Skip to main content
Vastaus

Tietomurron seuranta

  • April 4, 2022
  • 6 kommenttia
  • 231 katselukerrat

hei! käytössä turvapaketti, johon tullut tuo tietomurron seuranta 1-3 email-osoitteelle. yhden lisäys onnistui, mutta sen jälkeen lisäyspainike ei enää aktivoidu… mitähän olen ymmärtänyt väärin?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi

hei! käytössä turvapaketti, johon tullut tuo tietomurron seuranta 1-3 email-osoitteelle. yhden lisäys onnistui, mutta sen jälkeen lisäyspainike ei enää aktivoidu… mitähän olen ymmärtänyt väärin?

Kumma juttu! Olikos kyseessä Turvapaketti Perus vai Premium? Tuohon Perus -version seurantaan kuuluu yksi sähköpostiosoite. 😊 Lisätietoa tarvittaessa täältä https://elisa.fi/turvapaketti/

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Sokrates
  • April 4, 2022

hei! käytössä turvapaketti, johon tullut tuo tietomurron seuranta 1-3 email-osoitteelle. yhden lisäys onnistui, mutta sen jälkeen lisäyspainike ei enää aktivoidu… mitähän olen ymmärtänyt väärin?

OLetko myös vahvistanut sähköpostiisi tulleen linkin avulla ensimmäisen osoitteesi seurannan??


https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/turvapaketti/ohje/asennus/#tietovuotoseuranta


  • April 4, 2022

OmaElisassahan on tietovuotoseurannan hallinta. Löytyisikö sieltä jotain.

Samallahan voit kysäistä Chatista, niin varmaan asia selviää.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • April 4, 2022

hei! kyllä olen ja se seuranta näyttää olevan käynnissä...


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • April 4, 2022

kyseessä siis juuri tuo Elisan tietoturva (F-Secure)… chatbotin kanssa keskustelu ei oikein johda pitemmälle, joten siksi hain apuja tältä foorumilta.


  • April 4, 2022

kyseessä siis juuri tuo Elisan tietoturva (F-Secure)… chatbotin kanssa keskustelu ei oikein johda pitemmälle, joten siksi hain apuja tältä foorumilta.

Tälläkin hetkellä on ihan fyysinen henkilö Chatissa.

Jos on vähän jonoa, niin aika hyvin se etenee.

Chat keskustelun saat halutessasi sähköpostiinkin vastaisuuden varalle.

Ei se bottikaan siinä aina kovin kauaa ole. Pitää vaan malttaa vähän odotella.

Onhan hyvä tuokin:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/soittakaa-minulle/

 


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • Vastaus
  • April 5, 2022

hei! käytössä turvapaketti, johon tullut tuo tietomurron seuranta 1-3 email-osoitteelle. yhden lisäys onnistui, mutta sen jälkeen lisäyspainike ei enää aktivoidu… mitähän olen ymmärtänyt väärin?

Kumma juttu! Olikos kyseessä Turvapaketti Perus vai Premium? Tuohon Perus -version seurantaan kuuluu yksi sähköpostiosoite. 😊 Lisätietoa tarvittaessa täältä https://elisa.fi/turvapaketti/