Minulla on sama ongelma kuin joillakin teistä muistakin Elisan turvapaketin kanssa. Minun ongelmani ei vain ole hävinnyt. Asioin sen tiimoilta Myyrmannin liikkeessä viime viikolla. Apua en saanut. Minuahan palvelikin myyjä kuten hän itse sanoi puolustuksekseen, kun ei mielestään voinut auttaa. Neuvoi soittamaan asiakaspalveluun minkä tein saamatta asiaan ratkaisua. Asiaa luvattiin toki tutkia, mutta olen hieman skeptinen?! Ja minä olen ongelman kanssa edelleen. Turvapaketti ilmoittaa, että suojausta määritetään ja kellottaa, kun klikkaan kuvaketta. Jos käynnistän kännykän uudelleen, sovellus näyttäisi skannaavan ja loppuun päästyään aloittaa uudelleen. On siis JUMISSA ymmärtääkseni. Koska tuli "turvaton" olo ilman asiallisesti toimivaa virustorjuntaa lähdin Kaaren kauppakeskuksen liikkeeseenne. Palvelu siellä oli erinomaista. Valitettavasti ongelma ei vaan ratkennut sielläkään. Koko ajan puhutaan kuinka tärkeää on huomioida nettiä käyttäessä turvallisuus!!!! Turvapaketista kuukausittain maksavana asiakkaana pitäisi sen olla moitteettomasti käytettävissäni. Onko nyt todella niin, että minun on tyytymäni tilanteeseen, jossa sovellus ei toimi moitteettomasti ja maksan siitä kuitenkin????!!!
Elisa Turvapaketti ja palvelu
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisalaisten sisäänkirjautuminen
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi