Skip to main content

Mobylife konkurssi


Mobylife meni konkkaan ja puhelin on siellä takuukorjauksessa,

miksei elisalta tule minkäänlaista tiedonantoa asiasta vaikka

moni muu ko. firman asiakas on ilmoittanut vaikutuksista huoltopalveluihin.

Esim. minne laite on toimitettu ja venyykö kuinka pitkälle...tai

ylipäätään jotain tietoa.

Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

Jaakop
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 646 kommenttia
  • 24. maaliskuuta 2020

Tervetuloa OmaYhteisöön Pasilli69! :slight_smile:

Huolloista vastaavan yhteistyökumppanimme Mobylifen toiminta on päättynyt ja hoidamme huoltojen uudelleenjärjestelyjä parhaillaan pyrkien pitämään huoltoajat mahdollisimman lyhyinä. Selvitämme myös aktiivisesti jo aiemmin huoltoon toimitettujen laitteiden tilannetta ja tulemme ottamaan asianomaisiin asiakkaisiimme yhteyttä asiaan liittyen.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 24. maaliskuuta 2020

Eli mobylife elisan AINOA huolloista vastaava firma...ei hyvältä kuullosta.

Toisekseen konkka on tullut ilmi jo viikko sitten ja ainuttakaan tiedotetta

edes yleisesti saatikaan MAKSAVILLE asiakkaille ei ole tullut,toisilla mobylifen

kumppaneilla tiedotus toimi sentään parin päivän viiveellä.Itsellä puhelin 

ollut nyt kaksi viikkoa reissussa ja viikossa piti palautua,toivottasti ongelmat 

hyvitetään jossain  muodossa ettei sen takia tarvitse vaihtaa operaattoria.


sakarialanne
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+24
  • Elisalainen
  • 10055 kommenttia
  • 24. maaliskuuta 2020
Pasilli69 kirjoitti:

Eli mobylife elisan AINOA huolloista vastaava firma...ei hyvältä kuullosta.

Missä niin väitettiin ? Ei todellakaan ole ainoa. 

Konkurssiasiat eivät ikinä selviä silmänräpäyksessä. 

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 25. maaliskuuta 2020

No luulisi kuitenkin tulevan jotain tietoa asiakkaille että missä mennään,mutta eihän tuo yllätä.....


sakarialanne
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+24
  • Elisalainen
  • 10055 kommenttia
  • 25. maaliskuuta 2020
Pasilli69 kirjoitti:

No luulisi kuitenkin tulevan jotain tietoa asiakkaille että missä mennään,mutta eihän tuo yllätä.....

Kyllä sitä tietoa tulee kun asiat lähtevät selviämään.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 22. huhtikuuta 2020

Ei peruna,edelleen ilman puhelinta,kukaan tossa perunaläävässä nimeltä Elisa ei tiedä mistään mitään.Asiakaspalvelun rokkenrollia saa kuunnella puolituntia kunnes menee hermot kun kukaan ei vastaa….sakarialanteella ja ifk:lla on tähänkin asiaan varmasti tyhjentävä vastaus,silmänräpäys on mennyt jo pariin kertaan.

PS.

Anteeksi kielenkäyttö mutta alkaa hiljakseen ärsyttämään!


Edit: Kirosanat pois. -Keinotekoinen


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2909 kommenttia
  • 22. huhtikuuta 2020
Pasilli69 kirjoitti:

Ei peruna,edelleen ilman puhelinta,kukaan tossa perunaläävässä nimeltä Elisa ei tiedä mistään mitään.Asiakaspalvelun rokkenrollia saa kuunnella puolituntia kunnes menee hermot kun kukaan ei vastaa….sakarialanteella ja ifk:lla on tähänkin asiaan varmasti tyhjentävä vastaus,silmänräpäys on mennyt jo pariin kertaan.

PS.

Anteeksi kielenkäyttö mutta alkaa hiljakseen ärsyttämään!


Edit: Kirosanat pois. -Keinotekoinen


Moikka! Ymmärrän, että asia harmittaa, mutta muistathan, että kirosanat eivät kuulu OmaYhteisöön :slight_smile:  OmaYhteisön pelisäännöt
​​​​

Mielellään katsottaisiin tuota huoltoasiaa tarkemmin. Laittaisitko asiasta yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, niin katsotaan asia läpi?