Päivitin boksin tuohon N7950 malliin reipas viikko sitten.
No asennus tehty eikä ongelmia missään.
Nyt alkanut tulla satunnaisia otsikon kaltaista virhettä saatelauseella: “Emme voi toistaa nimikettä...”
Kokeiltua virtajohto temppua ja HDMI piuhan vaihtoa, sekä eri porttia tv takana.
Telkkarina 6 vuotta vanha Philips 4K, jossa kyllä jokaisessa HDMI portissa HDCP 2.2 tuki.
Välillä saattoi vian ilmetessä toimia portin vaihto, mutta nyt ei auttanut sekään.
Kokeilin myös viimeisenä resoluution vaihtoa 4K → 1080p.
No ohjelma lähti pyörimään mutta pätkii HDMI yhteyttä noin 10-15 sekunnin välein.
Lopulta jätti kuvan pimeäksi eikä auttanut kuin vaihto takaisin 4K, jonka jälkeen taas toimi kuva, mutta Netflix virhe toistui jälleen.
Edit. Tein nyt vielä alustuksen ja tehdaspalautuksen ja ongelma säilyy.
Laitteiden kuuluisi toimia ilman joka päiväisiä tehdasnollauksia tai virtajohtojen irroittamisia saatika hdmi johdon paikan vaihtelua. Kovasti veikkaisin ongelman olevan nyt tuossa Netgemissä.
Eipä tosin yllätä ajatus :)
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg
Katso alkuperäinen viesti