Chromebook uudella emollakaan ei toimi

  • 19 September 2022
  • 1 kommentti
  • 70 katselukerrat

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +6

Yritän kirjoittaa tännekin viimeisimmät omasta chromebook kokemuksestani. Se kaksi kertaa takuuhuollossa ollut, nyt viimeksi vaihdettiin emolevy eikä takuukorjaajan mielestä vieläkään uutta. Taas sama ilmiö kuin ensimmäisen korjauksen ja osan vaihdon jälkeen, viikon toimi hyvin, nyt tökkii niin pahasti, että kirjoitin takuuhuoltoon, asuksen asiakaspalveluun ja Elisalle. Niin kauan kuin pystyn tällä kirjoittamaan ja lähettämään. Jo päivällä offlinea, nettipankissa käynti vaati useita kirjautumisia ja odottelua, päivittää tosi hitaasti. Nyt jo hermoja raastava. Tämäkään ‘’keskustelu’’ ei kerralla onnistunut. Muut sivut selaimelta suljettu.

Elisa vetoaa siihen, että on vain välikäsi. Minä olen sitä mieltä, että kun kaupat olen tehnyt tämän välikäden kanssa pitää kunnollisen laitteen saaminen onnistua heidän kauttaan.


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Yritän kirjoittaa tännekin viimeisimmät omasta chromebook kokemuksestani. Se kaksi kertaa takuuhuollossa ollut, nyt viimeksi vaihdettiin emolevy eikä takuukorjaajan mielestä vieläkään uutta. Taas sama ilmiö kuin ensimmäisen korjauksen ja osan vaihdon jälkeen, viikon toimi hyvin, nyt tökkii niin pahasti, että kirjoitin takuuhuoltoon, asuksen asiakaspalveluun ja Elisalle. Niin kauan kuin pystyn tällä kirjoittamaan ja lähettämään. Jo päivällä offlinea, nettipankissa käynti vaati useita kirjautumisia ja odottelua, päivittää tosi hitaasti. Nyt jo hermoja raastava. Tämäkään ‘’keskustelu’’ ei kerralla onnistunut. Muut sivut selaimelta suljettu.

Elisa vetoaa siihen, että on vain välikäsi. Minä olen sitä mieltä, että kun kaupat olen tehnyt tämän välikäden kanssa pitää kunnollisen laitteen saaminen onnistua heidän kauttaan.

Pahoittelut tilanteesta, onpas nyt kyllä todella ikävä vika kun ei vieläkään tullut kuntoon. 😕 Laitatko yksityisviestin @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin katsotaan tätä tarkemmin, miten edetään.