Viaplayn aktivointikoodi saamatta tai Aition aktivointi ei onnistu? Toimi näin!



Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

214 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@rtirkkonen54, @vetale, @Hansakallio3 ja @noku1 nyt pitäisi löytyä :)

@Mäkelä12, @Ari3, @Wrozi, @Tmk3, @Wanha, @Niksuttaja87 ja @AnttiV76 lisäilettekö profiiliinne asiakasnumeron ja kuittaatte täällä kun lisätty niin laitellaan? :) 

@Kulttuuriprofiili en tuolla asiakasnumerolla paikantanut Viaplay tilausta, tarkistatko numeron ja lisäät sen jälkeen sen profiiliisi? :) 

 @OmaYhteisö-tiimi
Lisäsin asiakasnron tiliin. Kyseessä on 1 kk Elisa Viihde Aitio + Viaplay Leffat & sarjat. Tilaus näkyy minulla kun kirjaudun Elisa Viihteeseen.

Nyt on asiakasnumero laitettu

Hei. En ole saanut aktivointilinkkiä enkä asiasta muutakaan s-postia aiemmin kuin tänään. Mitä tulee siis tehdä? Aiemmin vain aition tilaaja.

No eipä minulle tullut vieläkään Viaplayn aktivointikoodia. Minulla on useita asiakasnumeroita. Vaihdoin nyt profiiliini kokeeksi toisen. Jospa uusi koodin lähetys onnistuisi...

@OmaYhteisö-tiimi Saisiko aktivointi linkin uudelleen.

@OmaYhteisö-tiimi En ole saanut viaplayn aktivointilinkkiä.

Asiakasnumero lisätty

Ei se aktivointikoodi tunnu tulevan minulle millään. Mikä siihen voisi olla syynä?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Tämän ketjun aloitukseen lisätty nyt uusi ohje aktivointilinkin saamiseksi :)

Jos sähköpostia ei löydy, voit aktivoida Elisa Viihde Viaplayn osoitteessa https://elisaviihde.fi/tilaukset klikkaamalla “Aktivoi Elisa Viihde Viaplay”.

OK, sähköpostia ei koskaan tullut, mutta tällä uudella ohjeella aktivointi nnistui. Kiitos!

Asiakasnumero lisätty.

Hei!

Jostain syystä Viaplayn aktivointitunnusta ei vieläkään tullut sähköpostiini. Varmistin myös roskapostikansion ja sekin oli tyhjä. Lisäsin käytössäolevan sähköpostiosoitteeni profiilitietoihini.  

Käyttäjätaso 5

Suvi heittikin aikamoisen oikopolun tähän ketjuun tuohon aktivointiin :open_hands:  Vastailen vielä teille jotka eivät sähköpostia olleet saaneet. :slight_smile:

@Niksuttaja87, @Basso90 ja @Wrozi  lähetin nyt tuon aktivointilinkin uudelleen teidän asiakkuuksien yhteyssähköposteihin.

 

@Kulttuuriprofiili , @AnttiV76 , @PHVaanari  nyt en löytänyt asiakkuuksia profiilijenne asiakasnumeroilla, niin voisitteko tarkistaa ne vielä?

 

@rtirkkonen54 , Kävin nyt lähettelemässä tuon aktivointilinkin vielä kertaalleen tuonne profiiliisi merkittyyn sähköpostiin.

 

@Jotzu ja muut aktivointikoodia vailla olevat joilla ei tietoja ole profiiliin merkattu niin suosittelen nopeampaa toimintaa varten tuon koodin uudelleentilauksen itselleen osoitteesta: https://elisaviihde.fi/tilaukset kohdasta “Aktivoi Viihde Viaplay” :grinning:

 

Toivottavasti en nyt unohtanut ketään tästä yhteispostista...

Suvi heittikin aikamoisen oikopolun tähän ketjuun tuohon aktivointiin :open_hands:  Vastailen vielä teille jotka eivät sähköpostia olleet saaneet. :slight_smile:

@Niksuttaja87@Basso90 ja @Wrozi  lähetin nyt tuon aktivointilinkin uudelleen teidän asiakkuuksien yhteyssähköposteihin.

 

@Kulttuuriprofiili , @AnttiV76 , @PHVaanari  nyt en löytänyt asiakkuuksia profiilijenne asiakasnumeroilla, niin voisitteko tarkistaa ne vielä?

 

@rtirkkonen54 , Kävin nyt lähettelemässä tuon aktivointilinkin vielä kertaalleen tuonne profiiliisi merkittyyn sähköpostiin.

 

@Jotzu ja muut aktivointikoodia vailla olevat joilla ei tietoja ole profiiliin merkattu niin suosittelen nopeampaa toimintaa varten tuon koodin uudelleentilauksen itselleen osoitteesta: https://elisaviihde.fi/tilaukset kohdasta “Aktivoi Viihde Viaplay” :grinning:

 

Toivottavasti en nyt unohtanut ketään tästä yhteispostista...

 

Entä nyt??? Jos ei vieläkään, niin mikähän asiakasnumero pitää laittaa?

Kopioin asiakasnumeron tilaustiedoistani. Jos sillä ei löydy asiakkuutta, joka kuitenkin näkyy aktiivisissa tilauksissani, niin en voi tehdä paljoa enempää. Meitä lienee useampi, joka on saanut ko. 1 kk Aitio + Viaplay -edun jonkun tilauksen kylkiäisenä. Tämän aktivointikoodisotkun takia sitä ei voi kuitenkaan hyödyntää pl. Aitiota. Koska kyseessä on kuitenkin vain muutaman viikon ilmainen kokeilujakso, niin en viitsi nyt nähdä enempää vaivaa asian eteen.

Käyttäjätaso 5

 

Entä nyt??? Jos ei vieläkään, niin mikähän asiakasnumero pitää laittaa?

Nyt löytyi oikea numero, niin kävin tuon Viaplayn aktivointikoodin lähettelemässä asiakkuutesi yhteyssähköpostiin 👍 Kannattaa myös roskapostin puoli tarkistaa jos ei viestiä päänäkymästä silmään tartu.

Käyttäjätaso 5

Kopioin asiakasnumeron tilaustiedoistani. Jos sillä ei löydy asiakkuutta, joka kuitenkin näkyy aktiivisissa tilauksissani, niin en voi tehdä paljoa enempää. Meitä lienee useampi, joka on saanut ko. 1 kk Aitio + Viaplay -edun jonkun tilauksen kylkiäisenä. Tämän aktivointikoodisotkun takia sitä ei voi kuitenkaan hyödyntää pl. Aitiota. Koska kyseessä on kuitenkin vain muutaman viikon ilmainen kokeilujakso, niin en viitsi nyt nähdä enempää vaivaa asian eteen.

Nyt sain tuon sopimuksen kaiveltua esille. Lähettelin tuon aktivointikoodin uudelleen suuntaasi, niin löytyykö sitä sähköpostin päänäkymästä tai roskapostien puolelta? :eyes:

Moi!

Mulla loppu eilen Viaplay tilaus, joten tein uuden tilauksen yhden kuukauden ajaksi. Ostohistoriassani näkyy kyllä että tilaus on mennyt läpi ja että sen pitäisi olla voimassa 8.1.2021 asti, mutta kun yritän katsoa mitä tahansa ohjelmaa, se sanoo että kyseinen ohjelma ei kuulu pakettiisi. Mistä voi olla kysymys?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moi!

Mulla loppu eilen Viaplay tilaus, joten tein uuden tilauksen yhden kuukauden ajaksi. Ostohistoriassani näkyy kyllä että tilaus on mennyt läpi ja että sen pitäisi olla voimassa 8.1.2021 asti, mutta kun yritän katsoa mitä tahansa ohjelmaa, se sanoo että kyseinen ohjelma ei kuulu pakettiisi. Mistä voi olla kysymys?

Teitkö tilauksen meidän kautta vai Viaplaylle? Jos meidän kautta niin aktivoitko tuon Viaplayn uudelleen käyttöön?

Tilasin viaplayn mobiilisovelluksen kautta

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Tilasin viaplayn mobiilisovelluksen kautta

Ja olit oikeilla Viaplayn tunnareilla kirjautunut sisään? Jos kirjaudut Viaplayn sivuille viaplay.fi ja “tilin yhteenveto” kohdasta käyt katsomassa tilausta niin näkyykö, että siellä on tilaus voimassa?

Kun kirjaudun samoilla tunnuksilla viaplay.fi sivulta niin se sanoo ettei olisi pakettia. Tässä vielä varmistus tilauksesta joka tuli sähköpostiin.

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Kun kirjaudun samoilla tunnuksilla viaplay.fi sivulta niin se sanoo ettei olisi pakettia. Tässä vielä varmistus tilauksesta joka tuli sähköpostiin.

 

Kannattaa nyt kysäistä asiaa suoraan Viaplayltä, että mihin kummaan se paketti on oikein mennyt. https://asiakaspalvelu.viaplay.fi/

Juu kysäisen sieltä, kiitos!