Skip to main content
Vastattu

Apple Watch series 6 + Cellular


  • Keskustelija
  • 4 kommenttia

Ei saa toimimaan Apple Watch 6 + Cellular MultiSIM ominaisuutta. Olen tarkastanut 18258: “Liittymääsi voi tilata MultiSIM palvelun” HELP! Kiitos etukäteen!
 

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg

Juurikin näin! Eli nyt on yleistä häiriötä päällä liittyen näihin rekisteröinteihin, joka on meillä selvityksessä. :slight_smile: Pahoittelut vikatilanteesta, pyritään se korjaamaan mahdollisimman pian!

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

31 kommenttia

Alhotar
  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 25. syyskuuta 2020

Sama juttu minulla Apple Watch 6 kanssa. Olin eilen puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluun ja siellä aloittivat selvittämään asiaa. Odotellaan...


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 25. syyskuuta 2020

Sama täällä, tekninen tuki selvittelee asiaa. Tilaus onnistuu, mutta ilmoittaa virheestä tilauksen hyväksymisen jälkeen.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 25. syyskuuta 2020

Jo. Näin on että vikailmoitus laitetu mullakin ja nyt vastausta odotellessa. Toivottavasti tule vastaus nopsa :)


  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 25. syyskuuta 2020

Sama täällä:

Juuri tuli tekstiviesti, että multisim tilauksessa joku yleinen häiriö.


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1236 kommenttia
  • Vastaus
  • 25. syyskuuta 2020

Juurikin näin! Eli nyt on yleistä häiriötä päällä liittyen näihin rekisteröinteihin, joka on meillä selvityksessä. :slight_smile: Pahoittelut vikatilanteesta, pyritään se korjaamaan mahdollisimman pian!


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 25. syyskuuta 2020

Justiin kokeilin ja tilaus meni läpi, kiitos korjauksesta.


  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 25. syyskuuta 2020

Nyt onnistui tilaus. Kiitokset korjauksesta.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 25. syyskuuta 2020

Ei ainakaan mulla. Sama virhe edelleen !


  • 6 kommenttia
  • 25. syyskuuta 2020

Ei pelaa täälläkään, aika vaikea vika kun menee useampi päivä paikatessa?


Alhotar
  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 27. syyskuuta 2020

Nyt tuli päivitykset iOS 14.1 ja watchOS 7.1. Päivitin ja ei silti mennyt multisim läpi. Odottelen ja testailen.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 27. syyskuuta 2020

iOS 14.1 ja watchOS 7.1 ei ole vielä julkiset (beeta kyllä). Tarkoititko sitten iOS 14.0.1 ja watchOS 7.0.1 versioita?


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 28. syyskuuta 2020

Nyt onnistui 🤪


  • 6 kommenttia
  • 28. syyskuuta 2020

Nyt olis sellainen vika että “Päänumero” katosi, ja puhelut tulee ja lähtee ilmeisesti tuosta “teknisestä” numerosta.

Sulkekaa se multisim-palvelu siihen asti kun saatte sen itse testattua ettei tarvitse asiakkailla testauttaa.

Viesti mitä menee ulos nyt “Numero johon yrititte ottaa yhteyttä ei ole käytössä”

toisaalta liittymällä pääse ulos mutta numerosta “<tekninen numero>”

Jos millään voisitte niin palauttakaa hetimiten !


  • 6 kommenttia
  • 28. syyskuuta 2020

.. ja lisäksi tuo AW6:n mobiilidatan aktivointi kellottaa (45 min tähän mennessä)


  • 6 kommenttia
  • 28. syyskuuta 2020

Elisan vika reagoi asiaan nopeasti, numero palautettu, propsit siitä !


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 28. syyskuuta 2020

Hei, täällä ei onnistu myöskään multisimin ottamineen käyttöön  iphonella ja watch 6:lla.

 

Tulee vain hupsis ilmoitus???


Alhotar
  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 28. syyskuuta 2020
AWred kirjoitti:

iOS 14.1 ja watchOS 7.1 ei ole vielä julkiset (beeta kyllä). Tarkoititko sitten iOS 14.0.1 ja watchOS 7.0.1 versioita?

Juuri noita viimeisiä. Tietenkin 😃


  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 29. syyskuuta 2020

Täällä myös sama, "HUPSISTA", tilausta vahvistaessa...


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 29. syyskuuta 2020

Sama täällä. Soitin myyntiin asian tiimoilta. Käskivät soittaa asiakaspalveluun, koska eivät voi tehdä sieltä mitään. Asiakaspalvelu tuumi, että myynti osaa laittaa hommat kuntoon. Lopulta jätti soittopyynnön sopimuspuolelle, josta käskettiin soittamaan OmaGuruun. No en maksa yli 2e minuutti siitä, että tekniikka takkuaa. 

Jos en saa tuota omin avuin (tai täältä saatavin avuin) toimimaan, pitää vaihtaa liittymät Telialle. Ei hinnoissa juurikaan eroa, mutta isot pojat on kertonut saman palvelun toimivan siellä moitteetta. En ostanut tuota kalliimpaa Watchia sen takia, että cellular ei siinä toimi.


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 29. syyskuuta 2020
Vilhau kirjoitti:

Sama täällä. Soitin myyntiin asian tiimoilta. Käskivät soittaa asiakaspalveluun, koska eivät voi tehdä sieltä mitään. Asiakaspalvelu tuumi, että myynti osaa laittaa hommat kuntoon. Lopulta jätti soittopyynnön sopimuspuolelle, josta käskettiin soittamaan OmaGuruun. No en maksa yli 2e minuutti siitä, että tekniikka takkuaa. 

Jos en saa tuota omin avuin (tai täältä saatavin avuin) toimimaan, pitää vaihtaa liittymät Telialle. Ei hinnoissa juurikaan eroa, mutta isot pojat on kertonut saman palvelun toimivan siellä moitteetta. En ostanut tuota kalliimpaa Watchia sen takia, että cellular ei siinä toimi.

Nyt tilaus meni läpi ja se näkyy kellossa ja Watch sovelluksessa. Nyt jos vielä alkaisi toimia… 

Asennus onnistui lopulta, kun laitoin iPhonesta WiFin pois päältä.

 

Edit: Ja puhelimen kun pistin vielä kiinni, niin nyt alkoi liittymä toimia. Jes!


  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 29. syyskuuta 2020
Vilhau kirjoitti:

Sama täällä. Soitin myyntiin asian tiimoilta. Käskivät soittaa asiakaspalveluun, koska eivät voi tehdä sieltä mitään. Asiakaspalvelu tuumi, että myynti osaa laittaa hommat kuntoon. Lopulta jätti soittopyynnön sopimuspuolelle, josta käskettiin soittamaan OmaGuruun. No en maksa yli 2e minuutti siitä, että tekniikka takkuaa. 

Jos en saa tuota omin avuin (tai täältä saatavin avuin) toimimaan, pitää vaihtaa liittymät Telialle. Ei hinnoissa juurikaan eroa, mutta isot pojat on kertonut saman palvelun toimivan siellä moitteetta. En ostanut tuota kalliimpaa Watchia sen takia, että cellular ei siinä toimi.

Tässä ajattelin tehdä samoin, jos ei tän päivän aikana lähde toimimaan. Samalla sitä kattoo koko perheen liittymät uudelleen, varmasti saa paremman tarjouksen...


  • 6 kommenttia
  • 29. syyskuuta 2020

Nyt näyttää kohtuulliselta, aktivointi onnistui, numero pysyy paikoillaan. tarkkaillaan hetki miten konaisuus pelittää. Kiitos jumpasta!


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 29. syyskuuta 2020

Täällä myös aktivointi onnistui ja mobiiliverkko/ netti näkyy kellossa päällä. Hyvä homma.


  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 29. syyskuuta 2020

Hei!

 

Täällä edelleen haasteita ja hermot koetuksella.

 

Eilen sain ladattua liittymään, mutta liittymä jää puhelimessa mobiililiittymä -kohdassa pyörittämään “aktivoidaan” kohtaan. Eli liittymä ei lataudu puhelimeen.


Eilen odotin neljä tuntia ja sitten poistin koko kellon ja puhelimen parituksen ja yritin uudelleen. Sitten tuli taas hupsis -ilmoitus. Nyt aamulla sain tilauksen tehtyä ja pyörittää jälleen “aktivoidaan” -kohtaa toista tuntia… Kauanko teillä kesti tuo liittymän aktivoituminen puhelimeen kelloon? Onko puhelimessa perinteinen SIM vai esim? Tällä ei kai pitäisi olla väliä.. Itsellä perinteinen sim puhelimessa.


Tänään pitäisi soittaa jonkun vikapuolelta, jos jotain saataisiin tälle tehtyä. On kyllä ollut tuskaisinta apple -laitteen käyttöönottoa koskaan, toki operaattorivika, mutta silti.

 


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 29. syyskuuta 2020
JuusoT kirjoitti:

Hei!

 

Täällä edelleen haasteita ja hermot koetuksella.

 

Eilen sain ladattua liittymään, mutta liittymä jää puhelimessa mobiililiittymä -kohdassa pyörittämään “aktivoidaan” kohtaan. Eli liittymä ei lataudu puhelimeen.


Eilen odotin neljä tuntia ja sitten poistin koko kellon ja puhelimen parituksen ja yritin uudelleen. Sitten tuli taas hupsis -ilmoitus. Nyt aamulla sain tilauksen tehtyä ja pyörittää jälleen “aktivoidaan” -kohtaa toista tuntia… Kauanko teillä kesti tuo liittymän aktivoituminen puhelimeen kelloon? Onko puhelimessa perinteinen SIM vai esim? Tällä ei kai pitäisi olla väliä.. Itsellä perinteinen sim puhelimessa.


Tänään pitäisi soittaa jonkun vikapuolelta, jos jotain saataisiin tälle tehtyä. On kyllä ollut tuskaisinta apple -laitteen käyttöönottoa koskaan, toki operaattorivika, mutta silti.

 

Itsellä on eSim, kesti noin 5 minuuttia aktivointi. Jos uusimmat päivitykset ja kellon totaalinen nollaus ei auta, niin puhelinlinjat kuumiksi.


Osallistu keskusteluun