Vastattu

Premium boksin ääni ja kuva epäsynkassa

  • 21 October 2021
  • 1 kommentti
  • 162 katselukerrat

Tästä olen kirjoittanut jonkin aikaa sitten aikaisemminkin, silloin en apua saanut. 

Epäsynkassa on käytännössä kaikki koittamani suoratoistopalvelut. Netflix , Prime ja Viaplay.

On nollattu ja tehdasasetuksille palauteltu, koitettu toista hdmi piuhaa ja porttia. Netistäkään ei ole kiinni, on 1000Mt 5g jolla tulee vajaa 900Mt sisään. Ja aina on siis ääni jäljessä. HD kanavat ja tallenteet toimii ok. 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi 22 October 2021, 10:16

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Moikka @McMaster !

 

Joo niin näyttää, että täällä asiasta onkin jo käyty keskustelua aikaisemmin 😊 Nyt kun ongelma on edelleenkin olemassa ja muutosta ei ole tapahtunut niin suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, josta saadaan asiaa varmasti nopeiten edistettyä.

 

Itse en ole havainnut mitään epäsynkkaa noiden kohdalla Elisa Viihde Premium digiboksilla, joten kummalta tuntuu.