Vastattu

Viihde Premium ja Ruutu+

  • 11 February 2024
  • 2 kommenttia
  • 68 katselukerrat

Miten pitäisi tulkita voimassaolevien sopimusten kuvausta?

Elisa Viihde Premium

Liittyvät kampanjat:

  • Elisa Netti kotiin L kanssa
  • Määräaikaisuuden jatkaminen 24kk
  • Elisa Viihde Premium & Ruutu+ yhteisetu 24kk

ja 

Elisa Viihde Online

Liittyvät kampanjat:

  • Elisa Viihde Premium & Ruutu+ yhteisetu 24kk

Ja juuri äskettäin minut saatiin taivuteltua vaihtamaan HBO Ruutu+:aan elisopimukseen Ruutu+ mainoksilla.

 

Oman sisälukutaitoni mukaan Elisa Viihde Premium & Ruutu+ yhteisetu pitäisi olla vielä voimassa ja kuvauksen perusteella minulla pitäisi olla ollut Ruutu+ tilaus voimassa tuon kohta loppuvan 24kk ajan. 
 

Ihmettelen suuresti, että jos kerran on ollut voimassaoleva Ruutu+-tilaus, miten Elisa on onnistunut myymään saman toiseen kertaan. Mielestäni nuo Ruutu+:n ohjelmat eivät ole olleet katsottavissa kun olen aiemmin yrittänyt, eli olisiko sopimuksen täytäntöönpanossa jäänyt Ruutu+ aktivoimatta, vai onko tilauksen kuvaus rikollisen harhaanjohtava.

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen 14 February 2024, 18:19

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Miten pitäisi tulkita voimassaolevien sopimusten kuvausta?

Elisa Viihde Premium

Liittyvät kampanjat:

  • Elisa Netti kotiin L kanssa
  • Määräaikaisuuden jatkaminen 24kk
  • Elisa Viihde Premium & Ruutu+ yhteisetu 24kk

ja 

Elisa Viihde Online

Liittyvät kampanjat:

  • Elisa Viihde Premium & Ruutu+ yhteisetu 24kk

Ja juuri äskettäin minut saatiin taivuteltua vaihtamaan HBO Ruutu+:aan elisopimukseen Ruutu+ mainoksilla.

 

Oman sisälukutaitoni mukaan Elisa Viihde Premium & Ruutu+ yhteisetu pitäisi olla vielä voimassa ja kuvauksen perusteella minulla pitäisi olla ollut Ruutu+ tilaus voimassa tuon kohta loppuvan 24kk ajan. 
 

Ihmettelen suuresti, että jos kerran on ollut voimassaoleva Ruutu+-tilaus, miten Elisa on onnistunut myymään saman toiseen kertaan. Mielestäni nuo Ruutu+:n ohjelmat eivät ole olleet katsottavissa kun olen aiemmin yrittänyt, eli olisiko sopimuksen täytäntöönpanossa jäänyt Ruutu+ aktivoimatta, vai onko tilauksen kuvaus rikollisen harhaanjohtava.

 

Asiahan selviää hyvinkin kysäisemällä asiakaspalvelusta:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

(Liitteitäkin voi laittaa)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Selvisikö @Wisbargo asia?

Kuvailusi perusteella näyttää tosiaan siltä, että voimassa on ollut sinulla paketti: Elisa Viihde Premium + Ruutu+ + Netti Kotiin L. Jos sinulle on nyt myyty lisäksi Ruutu+ mainoksilla, on tämä tosiaan nyt päällekkäinen tämän toisen tilauksen kanssa.

Jos et vielä ollut yhteydessä asiakaspalveluumme, niin asiakaspalvelusta saadaan tuo ylimääräinen Ruutu+ kyllä peruutettua.

Osallistu keskusteluun