Vastattu

Viihde Premium ja Ruutu+

  • 11 February 2024
  • 8 kommenttia
  • 178 katselukerrat

Miten pitäisi tulkita voimassaolevien sopimusten kuvausta?

Elisa Viihde Premium

Liittyvät kampanjat:

  • Elisa Netti kotiin L kanssa
  • Määräaikaisuuden jatkaminen 24kk
  • Elisa Viihde Premium & Ruutu+ yhteisetu 24kk

ja 

Elisa Viihde Online

Liittyvät kampanjat:

  • Elisa Viihde Premium & Ruutu+ yhteisetu 24kk

Ja juuri äskettäin minut saatiin taivuteltua vaihtamaan HBO Ruutu+:aan elisopimukseen Ruutu+ mainoksilla.

 

Oman sisälukutaitoni mukaan Elisa Viihde Premium & Ruutu+ yhteisetu pitäisi olla vielä voimassa ja kuvauksen perusteella minulla pitäisi olla ollut Ruutu+ tilaus voimassa tuon kohta loppuvan 24kk ajan. 
 

Ihmettelen suuresti, että jos kerran on ollut voimassaoleva Ruutu+-tilaus, miten Elisa on onnistunut myymään saman toiseen kertaan. Mielestäni nuo Ruutu+:n ohjelmat eivät ole olleet katsottavissa kun olen aiemmin yrittänyt, eli olisiko sopimuksen täytäntöönpanossa jäänyt Ruutu+ aktivoimatta, vai onko tilauksen kuvaus rikollisen harhaanjohtava.

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen 14 February 2024, 18:19

Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Miten pitäisi tulkita voimassaolevien sopimusten kuvausta?

Elisa Viihde Premium

Liittyvät kampanjat:

  • Elisa Netti kotiin L kanssa
  • Määräaikaisuuden jatkaminen 24kk
  • Elisa Viihde Premium & Ruutu+ yhteisetu 24kk

ja 

Elisa Viihde Online

Liittyvät kampanjat:

  • Elisa Viihde Premium & Ruutu+ yhteisetu 24kk

Ja juuri äskettäin minut saatiin taivuteltua vaihtamaan HBO Ruutu+:aan elisopimukseen Ruutu+ mainoksilla.

 

Oman sisälukutaitoni mukaan Elisa Viihde Premium & Ruutu+ yhteisetu pitäisi olla vielä voimassa ja kuvauksen perusteella minulla pitäisi olla ollut Ruutu+ tilaus voimassa tuon kohta loppuvan 24kk ajan. 
 

Ihmettelen suuresti, että jos kerran on ollut voimassaoleva Ruutu+-tilaus, miten Elisa on onnistunut myymään saman toiseen kertaan. Mielestäni nuo Ruutu+:n ohjelmat eivät ole olleet katsottavissa kun olen aiemmin yrittänyt, eli olisiko sopimuksen täytäntöönpanossa jäänyt Ruutu+ aktivoimatta, vai onko tilauksen kuvaus rikollisen harhaanjohtava.

 

Asiahan selviää hyvinkin kysäisemällä asiakaspalvelusta:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

(Liitteitäkin voi laittaa)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Selvisikö @Wisbargo asia?

Kuvailusi perusteella näyttää tosiaan siltä, että voimassa on ollut sinulla paketti: Elisa Viihde Premium + Ruutu+ + Netti Kotiin L. Jos sinulle on nyt myyty lisäksi Ruutu+ mainoksilla, on tämä tosiaan nyt päällekkäinen tämän toisen tilauksen kanssa.

Jos et vielä ollut yhteydessä asiakaspalveluumme, niin asiakaspalvelusta saadaan tuo ylimääräinen Ruutu+ kyllä peruutettua.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki

Miten Elisa Viihde -tilaukseen sisältyvään Ruutu+ palveluun saa lisättyä Urheilun? Tarve noin puolen tunnin päästä.

Käyttäjätaso 7

Miten Elisa Viihde -tilaukseen sisältyvään Ruutu+ palveluun saa lisättyä Urheilun? Tarve noin puolen tunnin päästä.

Pitää varmaan lopettaa se Ruutu+ ja tilata Ruutu+ Urheilu

 

 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki

Varmaan joo... Ei tarvi vastata ellei ole mitään tietoa.

Ruutu+ on määräaikainen eikä sitä tuosta vaan lopeteta. Se pitäisi täydentää Urheilu-tilauksella, minkä osalta Elisa neuvoo olemaan yhteydessä asiakaspalveluun tai käymään myymälässä... 

Normaalisti Sanomalta tilatessa tuon saisi toki sekunnissa käyttöön, mutta digitalisaation edelläkävijäyritys Elisan kautta ei.

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Varmaan joo... Ei tarvi vastata ellei ole mitään tietoa.

Ruutu+ on määräaikainen eikä sitä tuosta vaan lopeteta. Se pitäisi täydentää Urheilu-tilauksella, minkä osalta Elisa neuvoo olemaan yhteydessä asiakaspalveluun tai käymään myymälässä... 

Normaalisti Sanomalta tilatessa tuon saisi toki sekunnissa käyttöön, mutta digitalisaation edelläkävijäyritys Elisan kautta ei.

 

Tuon määräaikaisuuden perusteella se meneekin, että ei ole itsepalvelussa päivitettävissä. Meillä on toki monta eri kanavaa mitä kautta asiaa hoitaa kuten esimerkiksi chat, some, OmaElisan viestit sekä puhelinpalvelu, joiden kautta asian hoitamisessa ei varmasti kauaa aikaa mene. 🤗

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki

Chat ei toiminut, yhteys katkesi. Kokeilenko siis seuraavaksi somea? Esimerkiksi Instassa asia varmaan hoituu äkkiä, vai mitä!?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Chat ei toiminut, yhteys katkesi. Kokeilenko siis seuraavaksi somea? Esimerkiksi Instassa asia varmaan hoituu äkkiä, vai mitä!?

En osaa sanoa miksei Chat ole toiminut. Normaalisti tuo puhisee tuolla menemään. 🤔 Voit laittaa yksityisviestiä Facebookissa tai X:ssä. 😊

Osallistu keskusteluun