Elisa Tietoturva lapsen puhelimessa on alkanut yhtäkkiä estää Pokemon Go:n käynnistämisen. Ongelma kirjautui hetkeksi, kun Tietoturvan poisti ja asensi uudestaan, mutta nyt se palasi takaisin. Onko tähän jotain muuta ratkaisua kuin koko ajan asennolla ohjelmaa?
Elisa Tietoturva lapsen puhelimessa on alkanut yhtäkkiä estää Pokemon Go:n käynnistämisen. Ongelma kirjautui hetkeksi, kun Tietoturvan poisti ja asensi uudestaan, mutta nyt se palasi takaisin. Onko tähän jotain muuta ratkaisua kuin koko ajan asennolla ohjelmaa?
Voihan kokeilla perinteisiä, puhelimen uudelleenkäynnistystä ja Play kaupan(jos Android)
välimuistin tyhjennystä.
Puhelinhan pitäisi muutenkin uudelleenkäynnistää ainakin kerran viikossa.
Asiakaspalvelusta voi kysäistä, niin menee ainakin tietoa vaivasta eteenpäin:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
Perhesäännöt jos on käytössä, niin niiden asetukset voisi tarkistaa. Täältä löytyy ohjeita Turvaan liittyen, ja “Perhesäännöt” osiosta löytyy PDF-tiedosto Perhesääntöjen hallintaan.
Tuntuuko jokin asetus auttavan tuohon ongelmaan?
Tervetuloa tänne OmaYhteisön joukkoon
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi