Skip to main content
Vastaus

Elisa viihde irtisanoin

  • December 12, 2020
  • 11 kommenttia
  • 541 katselukerrat

Elisa viihde piti olla ilmainen 28 vrk, soitin asiakaspalveluun 14 vrk sisällä ja siitä viikon sisällä palautin laitteet. Nyt kuitenkin tuli lasku ja että sulkeutuu joulukuun lopussa. Onko tämä 28 vrk 0€ täyttä huijausta? 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen

Elisa viihde piti olla ilmainen 28 vrk, soitin asiakaspalveluun 14 vrk sisällä ja siitä viikon sisällä palautin laitteet. Nyt kuitenkin tuli lasku ja että sulkeutuu joulukuun lopussa. Onko tämä 28 vrk 0€ täyttä huijausta? 


Moikka @TarleenaJ ja tervetuloa OmaYhteisöön! Pahoittelut tapahtuneesta. :( Hyvä, että varasit tuosta soittoajan asiakaspalveluumme, asia saadaan varmasti tuota kautta korjattua sellaiseksi kuten on sovittu puhelimessa aiemmin.

 

@TarleenaJTervetuloa OmaYhteisöön.

Laitatko asiakasnumerosi / puh,no tai vaikka molemmat, OmaYhteisön profiifiisi jos et ole sitä vielä tehnyt.

Viikonloppuna ei moderaatorit ole paikalla, joten asiasi hoitunee viikonlopun jälkeen,

Aspan yhteystiedoissa kyllä sanotaan näin:

“ Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-21 ja la-su 9-21. “

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/


Facebookissa ja Twitterissä ollaan kyllä paikalla noina aikoina, OmaYhteisön puolella meillä ei täällä juurikaan viikonloppuisin ole päivystystä. Kiitos tästä huomiosta, välitin tästä korjauspyyntöä eteenpäin!

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

11 kommenttia

tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • December 12, 2020

Teitkö sopimuksen puhelimitse ?


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • December 12, 2020

Tein ja laitteet hain myymälästä 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • December 12, 2020

Joulukuu on sitten veloitettu. Varasin soittoajat asiakaspalvelijalle irtisanoliseen ja sähköpostissa on ajat milloin oli soittoaika mulle


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • December 12, 2020

Viaplaykin on veloitettu, 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • December 12, 2020

Koko ajan vakuutettiin, että ei maksa mitään 28 vrk. Tilausvahvistus on sähköpostissa. Minulle jatkuvasti tuota tyrkytettiin joka paikassa ja sitten luvattiin tuo kokeilu, niin otin. Myymälässä kävin kysymässä, että jos ottaa niin miten pitkä sopumus on ja sanottiin 2 vuotta. Puhelimessa ei kerrottu tuota. Kyllä kaduttaa, että otin sen


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • December 12, 2020

Käsittääkseni puhelut nauhoitetaan, pyydä nauhoite kuultaville jotta voit perua sopimuksen koska määräajasta ei kerrottu.

 

Ja muutenkin etämyynnissä on 14vrk irtisanomissuoja.


Huopa
Forum|alt.badge.img+20
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • December 12, 2020

@TarleenaJTervetuloa OmaYhteisöön.

Laitatko asiakasnumerosi / puh,no tai vaikka molemmat, OmaYhteisön profiiliisi jos et ole sitä vielä tehnyt.

Viikonloppuna ei moderaatorit ole paikalla, joten asiasi hoitunee viikonlopun jälkeen,

 


Sokrates
  • December 12, 2020

@TarleenaJTervetuloa OmaYhteisöön.

Laitatko asiakasnumerosi / puh,no tai vaikka molemmat, OmaYhteisön profiifiisi jos et ole sitä vielä tehnyt.

Viikonloppuna ei moderaatorit ole paikalla, joten asiasi hoitunee viikonlopun jälkeen,

Aspan yhteystiedoissa kyllä sanotaan näin:

“ Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-21 ja la-su 9-21. “

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/


Huopa
Forum|alt.badge.img+20
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • December 12, 2020

@SokratesPoistatko tuon linkin OmaYhteisön profiiliin, se kun näyttää vievän oikeasti mun omaan profiiliin.


Sokrates
  • December 12, 2020

@SokratesPoistatko tuon linkin OmaYhteisön profiiliin, se kun näyttää vievän oikeasti mun omaan profiiliin.


Jep. Muokkasin niin , että linkki on @TarleenaJ :n profiiliin. :wink:


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • Vastaus
  • December 14, 2020

Elisa viihde piti olla ilmainen 28 vrk, soitin asiakaspalveluun 14 vrk sisällä ja siitä viikon sisällä palautin laitteet. Nyt kuitenkin tuli lasku ja että sulkeutuu joulukuun lopussa. Onko tämä 28 vrk 0€ täyttä huijausta? 


Moikka @TarleenaJ ja tervetuloa OmaYhteisöön! Pahoittelut tapahtuneesta. :( Hyvä, että varasit tuosta soittoajan asiakaspalveluumme, asia saadaan varmasti tuota kautta korjattua sellaiseksi kuten on sovittu puhelimessa aiemmin.

 

@TarleenaJTervetuloa OmaYhteisöön.

Laitatko asiakasnumerosi / puh,no tai vaikka molemmat, OmaYhteisön profiifiisi jos et ole sitä vielä tehnyt.

Viikonloppuna ei moderaatorit ole paikalla, joten asiasi hoitunee viikonlopun jälkeen,

Aspan yhteystiedoissa kyllä sanotaan näin:

“ Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-21 ja la-su 9-21. “

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/


Facebookissa ja Twitterissä ollaan kyllä paikalla noina aikoina, OmaYhteisön puolella meillä ei täällä juurikaan viikonloppuisin ole päivystystä. Kiitos tästä huomiosta, välitin tästä korjauspyyntöä eteenpäin!