Jos irtisanominen ei onnistu OmaElisasta, niin kuten @sakarialanne tuossa vinkkasikin jo yhteydenottoa sitten vain asiakaspalveluun ja saadaan palvelu sulkuun. Yhteydenottohan onnistuu monessa eri kanavassa, OmaElisasta löytyy sekä asiakaspalveluchat että asiakaspalvelun viestiarkisto, ja tästä löytyypi suora linkki soittoajan varauslomakkeelle. Tässä myös vielä meidän Facebook- ja Twitter-kanavat joissa päivystellään yksityisviesteissä vuoden jokaisena päivänä.
Saitko @rane58 homman jo hoidettua kuntoon?
Moi.
Soitto tuli ja juttelimme asiasta mutta puhelu katkesi ja homma jäi minulle epäselväksi….
Sen verran vielä etten kännykässä huomannut tuota hintaa….
Moi.
Soitto tuli ja juttelimme asiasta mutta puhelu katkesi ja homma jäi minulle epäselväksi….
Ei näyttäisi olevan enää sitä tilausta, toivottavasti ei näy ensi laskussakaan…?
Ikävä kuulla, että puhelu katkesi. Koittiko asiakaspalvelu soittaa sinulle uudestaan tai koititko olla asiakaspalveluun uudemman kerran yhteydessä? Kyllähän tuo vähän kuulostaisi, että palvelu on irtisanottu jos sitä ei OmaElisassa näy. @rane58
Ei soittanut enää kun kello oli 18.00, taisi työaika loppua….?
-Koetin soittaa siihen asiakaspalvelusta soitettuun numeroon ei vastausta, laitoin myös tekstiviestinkin…..
Mutta jos se tilaus on peruttu/poistettu niin kaikki on hyvin…
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.