Skip to main content
Vastaus

Tallennuksia katsellessa jumittaa mustaan ruutuun

  • May 14, 2021
  • 7 kommenttia
  • 140 katselukerrat

Forum|alt.badge.img

Viimeisen pari viikkoa N7800 boxilla tallennuksia katsellessa on alkanut boxi pysäyttämään katselun, näyttää vaan mustaa ruutua, eikä äänikään kuulu. Paluu napilla pääsee normaalisti valikkoon ja voi jatkaa katselua siitä kohdasta mistä palasi.

 

Joskus voi katsella 9 minuuttia, joskus minuutin, joskus tunnin, joskus koko tallenteen. Ongelmaa esiintyy mihin kellonaikaan vaan, ei esiinny katsellessa telkkaria, vain tallennuksissa. On palauteltu tehdas asetuksiin, nypitty piuhaa irti, jne. Purkki on piuhalla suoraan kiinni modeemissa ja täällä ei ole tapahtunut muutoksia 4 vuoteen.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Nenikkras

Moi! Nyt on tuo versio 21-30 ja ei ainakaan ole pariin päivään pätkäissyt! Mahtavaa! 

 

Kiitos!

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

Dj_God
Forum|alt.badge.img+26
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • May 14, 2021

Tervetuloa OmaYhteisöön @Nenikkras!

 

Kannattaa kokeilla vielä alustaa laitteen sisäinen muisti, joskus siitäkin voi olla apuja. Ohjeet toimenpiteeseen löytyy täältä: Jumittaako digiboksi? Pätkiikö kuva? - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

 

Jos tuo sisäisen muistin alustus ei auta ja laitteet on resetoitu ja virtapiuhaa tuuletettu, voi tuo digiboksi itsessään olla ongelman aiheuttaja. Tässä tapauksessa todennäköisesti laitevaihto olisi seuraava toimenpide.

 

Tätä varten kannattaa tallentaa asiakasnumero omaan profiiliin täällä OmaYhteisössä. Toimenpide onnistuu klikkaamalla omaa nimimerkkiä sivun oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla “Asetukset”. Kun asiakasnumero on profiilissa, pääsee @OmaYhteisö-tiimi tutkimaan tilannetta paremmin ja tarvittaessa lähettämään sinulle uuden laitteen.


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • May 14, 2021

Jep, palauteltu on tehdasasetuksiin, nollattu sisäistä muistia ja virtapiuhakin ollut pidempään irti. Kaikki vinkit mitä täältä löytyi. Asiakasnumeron lisäsin profiiliin. 


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • May 14, 2021

Kiitos asiakasnumerosta :) Mitään selkeää syytä tuolla ei suoraan noussut omiin silmiin, melkein vielä neuvoisin tekemään @Dj_God’in linkin  ohjeista seuraavan:
“Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivityksen tarkistaminen
Tapa 1: Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.”


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • May 14, 2021

Juu, sekin on tehty. 21-21 versio siellä maaliskuulta muistaakseni sitten oli. 


Forum|alt.badge.img+21

Juu, sekin on tehty. 21-21 versio siellä maaliskuulta muistaakseni sitten oli. 


Läheteltiin digiboksillesi uusin ohjelmistopäivitys nyt tulemaan. :) Haetko vielä kertaalleen nuo ohjelmistopäivitykset, niin uusi versio asentuu boksille?


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • May 19, 2021

Mille @Nenikkras toimivuus on nyt tuntunut?


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • Vastaus
  • May 21, 2021

Moi! Nyt on tuo versio 21-30 ja ei ainakaan ole pariin päivään pätkäissyt! Mahtavaa! 

 

Kiitos!