ei näy.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Ei näy ku tilaisuvahvistus. Siinä mitään koodia ole. En edes tiedä millä lähettäjän osoitteella laitettu. katsoin elisa.fi läheteyt. Ei näy.

Törkkäsin tota aktivointiviestiä sulle uusiks, katos josko ny löytyisi? :) 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

Ei näy.

Eipä tullut minullekaan Viaplay aktivointiviestiä. Tilausvahvistus kyllä tuli sähköpostiin. Roskapostitkin tarkistettu.

… heti kun purnasin, niin löysin tuon sittenkin spämmeistä … eli edellisen viestini voi unohtaa 😮

Olen saanut aktivointiviestin ja tehnyt aktivoinnin, mutta viihteen digiboksin kautta näkyy aina vaan vain aitio, ei viaplayta. Viaplayhin pääsen tietokoneella, mutta kun pointti olisi että se nyt näkyisi nimenomaan boksilta teeveessä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moi @Elliina! Laitatko meille yksityisviestillä tarkempia tietojasi, niin selvitellään mistä tuo kiikastaa! Sopimuksen puolesta ei varmasti nyt kaikki ole ihan kohdillaan, mutta eiköhän tämä korjattua saada. :slight_smile:

Moi @Elliina! Laitatko meille yksityisviestillä tarkempia tietojasi, niin selvitellään mistä tuo kiikastaa! Sopimuksen puolesta ei varmasti nyt kaikki ole ihan kohdillaan, mutta eiköhän tämä korjattua saada. :slight_smile:

Tilasin uuden digiboksin, saa nähdä auttaako se….

Moi, aktivointiviesti löytynyt mutta aktivoitaessa ilmoittaa "Emme löytäneet tietojasi. Tarkistathan, että aktivointitunnuksesi ja palvelusi on syötetty. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun: 010 190 240".

 

Saisiko siis toimivan linkin?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moi, aktivointiviesti löytynyt mutta aktivoitaessa ilmoittaa "Emme löytäneet tietojasi. Tarkistathan, että aktivointitunnuksesi ja palvelusi on syötetty. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun: 010 190 240".

 

Saisiko siis toimivan linkin?

@Jore76 Laitoin sulle nyt tuon linkin uudestaan sinne sähköpostiin niin käypä nyt kokeilmassa onnistuuko se aktivointi? :) 
 

Hei! Minulla oli viaplay tilaus kauttanne,sekä viihde ja aitio. Nyt tuo viaplay tilaus on päättynyt, mutta en ole saanut aktivointi viestiä teiltä,jolla saisin viaplay näkymään.

Aktivointiviestiä ei ole minullakaan näkynyt…

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moikka vaan! Selvitelläänpäs. :slight_smile:

@Helmi16 lisäätkö OmaYhteisön profiiliisi sille varatulle paikalle asiakasnumerosi, niin laitetaan aktivointiviesti uudestaan matkaan.

@jtk63 sinultapa tuo asiakasnumero löytyikin, joten laitoin viestin uudelleen matkaan, tuliko perille? :slight_smile:

En ole saanut aktivointilinkkiä aikaisemmin, eikä se tullut tänäänkään kun sitä kyselin ja luvattiin laittaa. Sähköpostin pitäisi olla oikea.

Käyttäjätaso 5

En ole saanut aktivointilinkkiä aikaisemmin, eikä se tullut tänäänkään kun sitä kyselin ja luvattiin laittaa. Sähköpostin pitäisi olla oikea.

Moi @JS81 ! Ikävä kuulla ettei tuo linkki ole vieläkään löytänyt tietään perille 😞 Lisäiletkö vielä asiakasnumerosi tuonne OmaYhteisön profiiliin niin kokeillaan uudelleenlähetystä vielä kertaalleen.

Aktivointi viestiä ei ole tullut minunkaan sähköpostiin. Voisiko sen lähettää uudelleen. 

@OmaYhteisö-tiimi 

 

Hei, jostain syystä en ole aktivointikoodia saanut.

On se kyllä kumma,ettei sitä v....n aktivointikoodia saa. Alkaa ottamaan aika pirusti päähän,kun luvataan ja luvataan ja mitään ei tapahdu.

@OmaYhteisö-tiimi 

Hei,

 

Saisiko tännekin uudelleen Viaplayn aktivointi linkin sähköpostiin kun ei löydy mistään?

Asiakas numero pitäisi löytyä profiilista, kiitos.

Ostin Aitio+Viaplay -palvelun eilen Elisan tilauksena, tilaus vahvistettu, mutta Viaplay ei käynnisty. Pitänee saada aktivointikoodi? (Tilausvahvistus kuitti: xxxxxx - tilattu Aitio+Viaplay.)


Edit: Poistettu viestistä kuitin numero. -Keinotekoinen

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

On se kyllä kumma,ettei sitä v....n aktivointikoodia saa. Alkaa ottamaan aika pirusti päähän,kun luvataan ja luvataan ja mitään ei tapahdu.


Laitatko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle asiasta? Katsoin tilannetta, ja tämä asia vaatii nyt hieman enemmän selvitystä. Kiitos!

 

Aktivointi viestiä ei ole tullut minunkaan sähköpostiin. Voisiko sen lähettää uudelleen. 

 

@OmaYhteisö-tiimi

 

Hei, jostain syystä en ole aktivointikoodia saanut.

 

@OmaYhteisö-tiimi

Hei,

 

Saisiko tännekin uudelleen Viaplayn aktivointi linkin sähköpostiin kun ei löydy mistään?

Asiakas numero pitäisi löytyä profiilista, kiitos.



Lähetin teille aktivointilinkit uudestaan, tulikos perille? :)​​​​​​​

 

Ostin Aitio+Viaplay -palvelun eilen Elisan tilauksena, tilaus vahvistettu, mutta Viaplay ei käynnisty. Pitänee saada aktivointikoodi? (Tilausvahvistus kuitti: xxxxxx - tilattu Aitio+Viaplay.)


Edit: Poistettu viestistä kuitin numero. -Keinotekoinen



Lisäätkö profiiliisi asiakasnumerosi, niin voin tuon aktivointilinkin laittaa matkaan?​​​​​​​

En ole saanut aktivointilinkkiä aikaisemmin, eikä se tullut tänäänkään kun sitä kyselin ja luvattiin laittaa. Sähköpostin pitäisi olla oikea.

Moi @JS81 ! Ikävä kuulla ettei tuo linkki ole vieläkään löytänyt tietään perille 😞 Lisäiletkö vielä asiakasnumerosi tuonne OmaYhteisön profiiliin niin kokeillaan uudelleenlähetystä vielä kertaalleen.

Lisätty!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

En ole saanut aktivointilinkkiä aikaisemmin, eikä se tullut tänäänkään kun sitä kyselin ja luvattiin laittaa. Sähköpostin pitäisi olla oikea.

Moi @JS81 ! Ikävä kuulla ettei tuo linkki ole vieläkään löytänyt tietään perille 😞 Lisäiletkö vielä asiakasnumerosi tuonne OmaYhteisön profiiliin niin kokeillaan uudelleenlähetystä vielä kertaalleen.

Lisätty!


Lähetin tuon aktivointilinkin uudestaan, tuliko perille? :slight_smile: Jos ei suoraan löydy, tarkasta vielä roskapostikansio varmuuden vuoksi.