Vastattu

Mobiiliturvan irtisanominen?

  • 8 August 2023
  • 8 kommenttia
  • 192 katselukerrat

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +4

Menin klikkaamaan tuota mobiiliturvaa kun siinä ei ollut tietoa että se olisi maksullinen ja nyt en saa sitä peruttua… 😠

-Kaikissa muissa palveluissa on hinta sinisellä palkilla, tuossa mobiilipalvelussa sitä hintaa ei ollut… 😧

Oloni tuntuu petetyltä….. 😟

 

 

EDIT 8.8.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi rane58 11 August 2023, 20:46

Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Jos irtisanominen/peruutus ei onnistu itsepalveluna, ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Palvelu ei ole määräaikainen. Missä kohtaa mielestäsi hintaa ei ollut kerrottuna ?

https://elisa.fi/tietoturva/mobiiliturva/

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Jos irtisanominen ei onnistu OmaElisasta, niin kuten @sakarialanne tuossa vinkkasikin jo yhteydenottoa sitten vain asiakaspalveluun ja saadaan palvelu sulkuun. Yhteydenottohan onnistuu monessa eri kanavassa, OmaElisasta löytyy sekä asiakaspalveluchat että asiakaspalvelun viestiarkisto, ja tästä löytyypi suora linkki soittoajan varauslomakkeelle. Tässä myös vielä meidän Facebook- ja Twitter-kanavat joissa päivystellään yksityisviesteissä vuoden jokaisena päivänä. 🙂 

Saitko @rane58 homman jo hoidettua kuntoon? 😊

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +4

Moi.

Soitto tuli ja juttelimme asiasta mutta puhelu katkesi ja homma jäi minulle epäselväksi…. 😟

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +4

Sen verran vielä etten kännykässä huomannut tuota hintaa…. 🤑

Käyttäjätaso 7

Moi.

Soitto tuli ja juttelimme asiasta mutta puhelu katkesi ja homma jäi minulle epäselväksi…. 😟

 

Eikö se tilanne näy   OmaElisassa:

Tarkastele tuotteitasi

 

 

 

 

 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +4

Moi.

Soitto tuli ja juttelimme asiasta mutta puhelu katkesi ja homma jäi minulle epäselväksi…. 😟

 

Eikö se tilanne näy   OmaElisassa:

Tarkastele tuotteitasi

Ei näyttäisi olevan enää sitä tilausta, toivottavasti ei näy ensi laskussakaan…? 🤔

 

 

 

 

 

 

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Moi.

Soitto tuli ja juttelimme asiasta mutta puhelu katkesi ja homma jäi minulle epäselväksi…. 😟

 

Eikö se tilanne näy   OmaElisassa:

Tarkastele tuotteitasi

Ei näyttäisi olevan enää sitä tilausta, toivottavasti ei näy ensi laskussakaan…? 🤔

 

 
Ikävä kuulla, että puhelu katkesi. Koittiko asiakaspalvelu soittaa sinulle uudestaan tai koititko olla asiakaspalveluun uudemman kerran yhteydessä? Kyllähän tuo vähän kuulostaisi, että palvelu on irtisanottu jos sitä ei OmaElisassa näy. @rane58  🤔

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +4

Ei soittanut enää kun kello oli 18.00, taisi työaika loppua….? 😕

-Koetin soittaa siihen asiakaspalvelusta soitettuun numeroon ei vastausta, laitoin myös tekstiviestinkin….. 😐

 

Mutta jos se tilaus on peruttu/poistettu niin kaikki on hyvin… 🤠

-En kyllä tilaile enää mitään mistään…. 😟

Osallistu keskusteluun