Skip to main content
Vastaus

OnePlus 8 Pro ongelma näytön yläkulmassa

  • October 26, 2020
  • 6 kommenttia
  • 1110 katselukerrat

Onko kellään kokemusta tällaisesta? Etukameran alla on tuollainen kummallinen musta ympyrä. Varsinkin vaalealla pohjalla tuo on hyvin häiritsevä. Tänään otettu uusi luuri käyttöön. 

​​​​​​

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ojjarvi

Kiitos kysymästä, homma etenee. OnePlussan Forumilla neuvottiin lähettämään puhelin huoltoon. Eilen kävin Shopitissa ja homma hoitui nätisti. Aspan kanssa sain myös sovittua, että saan Kapulanvaihdossa vanhan laitteen palautukseen lisää aikaa kunnes saan uuden huollosta.
 

Hieman kyllä harmittaa. Tuota luuria tuli kuolattua pitkään ja paketin toimitusta odotin hartaasti ja joutui sitten heti lähettämään huoltoon. ☹️

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • October 27, 2020

Moro @Ojjarvi ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Itellä tuo sama luuri käytössä ja ööh… Toi musta ympyrä pitäisi olla ton kameran kohdalla, ei tollain sen alla. Suoraan en tiä miksi se kohdentuu nyt väärään kohtaan eikä tosta oikein vastaavaa tullut nopealla tsekillä vastaan Googlenkaan kautta. Melkein neuvoisin kysäisemään https://www.oneplus.com/fi/support kautta vaikka chatista että onko tälle jotain tehtävissä itse vai onko huolto ainut joka saa kohdennettua oikein


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • October 29, 2020

Onko @Ojjarvi mikä tilanne, saitko asiaa etenemään jo? :) 


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • Vastaus
  • October 29, 2020

Kiitos kysymästä, homma etenee. OnePlussan Forumilla neuvottiin lähettämään puhelin huoltoon. Eilen kävin Shopitissa ja homma hoitui nätisti. Aspan kanssa sain myös sovittua, että saan Kapulanvaihdossa vanhan laitteen palautukseen lisää aikaa kunnes saan uuden huollosta.
 

Hieman kyllä harmittaa. Tuota luuria tuli kuolattua pitkään ja paketin toimitusta odotin hartaasti ja joutui sitten heti lähettämään huoltoon. ☹️


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • October 30, 2020

Kiitos kysymästä, homma etenee. OnePlussan Forumilla neuvottiin lähettämään puhelin huoltoon. Eilen kävin Shopitissa ja homma hoitui nätisti. Aspan kanssa sain myös sovittua, että saan Kapulanvaihdossa vanhan laitteen palautukseen lisää aikaa kunnes saan uuden huollosta.
 

Hieman kyllä harmittaa. Tuota luuria tuli kuolattua pitkään ja paketin toimitusta odotin hartaasti ja joutui sitten heti lähettämään huoltoon. ☹️

Jep, ymmärrän harmituksen. Toivotaan, että sieltä tulee korjattu luuri nopeasti takaisin. :) 


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • December 7, 2020

Sain viime viikon torstaina vasta luurin huollosta. Huollossa kesti noin kuukauden päivät. Tätä ei voi mitenkään pitää kohtuullisena.

Voiko näin pitkästä huollon viivästymisestä vaatia jonkinlaista hyvitystä? En kuitenkaan voinut noin kuukauteen käyttää ostamaani puhelinta.


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • December 8, 2020

Hyvä että puhelin tuli huollosta! :blush:  Toivottavasti se nyt pelittää niin kuin pitääkin ja tuo kiusaava rinkula on kadonnut :thumbsup_tone2:

Kuukausi ei ole mitenkään mahdoton huoltoaika, 2-4 viikkoa on ollut varsinkin tänä vuonna globaalin postin tilanteen ja yhden huoltoyhtiön keväisen konkurssin myötä hyvin normaali keskimääräinen huollon pituus. :thumbsup_tone2:  OnePlussan puhelimet lähetetään käsittääkseni jonnekin vähän pidemmälle huoltoon mikä luonnollisesti myös pidentää huoltoaikaa.

Ymmärsinhän oikein että järjestimme asian kuitenkin niin että sinulla oli uutta korvaava laite huollon ajan? Elektroniikan huolto tulisi tottakai tehdä aina kohtuullisessa ajassa, ja jos huollossa arvioidaan kestävän niin pyrimme järjestämään tavalla tai toisella huollettavan laitteen tilalle korvaavan puhelimen, tavallisimmin antamalla vuokralaitteen käyttöön myymälästä mutta tässä tapauksessa oltiin ilmeisesti sopimuksellisesti kikkailtu että pystyit vanhaa laitetta käyttämään huollon ajan.