OmaYhteisö-tiimi

Tutustu OmaYhteis√∂-tiimiin ūüíé

  • 2 September 2022
  • 0 kommenttia
  • 102 katselukerrat
Tutustu OmaYhteis√∂-tiimiin ūüíé
Käyttäjätaso 6
  • OmaYhteis√∂n yhteis√∂manageri
  • 262 kommenttia

Tervetuloa OmaYhteis√∂√∂n, kiva n√§hd√§!¬†ūüĎč T√§st√§ p√§√§set tarkemmin tutustumaan meid√§n mahtavaan OmaYhteis√∂-tiimiin sek√§ muihin yhteis√∂mme¬†j√§seniin.¬†

 

OmaYhteis√∂-tiimiūüíé

OmaYhteis√∂n yhteis√∂managerit¬†ūüíé

Me yhteisömanagerit @Suvi, @freesoul, @Manna K ja @Niina M vastaamme kaikesta yhteisöön kuuluvasta ja sen kehityksestä. Meihin voit törmätä OmaYhteisön eri keskusteluissa ja teemme myös säännöllisesti nostoja ajankohtaisista aiheista OmaYhteisöön.

 

OmaYhteis√∂n moderaattorit¬†ūüíé

OmaYhteisössä apunasi ovat myös osaavat OmaYhteisön moderaattorimme @Lautturi, @Keinotekoinen, @draakki, @Snouppi, @Burnett @error404, @k4rppi. Moderaattorit ovat Elisan henkilökuntaa, joilta taipuu sekä kinkkisimmät laskutusmysteerit että teknisemmätkin haasteet.

Moderaattorimme ovat mukana keskusteluissa ja auttavat aina tarvittaessa yhdessä muiden yhteisön käyttäjien kanssa. Moderaattorimme ovat täällä myös varmistamassa, että yhteisömme on mukava paikka keskustella ja kaikki noudattavat yhteisiä pelisääntöjämme.

 

Muut elisalaiset¬†ūüíô

OmaYhteis√∂ss√§ on mukana my√∂s¬†Elisan ty√∂ntekij√∂it√§. Elisan ty√∂ntekij√§t tunnistat profiilikuvan p√§√§ll√§ olevasta sinisest√§ e-kirjaimesta ja tittelist√§ ‚ÄĚElisalainen‚ÄĚ.¬†Elisalaiset ovat Elisalla eri toimenkuvissa ty√∂skentelevi√§ henkil√∂it√§, mutta eiv√§t ole kuitenkaan yhteis√∂n p√§ivitt√§isess√§ toiminnassa niin syv√§llisesti mukana, kuin mit√§ moderaattorimme ovat. Joskus keskusteluissa saatat my√∂s t√∂rm√§t√§ titteliin ‚ÄĚentinen elisalainen‚ÄĚ. Entiset elisalaiset ovat meid√§n entisi√§ ty√∂ntekij√∂it√§mme, jotka ovat viel√§ viestin kirjoitushetkell√§ olleet Elisalla t√∂iss√§, mutta ovat sittemmin l√§hteneet Elisalta. ¬†

Lue elisalaisten kommentteja OmaYhteisöstä:

Olen ollut Yhteisössä mukana jo Saunalahden Palstan ajoilta, enkä ole vielä malttanut lopettaa. On palkitsevaa auttaa asiakkaita ratkomaan ongelmia ja samalla saan pidettyä omaakin osaamistani ajan tasalla, minkälaisia tuotteita ja palveluita meillä on myynnissä ja mihin asiakkaamme niitä käyttävät.

 

Tykk√§√§n siit√§, ett√§ OmaYhteis√∂ tarjoaa kevyen ja "ei niin muodollisen" yhteyden asiakkaisiin. Siell√§ on helppo keskustella ja kysell√§ lis√§tietoja. Lis√§ksi monet ongelmat tai puutteet saavat kehityspuolella lis√§√§ prioriteettia jos keskustelun perusteella useat asiakkaat kaipaavat samaa parannusta. Monet omayhteis√∂l√§iset‚ÄĮovat my√∂s teknisesti valveutuneita ja usein antavat meille ideoita, joita itse emme ole tulleet ajatelleeksi.¬†

 

OmaYhteisö on meille erittäin tärkeä kanava jossa voimme avoimesti käydä dialogia asiakkaidemme kanssa, oli aihe sitten mieluisa tai haastava niin siellä asiakkaat saavat äänensä kuuluville. Se on myös meille reilu kanava kertoa miten asian ratkaisemme, tai mistä jokin asia johtuu. Eli erittäin hyvä kanava informoida asioita laajalle joukolle sekä käydä vuoropuhelua asioista jotka sitä kaipaavat.

 

 


Keskustelussa ei ole vielä kommentteja.

Vastaa ensimmäisenä!

Osallistu keskusteluun