Viaplayn aktivointikoodi saamatta tai Aition aktivointi ei onnistu? Toimi näin!



Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

214 kommenttia

En ole saanut ohjeessa mainittua sähköpostia, jossa on Viaplayn aktivointikoodi.

Kun yritän aktivoida ”tilaukset”-valikosta, saan ilmoituksen ”palvelimella tapahtui odottamaton virhe”.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Moro @Hmkris ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Lisäilekkö profiiliisi asiakasnumeron niin käydään vilkaisemassa vähän että mistä kenkä puristaa? Vaikuttaisi nyt jotain olevan juntturassa eli vaatinee vähän herättelyä meidän puolelta :)

@OmaYhteisö-tiimi Aktivointilinkki puuttuu. Saisinko uuden? Cheerios

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Morjes @Selkeyttäjä! Jos sähköpostia ei löytynyt edes roskapostista, voit aktivoida itse Viaplayn käyttöön osoitteessa elisaviihde.fi/tilaukset, jonne pääset kirjautumaan joko Elisa Tunnuksella (sama tunnus millä kirjaudutaan OmaElisaan) tai Elisa Viihde -tunnuksella. :slight_smile: Onnistuisiko tuota kautta?

Mulle kans luvattiin 1 kk viaplaytä ilman mut aktivointikoodia ei oo tullu. On tarkistettu roskapostit. Chatissa käskettiin vain soitella maksulliseen aspaan. Ja minä ku ymmärsin että te edes yritätte välittää asiakkaista.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Mulle kans luvattiin 1 kk viaplaytä ilman mut aktivointikoodia ei oo tullu. On tarkistettu roskapostit. Chatissa käskettiin vain soitella maksulliseen aspaan. Ja minä ku ymmärsin että te edes yritätte välittää asiakkaista.


Asiakaspalveluumme voi varata maksuttoman soittoajan tästä linkistä. Asiakaspalveluumme (010190240) soittaminen taas maksaa matkapuhelumaksun verran.

Toki voidaan katsoa asiaa tätä kautta - lisäätkö asiakasnumerosi ja sähköpostiosoitteesi profiiliisi?

Mulle kans luvattiin 1 kk viaplaytä ilman mut aktivointikoodia ei oo tullu. On tarkistettu roskapostit. Chatissa käskettiin vain soitella maksulliseen aspaan. Ja minä ku ymmärsin että te edes yritätte välittää asiakkaista.


Asiakaspalveluumme voi varata maksuttoman soittoajan tästä linkistä. Asiakaspalveluumme (010190240) soittaminen taas maksaa matkapuhelumaksun verran.

Toki voidaan katsoa asiaa tätä kautta - lisäätkö asiakasnumerosi ja sähköpostiosoitteesi profiiliisi?

Asiakasnumeron sain lisättyä, mutta en löytäny kohtaa mihin saa sähköpostiosoitteen?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Mulle kans luvattiin 1 kk viaplaytä ilman mut aktivointikoodia ei oo tullu. On tarkistettu roskapostit. Chatissa käskettiin vain soitella maksulliseen aspaan. Ja minä ku ymmärsin että te edes yritätte välittää asiakkaista.


Asiakaspalveluumme voi varata maksuttoman soittoajan tästä linkistä. Asiakaspalveluumme (010190240) soittaminen taas maksaa matkapuhelumaksun verran.

Toki voidaan katsoa asiaa tätä kautta - lisäätkö asiakasnumerosi ja sähköpostiosoitteesi profiiliisi?

Asiakasnumeron sain lisättyä, mutta en löytäny kohtaa mihin saa sähköpostiosoitteen?

Laita siihen samaan, johon laitoit asiakasnumeron:

Asiakasnumero tai puhelinnumero (ei julkinen) tai

Yksityiset muistiinpanot (ei julkinen)

Mulle kans luvattiin 1 kk viaplaytä ilman mut aktivointikoodia ei oo tullu. On tarkistettu roskapostit. Chatissa käskettiin vain soitella maksulliseen aspaan. Ja minä ku ymmärsin että te edes yritätte välittää asiakkaista.


Asiakaspalveluumme voi varata maksuttoman soittoajan tästä linkistä. Asiakaspalveluumme (010190240) soittaminen taas maksaa matkapuhelumaksun verran.

Toki voidaan katsoa asiaa tätä kautta - lisäätkö asiakasnumerosi ja sähköpostiosoitteesi profiiliisi?

Asiakasnumeron sain lisättyä, mutta en löytäny kohtaa mihin saa sähköpostiosoitteen?

Laita siihen samaan, johon laitoit asiakasnumeron:

Asiakasnumero tai puhelinnumero (ei julkinen) tai

Yksityiset muistiinpanot (ei julkinen)

 

Sposti lisätty

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Mulle kans luvattiin 1 kk viaplaytä ilman mut aktivointikoodia ei oo tullu. On tarkistettu roskapostit. Chatissa käskettiin vain soitella maksulliseen aspaan. Ja minä ku ymmärsin että te edes yritätte välittää asiakkaista.


Asiakaspalveluumme voi varata maksuttoman soittoajan tästä linkistä. Asiakaspalveluumme (010190240) soittaminen taas maksaa matkapuhelumaksun verran.

Toki voidaan katsoa asiaa tätä kautta - lisäätkö asiakasnumerosi ja sähköpostiosoitteesi profiiliisi?

Asiakasnumeron sain lisättyä, mutta en löytäny kohtaa mihin saa sähköpostiosoitteen?

Laita siihen samaan, johon laitoit asiakasnumeron:

Asiakasnumero tai puhelinnumero (ei julkinen) tai

Yksityiset muistiinpanot (ei julkinen)

 

Sposti lisätty


Tämä vaatii nyt hieman tarkempaa tutkintaa. Laitatko @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle yksityisviestiä niin voidaan käydä asia läpi?

Mulle kans luvattiin 1 kk viaplaytä ilman mut aktivointikoodia ei oo tullu. On tarkistettu roskapostit. Chatissa käskettiin vain soitella maksulliseen aspaan. Ja minä ku ymmärsin että te edes yritätte välittää asiakkaista.


Asiakaspalveluumme voi varata maksuttoman soittoajan tästä linkistä. Asiakaspalveluumme (010190240) soittaminen taas maksaa matkapuhelumaksun verran.

Toki voidaan katsoa asiaa tätä kautta - lisäätkö asiakasnumerosi ja sähköpostiosoitteesi profiiliisi?

Asiakasnumeron sain lisättyä, mutta en löytäny kohtaa mihin saa sähköpostiosoitteen?

Laita siihen samaan, johon laitoit asiakasnumeron:

Asiakasnumero tai puhelinnumero (ei julkinen) tai

Yksityiset muistiinpanot (ei julkinen)

 

Sposti lisätty


Tämä vaatii nyt hieman tarkempaa tutkintaa. Laitatko @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle yksityisviestiä niin voidaan käydä asia läpi?

 

Viestiä laitettu

Asia kunnossa. Kiitos!

En ole saanut aktivointikoodia!

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

En ole saanut aktivointikoodia!


Moikka @Meitsalo ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Laitatko @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle yksityisviestiä niin voidaan käydä asia läpi, mikäli asia vielä siis ajankohtainen. 🙂