Skip to main content
Vastattu

Freedome

  • May 4, 2021
  • 1 kommentti
  • 106 katselukerrat

Sain viestin missä sanottiin että tilaamani Freedome palvelu on nyt käytössä. En ole tilannut Freedome palvelua. Onko se nyt pakotettu Elisan asiakkaille vai mistä on kyse?

Koitin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, ja he soittivat minulle kerran, mutta en voinut vastata. He eivät ottaneet yhteyttä tekstimuodossa vaikka viestissä lukikin niin.

En voi lopettaa palvelua Elisan sivuilta. Katsoin palvelun hintaa, ja siinä luki 0€ ensimmäinen kuukausi. Ajattelin että minulla on kuukausi aikaa hoitaa asia. Nyt hinta on yhtäkkiä 1€. 

Miten pääsen tästä palvelusta eroon?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ

Moro @lareth 
Kyseessä on uusi Turvallinen Liittymä palvelu ja tästä muutoksesta ollaan tiedotettu kirjeitse. 

Sopimusasiat meidän tulee käydä yksityisesti läpi niin laita meille yksityisviestiä tai ole jollain muulla haluamallasi tavalla yhteydessä meihin https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ niin saadaan asiat selvitettyä. :)

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • Vastaus
  • May 4, 2021

Moro @lareth 
Kyseessä on uusi Turvallinen Liittymä palvelu ja tästä muutoksesta ollaan tiedotettu kirjeitse. 

Sopimusasiat meidän tulee käydä yksityisesti läpi niin laita meille yksityisviestiä tai ole jollain muulla haluamallasi tavalla yhteydessä meihin https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ niin saadaan asiat selvitettyä. :)