Skip to main content
Vastattu

Irtisanottu palvelu ja laskutus

  • December 5, 2025
  • 6 kommenttia
  • 99 katselukerrat

Tallentaja
Forum|alt.badge.img+1

Irtisanoin Tietoturvan  vuosisopimuksen 14.11 ja tuli irtisanomisvahvistus että loppuu 29.11. Nyt kuitenkin uudessa laskussa laskutettaisiin vuosi.

 Turvaa ei ole enää näkyvissä omaelisan tiedoissani.

 En löytänyt kohtaa missä voisin viestiä laittaa kysyäkseni missä nyt mennään.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Tallentaja

Tuli viesti että korjaavat laskun muutamassa päivässä.

Onneksi huomasin virheen heti niin kerkeää ennen eräpäivää korjaus.

6 kommenttia

  • December 5, 2025

Laita OmaElisan kautta viestiä, niin hoituu:

Omaelisa: Klikkaa nimipallukan vieressä kolmea viivaa>Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>Laskutus

(Liitteitäkin voi laittaa.)


Tallentaja
Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • December 5, 2025

Kiitos neuvosta!


  • December 5, 2025

Kiitos neuvosta!

Ole hyvä.


Ihaa-na
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • December 8, 2025

Ehdottomasti tosiaan asiakaspalveluun yhteys tällaisessa asiassa. 😊 Tais keretä lasku muodostumaan ennen kuin järjestelmään tuli tieto sopimuksen sulkeutumisesta. Kyllähän nämä automatiikka osaa takautuvastikin hyvittää, jos samalla asiakasnumerolla on muita sopimuksia vielä. Nyt vaan kun puhutaan vuosimaksusta niin onhan tuo aika iso summa etenkin näin joulun alla maksettavaksi, vaikka hyvitys tulisikin myöhemmin.

Jos vaan muistat niin kerrohan tänne miten kohtaaminen ja homma sujui, kun oot saanut homman kuntoon? 🙏


Tallentaja
Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • Vastaus
  • December 8, 2025

Tuli viesti että korjaavat laskun muutamassa päivässä.

Onneksi huomasin virheen heti niin kerkeää ennen eräpäivää korjaus.


Ihaa-na
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • December 8, 2025

Tuli viesti että korjaavat laskun muutamassa päivässä.

Onneksi huomasin virheen heti niin kerkeää ennen eräpäivää korjaus.

Hyvä homma! 👌Jos olisi turhan viime tippaan mennyt niin kyllähän siinä olisi kerennyt jo viivästymiskorkoa kertymään.

Siitä korjauksesta ei välttämättä erillistä viestiä tule, mutta OmaElisaan päivittyy kyllä laskun uusi loppusumma. Jos sulla on e-lasku käytössä niin pankkiin se summa ei korjaannu, joten kannattaa sen osalta olla tarkkana.