Skip to main content

Miksi asiakas on “väärässä” kun kyseenalaistaa palvelun toimivuuden?

  • 5. joulukuuta 2024
  • 1 kommentti
  • 86 katselukerrat

Tänään kahdelle eri koneelle (Win10 ja Win11) yritin asentaa tietoturvaa (perus), joka toimi aamulla molemmissa, mutta päivällä muuttui häiriöitä tekeväksi ja vaikeutti mm. vakuutusasioiden hoitoa.    Asiakaspalvelu (chat/face) hohhoili ja siirsi vastuun eteenpäin. Maksullinen palvelu, kun ei edes selvitetä onko siellä toimitus päässä jotain häiriötä. 

En soittanut gurulle, illalla otin koneet uudestaan työnalle ja kas kummaa, molempiin sovellus asettui ilman mitää ongelmaa.

Miksi asiakas on “väärässä” kun kyseenalaistaa palvelun toimivuuden? Maksaa vaan pitäisi, vaikkei nyt ollut täällä olevissa tietokoneissa mitään syytä, joka olisi estänyt sovelluksen asentamista.

Kiinnitetty vastaus

9. joulukuuta 2024

Lähtökohtaisesti asennuksiin liittyvissä ongelmissa tehokkaimman avun tarjoaa meidän Omaguru. Tietoturvan osalta yleiset vikatilanteet ovat harvinaisia, ja toki näistä tieto myöskin nousee nopeasti esille, jos niin olisi. Tietokoneet on hyvä olla päivitettyinä viimeisimpiin versioihin, joka auttaa huomattavasti asennusta. Toisinaan taustalla voi olla myös “vanhoja” tietoturvan jämiä, jotka haittaavat uudelleenasennusta. Näissä tilanteissa on hyvä käyttää F-Secure poistotyökalua kertaalleen, ennen kuin uutta asennusta lähdetään kokeilemaan. 

Oliko tästä hyötyä?

1 kommentti

Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • 1341 kommenttia
  • 9. joulukuuta 2024

Lähtökohtaisesti asennuksiin liittyvissä ongelmissa tehokkaimman avun tarjoaa meidän Omaguru. Tietoturvan osalta yleiset vikatilanteet ovat harvinaisia, ja toki näistä tieto myöskin nousee nopeasti esille, jos niin olisi. Tietokoneet on hyvä olla päivitettyinä viimeisimpiin versioihin, joka auttaa huomattavasti asennusta. Toisinaan taustalla voi olla myös “vanhoja” tietoturvan jämiä, jotka haittaavat uudelleenasennusta. Näissä tilanteissa on hyvä käyttää F-Secure poistotyökalua kertaalleen, ennen kuin uutta asennusta lähdetään kokeilemaan. 


Osallistu keskusteluun