Vastattu

Tallennuksia katsellessa jumittaa mustaan ruutuun

  • 14 toukokuu 2021
  • 7 kommenttia
  • 122 katselukerrat

Viimeisen pari viikkoa N7800 boxilla tallennuksia katsellessa on alkanut boxi pysäyttämään katselun, näyttää vaan mustaa ruutua, eikä äänikään kuulu. Paluu napilla pääsee normaalisti valikkoon ja voi jatkaa katselua siitä kohdasta mistä palasi.

 

Joskus voi katsella 9 minuuttia, joskus minuutin, joskus tunnin, joskus koko tallenteen. Ongelmaa esiintyy mihin kellonaikaan vaan, ei esiinny katsellessa telkkaria, vain tallennuksissa. On palauteltu tehdas asetuksiin, nypitty piuhaa irti, jne. Purkki on piuhalla suoraan kiinni modeemissa ja täällä ei ole tapahtunut muutoksia 4 vuoteen.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Nenikkras 21 toukokuu 2021, 08:01

Moi! Nyt on tuo versio 21-30 ja ei ainakaan ole pariin päivään pätkäissyt! Mahtavaa! 

 

Kiitos!

Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Tervetuloa OmaYhteisöön @Nenikkras!

 

Kannattaa kokeilla vielä alustaa laitteen sisäinen muisti, joskus siitäkin voi olla apuja. Ohjeet toimenpiteeseen löytyy täältä: Jumittaako digiboksi? Pätkiikö kuva? - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

 

Jos tuo sisäisen muistin alustus ei auta ja laitteet on resetoitu ja virtapiuhaa tuuletettu, voi tuo digiboksi itsessään olla ongelman aiheuttaja. Tässä tapauksessa todennäköisesti laitevaihto olisi seuraava toimenpide.

 

Tätä varten kannattaa tallentaa asiakasnumero omaan profiiliin täällä OmaYhteisössä. Toimenpide onnistuu klikkaamalla omaa nimimerkkiä sivun oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla “Asetukset”. Kun asiakasnumero on profiilissa, pääsee @OmaYhteisö-tiimi tutkimaan tilannetta paremmin ja tarvittaessa lähettämään sinulle uuden laitteen.

Jep, palauteltu on tehdasasetuksiin, nollattu sisäistä muistia ja virtapiuhakin ollut pidempään irti. Kaikki vinkit mitä täältä löytyi. Asiakasnumeron lisäsin profiiliin. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Kiitos asiakasnumerosta :) Mitään selkeää syytä tuolla ei suoraan noussut omiin silmiin, melkein vielä neuvoisin tekemään @Dj_God’in linkin  ohjeista seuraavan:
“Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivityksen tarkistaminen
Tapa 1: Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.”

Juu, sekin on tehty. 21-21 versio siellä maaliskuulta muistaakseni sitten oli. 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3

Juu, sekin on tehty. 21-21 versio siellä maaliskuulta muistaakseni sitten oli. 


Läheteltiin digiboksillesi uusin ohjelmistopäivitys nyt tulemaan. :) Haetko vielä kertaalleen nuo ohjelmistopäivitykset, niin uusi versio asentuu boksille?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Mille @Nenikkras toimivuus on nyt tuntunut?

Moi! Nyt on tuo versio 21-30 ja ei ainakaan ole pariin päivään pätkäissyt! Mahtavaa! 

 

Kiitos!

Osallistu keskusteluun