Vastattu

Freedome

  • 4 May 2021
  • 1 kommentti
  • 98 katselukerrat

Sain viestin missä sanottiin että tilaamani Freedome palvelu on nyt käytössä. En ole tilannut Freedome palvelua. Onko se nyt pakotettu Elisan asiakkaille vai mistä on kyse?

Koitin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, ja he soittivat minulle kerran, mutta en voinut vastata. He eivät ottaneet yhteyttä tekstimuodossa vaikka viestissä lukikin niin.

En voi lopettaa palvelua Elisan sivuilta. Katsoin palvelun hintaa, ja siinä luki 0€ ensimmäinen kuukausi. Ajattelin että minulla on kuukausi aikaa hoitaa asia. Nyt hinta on yhtäkkiä 1€. 

Miten pääsen tästä palvelusta eroon?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ 4 May 2021, 13:31

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moro @lareth 
Kyseessä on uusi Turvallinen Liittymä palvelu ja tästä muutoksesta ollaan tiedotettu kirjeitse. 

Sopimusasiat meidän tulee käydä yksityisesti läpi niin laita meille yksityisviestiä tai ole jollain muulla haluamallasi tavalla yhteydessä meihin https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ niin saadaan asiat selvitettyä. :)