Skip to main content

Apple Event 2022 järjestettiin keskiviikkona 7.9.2022.

Odotetusti Apple lanseerasi uuden 5G-puhelinten iPhone 14-sarjan. Uudet iPhone-mallit ovat:

Uuden iPhone 14 -puhelimen voit tilata verkkokaupastamme.

🍏🍎

Muistathan tilata myös 5G-liittymän, jotta saat 5G-laitteesta täyden hyödyn irti Elisan kattavassa 5G-verkossa!

 

 Useimmin kysytyt kysymykset

 

Milloin ennakkomyynti alkoi?


Ennakkomyynti käynnistyi verkkokaupassamme Suomessa perjantaina 9.9. kello 15.00.

Elisan yritysasiakkaiden osalta ennakkomyynti käynnistyi yritysten verkkokaupassa.

Milloin toimitukset alkoivat?


Toimitukset käynnistyvät perjantaina 16.9.2022.

iPhone 14 Plus -laitteiden osalta toimitukset käynnistyvät 7.10.2022.

 

Kuinka paljon laitteita saapuu?


Kuten aiempina vuosina olemme tottuneet, on laitteita ensivaiheessa saatavilla rajattuja eriä.

 

Milloin laitteita saa myymälöissä?


Laitteiden mahdollinen jakelu myymälämyyntiin tarkentuu myöhemmin.

 

Missä järjestyksessä laitteet toimitetaan?


Toimitamme laitteita yhdestä toimitusjonosta tilausjärjestyksessä. Kun tilauksesi on käsitelty, siirtyy se toimitusjonoon.

 

Mikä on paikkani jonossa?

 

Emme ota kantaa jonopaikkoihin julkisesti eikä yksityisviesteillä. Tilauksen tarkka aikaleima ei kerro tarkkaa jonopaikkaa, sillä tilauksen etenemiseen vaikuttaa myös esim. osoitetietojen tarkistus. 

Tässä yleisesti toimitusprosessista:

Tilaus siirtyy toimitusjonoon kun tilaus on käsitelty. Osa tilauksista etenee toimitusjonoon suoraan ja tällöin paikka toimitusjonossa määräytyy tarkan tilaushetken mukaan.

Osa tilauksista siirtyy manuaalikäsittelyyn, jossa tarkistetaan mm. tilaajan tietojen oikeellisuus, eli osoite- ja nimitiedot sekä tehdään luottoharkinta. Luottoharkintaan vaikuttaa esimerkiksi tilattujen laitteiden määrä ja yhteissumma sekä tilaajan luottotiedot kokonaisuutena. Kaiken ollessa kunnossa tilaus siirtyy toimitusjonoon.

Huomioithan, että jos sinulla on omaehtoinen luottokielto, tulee sinun toimittaa meille todistus OLK:sta, jotta tilauksesi etenee.

 

Toimitukset

 

Toimitus - ja saatavuustilanne 16.9.2022
Toimitus - ja saatavuustilanne 19.9.2022
Toimitus - ja saatavuustilanne 20.9.2022
Toimitus - ja saatavuustilanne 30.9.2022
Toimitus - ja saatavuustilanne 4.10.2022 
Toimitus - ja saatavuustilanne 7.10.2022 
Toimitus - ja saatavuustilanne 12.10.2022 
Toimitus - ja saatavuustilanne 18.10.2022 
Toimitus - ja saatavuustilanne 21.10.2022 
Toimitus - ja saatavuustilanne 28.10.2022 
Toimitus - ja saatavuustilanne 1.11.2022
Toimitus - ja saatavuustilanne 4.11.2022 
Toimitus - ja saatavuustilanne 8.11.2022
Toimitus - ja saatavuustilanne 11.11.2022
Toimitus - ja saatavuustilanne 18.11.2022 
Toimitus - ja saatavuustilanne 22.11.2022
Toimitus - ja saatavuustilanne 25.11.2022 
Toimitus - ja saatavuustilanne 29.11.2022 
Toimitus - ja saatavuustilanne 2.12.2022 
Toimitus - ja saatavuustilanne 9.12.2022
Toimitus - ja saatavuustilanne 13.12.2022 
Toimitus - ja saatavuustilanne 16.12.2022
Toimitus- ja saatavuustilanne 20.12.2022
Toimitus- ja saatavuustilanne 23.12.2022

Sain viestin että puhelimeni  ProMax 256 tähtimusta on lähetetty tänäään kiitos Elisa😍

Hei,

 

Koska tilasit? Itse tilasin 9.9 klo 15:05 ja vielä

odottaa tuotetta. En tilannut muuta kuin tuon puhelimen.


Itsellä edelleen tarkistuksessa🧐 Osaatteko sanoa purkautuuko tämän viikon erästä jonoa edes sen verran että pro max 256gt  tähtimustan 9.9 tilanneet kaikki saisivat sen?


Sain viestin että puhelimeni  ProMax 256 tähtimusta on lähetetty tänäään kiitos Elisa😍

Hei,

 

Koska tilasit? Itse tilasin 9.9 klo 15:05 ja vielä

odottaa tuotetta. En tilannut muuta kuin tuon puhelimen.

Itellä samat setit, eikä vielä mitään.


Kiitos Elisa! 16.9 tilattu promax 256 tähtimusta lähti tänään kuljetukseen💪


Pro Max 256 musta on näköjään käsitelty. Kiitos tilauksesta posti oli tullut 15:04 ja itse tilausvahvistus 15.10. Loppu onkin sitten matkahuollon käsissä...josko viikonlopuksi saisi


Eikö Pro Maxeissa pitänyt olla pahin jono tilanne ja silti omaa Pro tilausta ei ole käsitelty.

Kyseessä siis iPhone Pro 256 Purple.


Laitoin eilen tilaukseen iphone pro 256 gold, ja tänään lähti toimitukseen. :)


Sain viestin että puhelimeni  ProMax 256 tähtimusta on lähetetty tänäään kiitos Elisa😍

Hei,

 

Koska tilasit? Itse tilasin 9.9 klo 15:05 ja vielä

odottaa tuotetta. En tilannut muuta kuin tuon puhelimen.

Anita_fin sanoi aiemmin tilanneensa omansa 12.9. - tilasin myös itse 9.9. n klo 15:10. Kai meillä meni manuaaliseen tarkkiin ja muut pomppas ohi siinä välissä..itselläkään ei muita tuotteita


”Kerromme sinulle tekstiviestillä lisätietoa pakettisi toimitusajasta. Saat tiedon kolmen päivän sisällä.”

Eipä oo mitään tiedotettu kun 9.9 tilaus tehty💩💩


Sain viestin että puhelimeni  ProMax 256 tähtimusta on lähetetty tänäään kiitos Elisa😍

Hei,

 

Koska tilasit? Itse tilasin 9.9 klo 15:05 ja vielä

odottaa tuotetta. En tilannut muuta kuin tuon puhelimen.

Anita_fin sanoi aiemmin tilanneensa omansa 12.9. - tilasin myös itse 9.9. n klo 15:10. Kai meillä meni manuaaliseen tarkkiin ja muut pomppas ohi siinä välissä..itselläkään ei muita tuotteita

??? 


Kiitos Elisa! 16.9 tilattu promax 256 tähtimusta lähti tänään kuljetukseen💪

Hienoa, että puhelimet liikkuu, mutta kertokaas Elisalaiset, miksi 9.9 klo 15 jälkeen tilattu 256 promax mustana odottaa minulla edelleen tuotteita? Hyvin pitkä asiakassuhde teidän kanssa (taitaa olla toistakymmentä vuotta). Kaikki velvollisuuteni olen ajallaan hoitanut ja tosiaan vain yhden puhelimen tilasin. Mimmonen homma?

 

”Odotus on vihdoin päättynyt! Uusien Apple iPhone 14, 14 Plus, 14 Pro ja 14 Pro Max 5G-puhelinten ennakkomyynti alkaa tänään klo 15.00. Ennakkotilatut puhelimet toimitetaan tilausjärjestyksessä, joten toimi nopeasti! Tee tilaus osoitteessa elisa.fi/apple , lähimmässä Elisan myymälässä, palvelupuodissa tai myyntipalvelun maksuttomassa numerossa 0800 939393. Terveisin Elisa | Viestintäasetukset elisa.fi/omatviestit-laite”


Kiitos Elisa! 16.9 tilattu promax 256 tähtimusta lähti tänään kuljetukseen💪

Hienoa, että puhelimet liikkuu, mutta kertokaas Elisalaiset, miksi 9.9 klo 15 jälkeen tilattu 256 promax mustana odottaa minulla edelleen tuotteita? Hyvin pitkä asiakassuhde teidän kanssa (taitaa olla toistakymmentä vuotta). Kaikki velvollisuuteni olen ajallaan hoitanut ja tosiaan vain yhden puhelimen tilasin. Mimmonen homma?

 

”Odotus on vihdoin päättynyt! Uusien Apple iPhone 14, 14 Plus, 14 Pro ja 14 Pro Max 5G-puhelinten ennakkomyynti alkaa tänään klo 15.00. Ennakkotilatut puhelimet toimitetaan tilausjärjestyksessä, joten toimi nopeasti! Tee tilaus osoitteessa elisa.fi/apple , lähimmässä Elisan myymälässä, palvelupuodissa tai myyntipalvelun maksuttomassa numerossa 0800 939393. Terveisin Elisa | Viestintäasetukset elisa.fi/omatviestit-laite”

Juu eipä ollut mitään hyötyä toimia ajoissa kun ei ne tilausjärjestyksessä ole lähteneet. Tuosta kyllä annettiin aivan vääränlainen kuva ja vasta jälkikäteen kerrotaan että jono ei menekään tilausjärjestyksen mukaan. Pienet heittelyt myös ymmärrän mutta että päiviä myöhemmin tehdyt tilaukset voivat lähteä matkaan ennen ensimmäisiä tilaajia, kuulostaa jo vähän epäreilulta kun mietitään mikä ennakkotilauksen idea on ja miten siitä aluksi meille infottiin. 


Jee, tänne on vihdoin tullut ilmoitus, että iPhone 14 pro max tummanvioletti 256 gb (joka ennakkotilattu 9.9.22 heti ennakkotilauksen avauduttua), on vihdoin lähetetty, matkahuollon seurantatunnus tullut 🙂 Toivottavasti huomiseksi saapuu perille!

Ja toivottavasti mahdollisimman moni muukin ennakkotilaaja saa vihdoin oman luurinsa :)


Kiitos Elisa! 16.9 tilattu promax 256 tähtimusta lähti tänään kuljetukseen💪

Hienoa, että puhelimet liikkuu, mutta kertokaas Elisalaiset, miksi 9.9 klo 15 jälkeen tilattu 256 promax mustana odottaa minulla edelleen tuotteita? Hyvin pitkä asiakassuhde teidän kanssa (taitaa olla toistakymmentä vuotta). Kaikki velvollisuuteni olen ajallaan hoitanut ja tosiaan vain yhden puhelimen tilasin. Mimmonen homma?

 

”Odotus on vihdoin päättynyt! Uusien Apple iPhone 14, 14 Plus, 14 Pro ja 14 Pro Max 5G-puhelinten ennakkomyynti alkaa tänään klo 15.00. Ennakkotilatut puhelimet toimitetaan tilausjärjestyksessä, joten toimi nopeasti! Tee tilaus osoitteessa elisa.fi/apple , lähimmässä Elisan myymälässä, palvelupuodissa tai myyntipalvelun maksuttomassa numerossa 0800 939393. Terveisin Elisa | Viestintäasetukset elisa.fi/omatviestit-laite”

Juu eipä ollut mitään hyötyä toimia ajoissa kun ei ne tilausjärjestyksessä ole lähteneet. Tuosta kyllä annettiin aivan vääränlainen kuva ja vasta jälkikäteen kerrotaan että jono ei menekään tilausjärjestyksen mukaan. Pienet heittelyt myös ymmärrän mutta että päiviä myöhemmin tehdyt tilaukset voivat lähteä matkaan ennen ensimmäisiä tilaajia, kuulostaa jo vähän epäreilulta kun mietitään mikä ennakkotilauksen idea on ja miten siitä aluksi meille infottiin. 

Moi,

 

Odottelen Elisan edustajan pikaista vastausta. Asiakaspalvelu ohjeisti tänne asiaa selvittämään.


Sain viestin että puhelimeni  ProMax 256 tähtimusta on lähetetty tänäään kiitos Elisa😍

Hei,

 

Koska tilasit? Itse tilasin 9.9 klo 15:05 ja vielä

odottaa tuotetta. En tilannut muuta kuin tuon puhelimen.

Anita_fin sanoi aiemmin tilanneensa omansa 12.9. - tilasin myös itse 9.9. n klo 15:10. Kai meillä meni manuaaliseen tarkkiin ja muut pomppas ohi siinä välissä..itselläkään ei muita tuotteita

??? 

Yes,tilasin tosiaan 12.9 minulla ei ollut muita osamaksuja.Luottotiedot myös vaikuttaa kuulema.

 


Kiitos Elisa! 16.9 tilattu promax 256 tähtimusta lähti tänään kuljetukseen💪

Hienoa, että puhelimet liikkuu, mutta kertokaas Elisalaiset, miksi 9.9 klo 15 jälkeen tilattu 256 promax mustana odottaa minulla edelleen tuotteita? Hyvin pitkä asiakassuhde teidän kanssa (taitaa olla toistakymmentä vuotta). Kaikki velvollisuuteni olen ajallaan hoitanut ja tosiaan vain yhden puhelimen tilasin. Mimmonen homma?

 

”Odotus on vihdoin päättynyt! Uusien Apple iPhone 14, 14 Plus, 14 Pro ja 14 Pro Max 5G-puhelinten ennakkomyynti alkaa tänään klo 15.00. Ennakkotilatut puhelimet toimitetaan tilausjärjestyksessä, joten toimi nopeasti! Tee tilaus osoitteessa elisa.fi/apple , lähimmässä Elisan myymälässä, palvelupuodissa tai myyntipalvelun maksuttomassa numerossa 0800 939393. Terveisin Elisa | Viestintäasetukset elisa.fi/omatviestit-laite”

Juu eipä ollut mitään hyötyä toimia ajoissa kun ei ne tilausjärjestyksessä ole lähteneet. Tuosta kyllä annettiin aivan vääränlainen kuva ja vasta jälkikäteen kerrotaan että jono ei menekään tilausjärjestyksen mukaan. Pienet heittelyt myös ymmärrän mutta että päiviä myöhemmin tehdyt tilaukset voivat lähteä matkaan ennen ensimmäisiä tilaajia, kuulostaa jo vähän epäreilulta kun mietitään mikä ennakkotilauksen idea on ja miten siitä aluksi meille infottiin. 

Moi,

 

Odottelen Elisan edustajan pikaista vastausta. Asiakaspalvelu ohjeisti tänne asiaa selvittämään.

Taidatpa saada hetken odotella vastausta. Mä oon soitellu useita kertoja asiakaspalveluun ja on tehty ”kiireellisiä selvityspyyntöjä” eteenpäin tästä hommasta ja en oo saanu kyl edelleenkään mitään vastausta mihinkään. Jos ei ala kohta kuulumaan luuria tänne päin ni peruuntuu tilaus kyl ja mietin vaihdanko asiakkuuteni toiselle operaattorille muutenki. 


Noiden “ennusteiden” perusteella joudun varmaan jouluun odottelemaan 14.9 tilattua violettia luuria.. Miksei sitä “ennakkomyyntiä” voitu laittaa vaikka kiinni siinä vaiheessa kun huomattiin ettei pystytä millään tarjoo tuotteita.. Siis violetista yks viidesosa pyritään kattaa tän ja ens viikon kuormista. VIIDES, voisitteko laittaa meille tilanneille rehellisesti kuinka kauan arvioitte että joutuu odottamaan!? Uskoisin omalla kohdalla olevan nyt kyse useista viikoista niin aika hanurista on ollut kytätä joka päivä oma elisasta mikä meno, vaikka todellisuudessa siellä ei välttämättä tapahdu pitkään aikaan mitään. Joo kysyntä vaikuttaa toimitukseen jne, mutta kun saataisi arviot milloin toimitus voisi olla niin jokainen voi sitten itse tehdä päätöksen odottaako rauhassa, kun tietää mitä odottaa vai lähteekö jonosta pois. 


Siis mies järjestyksessä nää puhelimet jaetaan jos ei tilausjärjestykessä? Ois pitän taas perehtyä enemmän tai eipä siinä aikaa ollu ollu kun luuli et mitä nopeemmin tilaa niin sitä nopeemmin saa tän luurin… 

Mietin kyl jo peruutusta ja Telialta hankkimista jos tää venyy. Serie 8 watch myös tilattu eikä siitäkään vielä  mitään 😃


Elisa, missä tilauksemme?

 

Miks ne, jotka tilasivat 9.9 eivät saanneet puhelimensa ja myöhemmin tilaavat saivat jo?
 

Miks telialta tilanneet ovat jo saanneet tilauksensa? 


Miks joudumme tässä istumaan ja mässymään meidän epäillyyksiään, saamatta mitään vastauksia?
 

Me olemme valmiita antaa teille yli 1000€ rahaa/asiakas näistä ostoksista ja teidän mielestä on ok suhtautumaan tällä tavalla asiakkaitaan?  

Millä tavalla pystyy perustelemaan ettemme saa tietää missä tilauksemme ovat? En kyllä halua oottaa jouluun asti tässä. Olisi kyllä rehellisempää kertoa heti, et ”joo ette saa nyt mitään”, jotta asiakkaat eivät pettyisi odottamassa. Eks oo aivan mitään mahdollisuutta suhtautua meihin paremmin?


Olisi kiva saada vastausta ja jotain muuta kuin ”joo emme tiiä”  En usko ettette tiiä :)

R u ok there????


Elisa, missä tilauksemme?

 

Miks ne, jotka tilasivat 9.9 eivät saanneet puhelimensa ja myöhemmin tilaavat saivat jo?
 

Miks telialta tilanneet ovat jo saanneet tilauksensa? 


Miks joudumme tässä istumaan ja mässymään meidän epäillyyksiään, saamatta mitään vastauksia?
 

Me olemme valmiita antaa teille yli 1000€ rahaa/asiakas näistä ostoksista ja teidän mielestä on ok suhtautumaan tällä tavalla asiakkaitaan?  

Millä tavalla pystyy perustelemaan ettemme saa tietää missä tilauksemme ovat? En kyllä halua oottaa jouluun asti tässä. Olisi kyllä rehellisempää kertoa heti, et ”joo ette saa nyt mitään”, jotta asiakkaat eivät pettyisi odottamassa. Eks oo aivan mitään mahdollisuutta suhtautua meihin paremmin?


Olisi kiva saada vastausta ja jotain muuta kuin ”joo emme tiiä”  En usko ettette tiiä :)

R u ok there????

Vahvasti tämä! Vuosia ollut Elisan asiakas ja eivät vaivaudu mitään edes tiedottamaan 


Elisa, missä tilauksemme?

 

Miks ne, jotka tilasivat 9.9 eivät saanneet puhelimensa ja myöhemmin tilaavat saivat jo?
 

Miks telialta tilanneet ovat jo saanneet tilauksensa? 


Miks joudumme tässä istumaan ja mässymään meidän epäillyyksiään, saamatta mitään vastauksia?
 

Me olemme valmiita antaa teille yli 1000€ rahaa/asiakas näistä ostoksista ja teidän mielestä on ok suhtautumaan tällä tavalla asiakkaitaan?  

Millä tavalla pystyy perustelemaan ettemme saa tietää missä tilauksemme ovat? En kyllä halua oottaa jouluun asti tässä. Olisi kyllä rehellisempää kertoa heti, et ”joo ette saa nyt mitään”, jotta asiakkaat eivät pettyisi odottamassa. Eks oo aivan mitään mahdollisuutta suhtautua meihin paremmin?


Olisi kiva saada vastausta ja jotain muuta kuin ”joo emme tiiä”  En usko ettette tiiä :)

R u ok there????

Vahvasti tämä! Vuosia ollut Elisan asiakas ja eivät vaivaudu mitään edes tiedottamaan 

Sama! Kätevää, kun kaikki asiat Elisalla vuosia, mutta nyt kyllä pännii.. Kärpäsestä tulee helposti härkänen jos ei olla avoimia ja ja hoideta asioita kunnialla! Ekasta tekstarista todella päättelin, et toimitus 16.9, sit vasta alkanut valkenee todellinen tilanne ja nuo nyt tulleet tekstarit ei paljon rauhoita, kun jokaisessa kukee sama “ilmoitamme toimitusajasta kolmen arkipäivän sisällä”.. Edelleen sitä tietoa siitä toimitusajasta odotellen.. 💩


Elisa, missä tilauksemme?

 

Miks ne, jotka tilasivat 9.9 eivät saanneet puhelimensa ja myöhemmin tilaavat saivat jo?
 

Miks telialta tilanneet ovat jo saanneet tilauksensa? 


Miks joudumme tässä istumaan ja mässymään meidän epäillyyksiään, saamatta mitään vastauksia?
 

Me olemme valmiita antaa teille yli 1000€ rahaa/asiakas näistä ostoksista ja teidän mielestä on ok suhtautumaan tällä tavalla asiakkaitaan?  

Millä tavalla pystyy perustelemaan ettemme saa tietää missä tilauksemme ovat? En kyllä halua oottaa jouluun asti tässä. Olisi kyllä rehellisempää kertoa heti, et ”joo ette saa nyt mitään”, jotta asiakkaat eivät pettyisi odottamassa. Eks oo aivan mitään mahdollisuutta suhtautua meihin paremmin?


Olisi kiva saada vastausta ja jotain muuta kuin ”joo emme tiiä”  En usko ettette tiiä :)

R u ok there????

Vahvasti tämä! Vuosia ollut Elisan asiakas ja eivät vaivaudu mitään edes tiedottamaan 

Sama! Kätevää, kun kaikki asiat Elisalla vuosia, mutta nyt kyllä pännii.. Kärpäsestä tulee helposti härkänen jos ei olla avoimia ja ja hoideta asioita kunnialla! Ekasta tekstarista todella päättelin, et toimitus 16.9, sit vasta alkanut valkenee todellinen tilanne ja nuo nyt tulleet tekstarit ei paljon rauhoita, kun jokaisessa kukee sama “ilmoitamme toimitusajasta kolmen arkipäivän sisällä”.. Edelleen sitä tietoa siitä toimitusajasta odotellen.. 💩

Sitä tekstaria odotettu huomenna sen 2 viikkoa…


Hei,

 

Olisiko nyt oikeasti aikaa Elisalta tänne vastailuun, kun toistuvasti oma aspanne tänne ohjeistaa kysymykset laittamaan.

 

 


Elisa, missä tilauksemme?

 

Miks ne, jotka tilasivat 9.9 eivät saanneet puhelimensa ja myöhemmin tilaavat saivat jo?
 

Miks telialta tilanneet ovat jo saanneet tilauksensa? 


Miks joudumme tässä istumaan ja mässymään meidän epäillyyksiään, saamatta mitään vastauksia?
 

Me olemme valmiita antaa teille yli 1000€ rahaa/asiakas näistä ostoksista ja teidän mielestä on ok suhtautumaan tällä tavalla asiakkaitaan?  

Millä tavalla pystyy perustelemaan ettemme saa tietää missä tilauksemme ovat? En kyllä halua oottaa jouluun asti tässä. Olisi kyllä rehellisempää kertoa heti, et ”joo ette saa nyt mitään”, jotta asiakkaat eivät pettyisi odottamassa. Eks oo aivan mitään mahdollisuutta suhtautua meihin paremmin?


Olisi kiva saada vastausta ja jotain muuta kuin ”joo emme tiiä”  En usko ettette tiiä :)

R u ok there????

Vahvasti tämä! Vuosia ollut Elisan asiakas ja eivät vaivaudu mitään edes tiedottamaan 

Sama! Kätevää, kun kaikki asiat Elisalla vuosia, mutta nyt kyllä pännii.. Kärpäsestä tulee helposti härkänen jos ei olla avoimia ja ja hoideta asioita kunnialla! Ekasta tekstarista todella päättelin, et toimitus 16.9, sit vasta alkanut valkenee todellinen tilanne ja nuo nyt tulleet tekstarit ei paljon rauhoita, kun jokaisessa kukee sama “ilmoitamme toimitusajasta kolmen arkipäivän sisällä”.. Edelleen sitä tietoa siitä toimitusajasta odotellen.. 💩

Sitä tekstaria odotettu huomenna sen 2 viikkoa…


Itse sain ti 13.9. tekstarin että kiva kun teit ennakkotilauksen, toimitukset alkavat 16.9. ja ajankohtainen tieto toimitusten etenemisestä omayhteisössä. Muuta ei ole kuulunut eli kyllä se menee täällä vatvomiseksi joka tapauksessa. 
 

Kaiken lisäksi asiakaspalvelija sanoi tuolloin pe minulle että tilaamani 256 musta promax lähtee matkaan vielä sen päivän aikana. Alkaa vahvasti tuntumaan että olen tippunut jostain syystä jonosta kun itse tilasin heti ennakkotilauksen alkamisen jälkeen ja toiset kolmekin päivää myöhemmin ja ovat jo saaneet omansa. Ja kaikki luottotiedot yms on kyllä kunnossa. 

Ja ensinhän luvattiin päivitykset ti ja to, yhtäkkiä sanotaankin että seuraava ilmoitus perjantaina.. 


Elisa, missä tilauksemme?

 

Miks ne, jotka tilasivat 9.9 eivät saanneet puhelimensa ja myöhemmin tilaavat saivat jo?
 

Miks telialta tilanneet ovat jo saanneet tilauksensa? 


Miks joudumme tässä istumaan ja mässymään meidän epäillyyksiään, saamatta mitään vastauksia?
 

Me olemme valmiita antaa teille yli 1000€ rahaa/asiakas näistä ostoksista ja teidän mielestä on ok suhtautumaan tällä tavalla asiakkaitaan?  

Millä tavalla pystyy perustelemaan ettemme saa tietää missä tilauksemme ovat? En kyllä halua oottaa jouluun asti tässä. Olisi kyllä rehellisempää kertoa heti, et ”joo ette saa nyt mitään”, jotta asiakkaat eivät pettyisi odottamassa. Eks oo aivan mitään mahdollisuutta suhtautua meihin paremmin?


Olisi kiva saada vastausta ja jotain muuta kuin ”joo emme tiiä”  En usko ettette tiiä :)

R u ok there????

Vahvasti tämä! Vuosia ollut Elisan asiakas ja eivät vaivaudu mitään edes tiedottamaan 

Sama! Kätevää, kun kaikki asiat Elisalla vuosia, mutta nyt kyllä pännii.. Kärpäsestä tulee helposti härkänen jos ei olla avoimia ja ja hoideta asioita kunnialla! Ekasta tekstarista todella päättelin, et toimitus 16.9, sit vasta alkanut valkenee todellinen tilanne ja nuo nyt tulleet tekstarit ei paljon rauhoita, kun jokaisessa kukee sama “ilmoitamme toimitusajasta kolmen arkipäivän sisällä”.. Edelleen sitä tietoa siitä toimitusajasta odotellen.. 💩

Sitä tekstaria odotettu huomenna sen 2 viikkoa…


Itse sain ti 13.9. tekstarin että kiva kun teit ennakkotilauksen, toimitukset alkavat 16.9. ja ajankohtainen tieto toimitusten etenemisestä omayhteisössä. Muuta ei ole kuulunut eli kyllä se menee täällä vatvomiseksi joka tapauksessa. 
 

Kaiken lisäksi asiakaspalvelija sanoi tuolloin pe minulle että tilaamani 256 musta promax lähtee matkaan vielä sen päivän aikana. Alkaa vahvasti tuntumaan että olen tippunut jostain syystä jonosta kun itse tilasin heti ennakkotilauksen alkamisen jälkeen ja toiset kolmekin päivää myöhemmin ja ovat jo saaneet omansa. Ja kaikki luottotiedot yms on kyllä kunnossa. 

Ja ensinhän luvattiin päivitykset ti ja to, yhtäkkiä sanotaankin että seuraava ilmoitus perjantaina.. 

Itsehän löysin tänne ihan vaan googlaamalla.. Just tarkistin ja mun tekstareissa ei puhuta omayhteisöstä mitään vaan linkattu jokaiseen omaelisa. Eli ilman tänne eksymistä en vieläkään tietäisi mitään tästä..


Osallistu keskusteluun