Vastattu

Elisa turvapaketti ei näytä enää sovelluksessa lasten laitteita


  • Avulias
  • 7 kommenttia

Päivitin Elisa Turvapaketti -sovelluksen kännykkääni. Nyt en näe Henkilöt ja laitteet -osiosta mitään, vaan sovellus jää pyörimään ikään kuin yrittäisi tehdä jotain. Myös sovelluksen Tilaus-kohdassa sovellus ilmoittaa "Käyttäjätietoja ei ole synkronoitu". Olen yrittänyt poistaa sovelluksen ja asentaa sen uudelleen, mutta ei auta. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia päivityksen jälkeen?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi M71 14 April 2021, 11:32

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

19 kommenttia

Käyttäjätaso 5

Päivitin Elisa Turvapaketti -sovelluksen kännykkääni. Nyt en näe Henkilöt ja laitteet -osiosta mitään, vaan sovellus jää pyörimään ikään kuin yrittäisi tehdä jotain. Myös sovelluksen Tilaus-kohdassa sovellus ilmoittaa "Käyttäjätietoja ei ole synkronoitu". Olen yrittänyt poistaa sovelluksen ja asentaa sen uudelleen, mutta ei auta. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia päivityksen jälkeen?

Moi @M71 ja tervetuloa OmaYhteisön joukkoon iloiseen! :smile: Ainakaan omiin korviini ei ole kantautunut tämän tyyppisiä ongelmia. Oletko vielä kokeillut Turvapaketin uudelleenasentamista?

Onko sinulla käytössä minkä merkkinen / mallinen puhelin ja siinä mikä ohjelmistoversio? (voit myös lisätä nuo tiedot halutessasi profiilisi yksityisiin muistiinpanoihin moderaattoreiden nähtäväksi) 🤔

Moi @MiikaMoi!

Kyseessä on Samsung Galaxy S10e. Android-versio 11. Olen nyt kokeillut useamman  kerran uudelleen asentamista,  mutta ei auta. Olen myös määritellyt sovelluksen niin, ettei se siirry lepotilaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Onko kyseessä nyt aikuisen vai lapsen puhelin? Jos lapsen niin onko puhelimeen kirjauduttu  käyttäjänä vai pääkäyttäjänä?  Ja näkyykö päävalikossa että se on sun tilaus mikä siellä voimissaan?

Kun oot sovellusta määritellyt niin ootko samalla varmistanut että siellä on kaikki tarvittavat käyttöoikeudet annettuna? Ja onko Perhesäännöt päällä käytettävässä laitteessa?

Miten tuo näkyy OmaElisan puolella? Onko siellä siellä tuo laite näkyvissä hallintaportaalissa kuten pitää oikein nimettynä ja aktiivisena?

Käyttäjätaso 5

Oletko @M71 päässyt tämän Turvapaketin ongelman ohi tai onko sovellus palautunut normaaliin toimintaansa tämän yskäisyn jälkeen? :thinking:

Tilanne jatkuu edelleen @MiikaMoi ja @Patomiäs. Kyseessä siis aikuisen eli minun puhelin, johon kirjauduttu pääkäyttäjänä. Turvapaketin tilaus on voimassa ja OmaElisan puolella kaikki kunnossa. Palautettu teidän asiakaspalveluhenkilön neuvosta viimeisenä oljenkortena puhelimen tehdasasetukset, jota ennen poistin turvapaketin asennuksen puhelimesta. Ei tuonut toivottua apua :(

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Tilanne jatkuu edelleen @MiikaMoi ja @Patomiäs. Kyseessä siis aikuisen eli minun puhelin, johon kirjauduttu pääkäyttäjänä. Turvapaketin tilaus on voimassa ja OmaElisan puolella kaikki kunnossa. Palautettu teidän asiakaspalveluhenkilön neuvosta viimeisenä oljenkortena puhelimen tehdasasetukset, jota ennen poistin turvapaketin asennuksen puhelimesta. Ei tuonut toivottua apua :(

Okeii harmillista, että ei ole näillä toimenpiteillä saatu nyt ongelmaa ratkaistua. Mutta selvisikö siinä asiakaspalvelijan kanssa jutellessa, että tästä laitettiin jo vikailmoitus eteenpäin? :)

@JJesseJ eilen pitkään teidän asiantuntijan kanssa yritettiin ratkoa ongelmaa puhelimitse ja sitten hän teki tästä ilmoituksen F-Securelle. Nyt odotellaan mitä sieltä vastataan :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

@JJesseJ eilen pitkään teidän asiantuntijan kanssa yritettiin ratkoa ongelmaa puhelimitse ja sitten hän teki tästä ilmoituksen F-Securelle. Nyt odotellaan mitä sieltä vastataan :)

Toivotaan, että ongelma ratkeaa F-Securen kautta pikaisesti :)

Onkohan tähän ongelmaan milloin tulossa mitään ratkaisua? Ärsyttää maksaa palvelusta, joka ei toimi, niinkuin pitäisi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Onkohan tähän ongelmaan milloin tulossa mitään ratkaisua? Ärsyttää maksaa palvelusta, joka ei toimi, niinkuin pitäisi.


Pahoittelut tilanteesta, nyt en valitettavasti osaa tarkemmin nykytilanteesta sanoa. Olitko tehnyt asiasta ihan vikailmoituksen? Mikäli et, niin kannattaa sellainen tehdä esim. varaamalla soittoaika :slight_smile:

Hei! Olen maksanut jopa gurulle rahaa kun vikaa etsittiin, mutta mitään muutosta ei ole tullut. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Meillä on käytössä Googlen oma ilmainen Family link ohjelma mikä toimii ihan ok. Asennus vaiheessa jotain jumppaa, mutta ompahan ilmainen ja toimii silti hyvin, jos käytössä siis android puhelimet. IPhonen soveltuvuudesta ei tietoa.

Vaihtoehtona vaan ehdotan tuolle maksulliselle mikä ei toimi. Ohjelmasta eri versiot aikuisen ja lapsen puhelimeen. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Hei! Olen maksanut jopa gurulle rahaa kun vikaa etsittiin, mutta mitään muutosta ei ole tullut. 


Okei, ikävä kuulla. :( Miten tuo ongelma ilmenee, esiintyykö ongelma samalla tavalla kuten tuossa tämän ketjun ensimmäisessä viestissä? Ja varmistuksena, oliko tuossa mitä kaikkia korjaustoimenpiteitä kokeiltu?

Juuri noin ilmenee kuin aloituksessakin. On asennettu uudelleen ja gurun kanssa katsottiin, että kaikki olisi puhelimessa ok eikä selitystä löydy. Mua infottiin, et on F-securelle toimitettu vikailmoitus ja multa pyydettiin näyttökuvia ongelmakohdista, jotka toimitin. Tästä siis jo kuukausia aikaa ja edelleenkään ei toimi. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Juuri noin ilmenee kuin aloituksessakin. On asennettu uudelleen ja gurun kanssa katsottiin, että kaikki olisi puhelimessa ok eikä selitystä löydy. Mua infottiin, et on F-securelle toimitettu vikailmoitus ja multa pyydettiin näyttökuvia ongelmakohdista, jotka toimitin. Tästä siis jo kuukausia aikaa ja edelleenkään ei toimi. 



Aivan, kiitos selvennyksestä ja hyvä juttu, että asia oli F-Securen puolelle toimitettu selvitykseen. Lisäätkö asiakasnumerosi vielä profiiliisi yksityisiin muistiinpanoihin niin voisin vilkaista vikailmoituksen tilannetta?

Kävin lisäämässä, olis kyllä kiva tietää, tuleeko asiaan koskaan muutosta.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Kävin lisäämässä, olis kyllä kiva tietää, tuleeko asiaan koskaan muutosta.

Kiitos. Mepä selvitellään asiaa tätä kautta :) 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +5

Hei! Olen maksanut jopa gurulle rahaa kun vikaa etsittiin, mutta mitään muutosta ei ole tullut. 

Sitten, kun selviää, että vika oli Elisan puolella, voit periä gurun maksut takaisin Elisalta.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

@Piippa80 Jups, selvitellään ja sinuun päin ollaan yhteydessä puhelimitse asian tiimoilta 👍