Skip to main content

OmaElisaan tuli epämääräinen lasku viikonloppuna. Laskun pdf-tiedosto ei avaudu. Perjantaista asti lukee tiedoston avautuvan vuorokauden kuluttua mutta ei avaudu.Pdf on lukittu Elisan päässä. Haluan tietää, mistä minua laskutetaan ja varmistaa, ettei kyseessä ole tietojenkalasteluyritys. jossa tiedot menee huijareille.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Soittakaa minulle

Tai (Nopeampi): Omaelisa /Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa, oiva vaihtoehto:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Laskutus

EDIT: 20.1.2025 // Muokattu aloituksen lainaus pois vastauksesta. - Ilponen
 


Osallistu keskusteluun