Koska en voi kommunikoida puhelimen kautta asiakaspalvelussa
en pysty mitenkään irtisanomaan mobiililaajakaista liittymää, paitsi kirjattuna kirjeenä.
Onko tämä oikeasti Elisan taso?
EDIT: 13.2.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Jaakop
Koska en voi kommunikoida puhelimen kautta asiakaspalvelussa
en pysty mitenkään irtisanomaan mobiililaajakaista liittymää, paitsi kirjattuna kirjeenä.
Onko tämä oikeasti Elisan taso?
EDIT: 13.2.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Jaakop
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi wellu_76
Tuossa katsoin Elisan viihteen irtisanomista OmaElisasta, niin kyllä se kehoitti soittamaan tiettyyn numeroon tai jättämään yhteydenottopyynnön, jotta voidaan tarkistaa asiakasetujen ajanmukaisuus (?) ja siirtyminen uusiin palveluihin sujuvasti. Mitä ihmettä, ei noilla ole mitään tekemistä palvelun irtisanomisen kanssa ja mistää chatista tai muusta ei puhuta mitään.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi