Vaihdoin Apn : internet4
eikä siltikään toimi
Vaihdoin Apn : internet4
eikä siltikään toimi
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God
Tervetuloa OmaYhteisöön
Olethan tilannut OmaElisan kautta liittymällesi tuon julkisen IP-osoitteen? Jos et, käypä tilaamassa. Pelkkä APN-profiilin muutos ei riitä.
Ohjeet täällä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/mobiililaajakaista/ohje/ip-osoitteet/
Kannattaa myös huomioida, että julkinen IP-osoite on saatavilla vain mobiililaajakaista- ja laitenettiliittymiin (sisältyy automaattisesti). Muihin liittymätyyppeihin tätä palvelua ei saa.
Kannattaa myös lukaista oheinen viestiketju. Saattaa olla, että yhteydenotto Elisaan ja sieltä päästä liittymän fixaus korjaa tilanteen.
https://yhteiso.elisa.fi/mobiililaajakaista-8/julkinen-ip-ei-tule-kaeyttoeoen-519302
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi