Kävin Elisan palvelupisteessä Jumbossa asioimassa. sain myöhemmin viestin osoitteesta
OmaEIisa <noreply@yourpersonalendpoint.uk>
Onko huijaus jos on niin miksi sain sen käytyäni palvelupisteessä
EDIT: 11.6.2026 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -HerraParta


