Moi. Poikani sai ostettua pleikan tuolloin 14.12. Siis tapahtumana tuotteen koriin ja kassalle maksamaan. Tuo maksukin meni hyvin ja siitä on kuittikin. Nyt kumminkin on lopputulos melko heikko kun ei tuotteita viestin mukaan riittänytkään kaikille tuotteen ostaneille. Nyt kysynkin teidän yrityksen tapaa toimia tilanteessa jossa on jo maksu tuoteesta otettu vastaan , mutta toimituksesta tuotteelle ei ole mitään vahvistusta. Mielestäni on kyseenalaista ottaa melko suuri maksu vastaan vaikka ei pysty tuotetta toimittamaan. Mikäli maksu toimii jonkinlaisena varausmaksuna seuraalle erälle olisi kai siitä aiheellista ilmoittaa. Tällöin myös aikataulu ja varaustiedot olisi toimitettava maksun tehneelle asiakkaalle. Näissä tiedoissa pitäisi olla arvio aikataulusta ja varausmerkintä mahdollisessa numorolla tai muulla seuranta koodilla.
Maksettu tuote ja toimitusehdot. Pleikka 5
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi freesoul
Hei
Sain tilattua konsolin 14.12.2021, mutta minulle ei riittänyt konsolia 500 kpl erästä?
- Pyrimme välttämään tätä tilannetta ja keskeyttämään myynnin, kun erä on myyty. Tilauksia tulee odotettavasti kuitenkin paljon yhtäaikaisesti, joten voi syntyä tilanne, että tilauksia pääsee läpi yli 500 kpl. Nämä ylimenevät tilaukset jäävät jonoon ja ne toimitetaan vuoden 2022 puolella, kun seuraava erä meille saapuu.
Tilauksen voi myös halutessaan perua OmaElisassa ja maksu palautetaan.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi