Hei,
Sain viesti tietoturva ongelmasta internetliitymässäsi xxxxxxxxxx. Mutta en löydä kysein numerosarja mistään minun sopimuksestani. Että en tiedä mistä alkaa etimään.
Hei,
Sain viesti tietoturva ongelmasta internetliitymässäsi xxxxxxxxxx. Mutta en löydä kysein numerosarja mistään minun sopimuksestani. Että en tiedä mistä alkaa etimään.
Eikö löydy OmaElisasta:
Etusivulla:
Klikkaat liittymääsi, niin kohdassa:
Sopimus ja omistaja/ Sopimusnro
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)
Soittakaa minulle.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Selviää varmasti mistä kyse.
Hei,
Sain viesti tietoturva ongelmasta internetliitymässäsi xxxxxxxxxx. Mutta en löydä kysein numerosarja mistään minun sopimuksestani. Että en tiedä mistä alkaa etimään.
Hei
Todennäköisesti tässä XXX ← on kyse linjatunnisteesta. Nyt kun tällainen viesti on saapunut, niin laitteet kannattaa lähteä tarkistelemaan ja yleensä viestissä tulisi olla hitusen tietoa mistä haitakkeesta/ongelmasta on kyse. Kimblezin neuvoilla pääset kyllä varmasti hommassa eteenpäin ja saat lisätietoa tästä. Omagurut ovat myös apunasi jos tarvitsee tietoturvaa tarkistella laitteilta. Täältä Yhteisöstä löytyy myös todella osaavaa väkeä auttamaan.
En löytänyt mitää dns tapaista mutta asensin openwrt reitimeen että pääsen tarkemmin seuraan mitä tapahtuu
En löytänyt mitää dns tapaista mutta asensin openwrt reitimeen että pääsen tarkemmin seuraan mitä tapahtuu
Linjatunnisteen saat tarvittaessa Asiakaspalvelusta.
OmaElisan Chatista kaikkein kätevimmin.
Se on kahden kirjaimen ja yhdeksän numeron sarja.
Esim: SC XXXXXXXXX
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.