Vastattu

Elisa viihde premium ja Samsung TV

  • 13 December 2020
  • 2 kommenttia
  • 445 katselukerrat

Uusi boxi saapui eilen. Kaikki tehty ohjeen mukaan. Mutta minkään katselemisesta ei tule mitään, kun TV ilmoittaa n. 20 sekunnin välein HDMI1 ja signaalin haku ja sekunniksi -kahdeksi kuvan. Katsot sitten kanavaa, käyttöopastus tai tallennetta tai tehdasasetusten palautusten jälkeen laitat asetuksia. Sama tapahtuu käytettäessä TV:n HDMI 2 porttia. Vanhassa päätelaitteissa tätä ongelmaa ei ole. Nyt siis se takaisin käyttöön, että pärjäämme viikonlopun yli. Tehtävä sopimuksen purku, jos ongelma ei ratkea. Uutta TV:tä en tämän vuoksi osta.

Kaikki keinot:johdot irti seinästä, tehdasasetusten palautus, muistin tyhjennys ja modeemin resetointi on useaan kertaan kokeiltu. Ai niin ja HDMI johtokin boxin mukana seurannut uusi, siltä osin testattu että johto toimii vanhassakin viihteen päätelaitteissa. Missä vika?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kaitsukamu 14 December 2020, 19:11

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Uusi boxi saapui eilen. Kaikki tehty ohjeen mukaan. Mutta minkään katselemisesta ei tule mitään, kun TV ilmoittaa n. 20 sekunnin välein HDMI1 ja signaalin haku ja sekunniksi -kahdeksi kuvan. Katsot sitten kanavaa, käyttöopastus tai tallennetta tai tehdasasetusten palautusten jälkeen laitat asetuksia. Sama tapahtuu käytettäessä TV:n HDMI 2 porttia. Vanhassa päätelaitteissa tätä ongelmaa ei ole. Nyt siis se takaisin käyttöön, että pärjäämme viikonlopun yli. Tehtävä sopimuksen purku, jos ongelma ei ratkea. Uutta TV:tä en tämän vuoksi osta.

Kaikki keinot:johdot irti seinästä, tehdasasetusten palautus, muistin tyhjennys ja modeemin resetointi on useaan kertaan kokeiltu. Ai niin ja HDMI johtokin boxin mukana seurannut uusi, siltä osin testattu että johto toimii vanhassakin viihteen päätelaitteissa. Missä vika?

Moikka @Kaitsukamu ja pahoittelut ongelmasta. Jos asia on kiireellinen, saat asiaan nopeiten avun asiakaspalvelumme kautta :) Voidaan toki tätäkin kautta ongelmaa tutkia. Lisäätkö asiakasnumeroa profiiliisi, niin voidaan tutkia asiaa tätä kautta?

Kiitos, asia ratkesi aamulla asiakaspalvelun kautta. Premium on liian hienoa tekniikkaa vuoden 2008 televisiolle. Palautan laitteen ja palaan vanhaan sopimukseen :)