Skip to main content

Elisa Viihde Premium -sopimuksen peruuttaminen

  • December 29, 2022
  • 2 kommenttia
  • 296 katselukerrat

Tein tänään liikkeessä Elisa viihde box sopimuksen. Määräaikainen 24kk. Laitoin boksin toimintaan ja television kaukosäädintä ei saa toimimaan boxiin toisin päin kyllä onnistuu. Näin sanottiin että toimii. Toiseksi saankin vanhempien saman boksin itselleni käyttöön, joten tämä päivän hankinta onkin turha. Saako kaupan perustua vai pitääkö tässä ottaa yhteys kuluttajasuojaan?

 

Edit: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Keinotekoinen

December 29, 2022

Tein tänään liikkeessä Elisa viihde box sopimuksen. Määräaikainen 24kk. Laitoin boksin toimintaan ja television kaukosäädintä ei saa toimimaan boxiin toisin päin kyllä onnistuu. Näin sanottiin että toimii. Toiseksi saankin vanhempien saman boksin itselleni käyttöön, joten tämä päivän hankinta onkin turha. Saako kaupan perustua vai pitääkö tässä ottaa yhteys kuluttajasuojaan?

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sopimusehdot/ohje/sopimuksen-peruuttaminen/

Elisan myymälästä ostetulla tuotteella ei lähtökohtaisesti ole peruutusoikeutta. Mikäli haluat palauttaa myymälästä ostetun tuotteen, ota yhteyttä myymälään, jossa olet asioinut.

Kannattaa kuitenkin kysellä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu  010 190 240 (mpm/pvm)​

Somevaihtoehtoja:

Lähetä viesti Facebookissa 

Lähetä viesti Twitterissä

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

  • December 29, 2022

Tein tänään liikkeessä Elisa viihde box sopimuksen. Määräaikainen 24kk. Laitoin boksin toimintaan ja television kaukosäädintä ei saa toimimaan boxiin toisin päin kyllä onnistuu. Näin sanottiin että toimii. Toiseksi saankin vanhempien saman boksin itselleni käyttöön, joten tämä päivän hankinta onkin turha. Saako kaupan perustua vai pitääkö tässä ottaa yhteys kuluttajasuojaan?

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sopimusehdot/ohje/sopimuksen-peruuttaminen/

Elisan myymälästä ostetulla tuotteella ei lähtökohtaisesti ole peruutusoikeutta. Mikäli haluat palauttaa myymälästä ostetun tuotteen, ota yhteyttä myymälään, jossa olet asioinut.

Kannattaa kuitenkin kysellä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu  010 190 240 (mpm/pvm)​

Somevaihtoehtoja:

Lähetä viesti Facebookissa 

Lähetä viesti Twitterissä


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • December 31, 2022

Kannattaa käydä liikkeessä puhumassa ja tutustumassa, ja tilata kotona netistä.. Saa rauhassa tutustua käytännössä ja palauttaa jos ei maistu.